درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 00:18   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48834صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 21 بهمن 1400 - 03:39
چگونه کسب‌و‌کارها از روابط‌عمومی برای به دست آوردن سرنخ های بیشتر استفاده می کنند
قدرت روابط‌عمومی در درک مثبت افراد از کسب‌و‌کار نهفته است. آیا این چیزی است که می تواند یک شبه اتفاق بیفتد؟ اگر بگوییم می‌شود، دروغ می‌گوییم. روابط‌عمومی یک استراتژی بلندمدت است.
  

 

1. رویدادها زمینه استخراج سرنخ ها هستند

رویدادهایی مانند نمایشگاه‌های تجاری و کنفرانس‌ها محل استخراج سرنخ‌ها هستند. افرادی که شرکت می کنند علاقه واقعی به کسب و کار دارند. آنها فقط به آن فشار نهایی نیاز دارند تا وارد شراکت شوند.

کسب‌و‌کارهای همچنین می توانند از تعاملات سخنرانی در رویدادهای مختلف استفاده کنند.


2. قدرت رسانه را به حداکثر برسانید

رسانه ها می توانند نقش کلیدی در ایجاد سرنخ برای کسب‌و‌کارها داشته باشند. ترفند این است که بدانید چگونه با آنها روابط خوبی ایجاد کنید.

راه های ساده ای برای ایجاد ارتباط با رسانه ها وجود دارد. اینها هستند:

- با شناسایی شخصیت های رسانه ای که صنعت شما را پوشش می دهند، شروع کنید. این می تواند ترکیبی سالم از تجارت، اخبار یا رسانه های سبک زندگی باشد. این فقط به خط کسب و کاری که در آن هستید بستگی دارد.
- محتوای خبری را در قالب بیانیه های مطبوعاتی، نظرات یا یافته های پژوهشی ارسال کنید.
- جلسات غیررسمی ملاقات و خوشامدگویی را برای شناخت بهتر رسانه ها تنظیم کنید.
- آنها را به رویدادهای شرکت دعوت کنید که ممکن است ارزش پوشش دادن داشته باشند. اینها شامل جلسات توجیهی تجاری ذینفعان یا سرمایه گذاران است.
- به پلتفرم هایی مانند HARO (Help a Journalist Out) بپیوندید.

هر چه بیشتر رابطه برقرار کنید، رسانه ها بیشتر برای داستان، مصاحبه، تفسیر، نظرات و غیره به شما مراجعه می کنند.

هنگامی که شما به یک رهبر صنعت تبدیل می شوید چه راه فوق‌العاده‌ای برای به دست آوردن سرنخ بدون صرف پول دارید.

 

3. فعالیت های آنلاین را افزایش دهید

فضای آنلاین فرصت های زیادی را برای فعالیت های روابط‌عمومی فراهم می کند. این شامل:

- رسانه های اجتماعی که در آن کسب‌و‌کار می تواند فعالانه با مخاطبان بالقوه تعامل داشته باشد.
- به اشتراک گذاری مقالات با ارزش خبری از طریق پست های وبلاگ، یافته های تحقیق، مقالات سفید و خبرنامه ها
- بازاریابی ایمیلی که امکان تقسیم بندی و بازاریابی هدفمند را فراهم می کند.
- فرصت های ایجاد لینک برای افزایش آگاهی از کسب‌و‌کار
- صفحات فرود بهینه شده برای جمع آوری سرنخ ها
- محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) فرصتی برای تعامل و تعامل بهتر با مخاطبان فراهم می کند.

- مشارکت با اینفلوئنسرها برای تایید کسب‌و‌کار. ترفند این است که یک اینفلوئنسر انتخاب کنید که جایگاهش در منطقه شما باشد. این بدان معنی است که مخاطبان آنها ارتباط بیشتری با آنچه در مورد کسب و کار شما می گویند پیدا می کنند.

بنابراین توسعه یک استراتژی روابط‌عمومی قوی برای فضای آنلاین بسیار مهم است. ثبات و سطح تعامل بالا با مخاطبان می تواند منجر به سرنخ های فوق العاده ای بشود.

4. نقش مهم مسئولیت اجتماعی شرکت

کسب‌و‌کارها نمی توانند ضرورت مسئولیت اجتماعی شرکتی (CSR) را نادیده بگیرند. این می تواند منجر به احساسات مثبت و در نتیجه روابط بهتر شود.

با در نظر گرفتن بودجه، یک شرکت می تواند کمک های مالی، ارائه بورس تحصیلی، یا حتی شرکت در رویدادهای جمع آوری کمک مشارکت کند.

جمع‌بندی

کسب‌و‌کارها فرصت های زیادی برای استفاده از روابط‌عمومی به نفع خود دارند. ما به چند استراتژی عالی نگاه کرده ایم که می توانند تعداد زیادی سرنخ ایجاد کنند.

قدرت روابط‌عمومی در درک مثبت افراد از کسب‌و‌کار نهفته است. آیا این چیزی است که می تواند یک شبه اتفاق بیفتد؟ اگر بگوییم می‌شود، دروغ می‌گوییم.

روابط‌عمومی یک استراتژی بلندمدت است. اما هنگامی که آن را درست انجام دادید، بازگشت سرمایه عالی خواهد بود.
 

 

منبع انگلیسی:  publicrelationstoday

منبع فارسی: شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
دن مارتین | ژانویه 31, 2022 | تحلیل، روابط‌عمومی


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد