درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 06:31   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48802صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 16 بهمن 1400 - 07:26
13 نکته برنده روابط‌عمومی برای کارآفرینان جدید
هرگز زود نیست که به روابط‌عمومی فکر کنید. توسعه کمپین‌های روابط‌عمومی عالی به زمان و حوصله نیاز دارد، اما زمانی که شما آن را به درستی انجام دهید، نتایج خود را نشان خواهند داد. به یاد داشته باشید، این یک ماراتن است، نه یک دوی سرعت، و باید برای برخی فراز و نشیب ها در طول مسیر آماده باشید.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| اگر یک کارآفرین جدید هستید، روابط‌عمومی می تواند راهی عالی برای اطلاع رسانی درباره کسب و کار شما باشد. دنیای تجارت مملو از فرصت‌هاست و منابع زیادی برای کمک به شما در شروع کار وجود دارد. اما مانند هر چیز دیگری، آمادگی برای چالش های پیش رو ضروری است.

 

در اینجا سیزده نکته PR وجود دارد که به شما کمک می کند تا با پای راست شروع کنید:

1. داستان برند خود را بگویید

داستان پشت شرکت شما اغلب بسیار جالب تر از هر چیز دیگری است.

2. یک بیانیه مطبوعاتی خبرساز بنویسید

همراه با داستان خود، ارسال یک بیانیه مطبوعاتی خبرساز مهم است. راه‌های زیادی برای تقویت بیانیه مطبوعاتی و جذاب‌تر کردن آن وجود دارد: تصاویری را اضافه کنید، نقل قول‌هایی را از مقامات کلیدی در صنعت وارد کنید، و هر گونه جایزه یا تقدیری را که شرکت دریافت کرده است ذکر کنید. حتی می‌توانید به یک پست وبلاگ که در مورد موضوع با جزئیات بیشتر بحث می‌کند، پیوند دهید.

3. یک لیست ایمیل خوب انتخاب کنید

هنگام ارسال یک بیانیه مطبوعاتی به مخاطبان مناسب دسترسی پیدا کنید؛ فهرستی را که به محصول یا خدمات شما و جمعیتی که به بهترین وجه برای بازار هدف شما جذاب است تهیه کنید.

 

هنگامی که یک لیست ایمیل مناسب دارید، می توانید ایمیل و پیام خود برای افرادی که به احتمال زیاد به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند هستند، هدف قرار دهید. ایجاد یک پیام ویدیویی به ایجاد ارتباط با مخاطبان شما کمک می کند.

4. برای رسانه های مورد نظر خود، طرح های قانع کننده بسازید

 آنها احتمالاً روزانه ده ها (اگر نه صدها) بیانیه مطبوعاتی دریافت می کنند، بنابراین ضروری است مطمئن شوید که مطالب شما به اندازه کافی برای خواندن آنها قانع کننده است. نکته‌ای که در حین ساختن یک طرح پیشنهادی وجود دارد، استفاده از عبارات رایج ایمیلی است که نرخ پاسخ بالاتری را ایجاد می‌کنند.

5. همیشه بازار هدف خود را در ذهن داشته باشید

مانند هر شکلی از کسب و کار، یک قانون طلایی وجود دارد که در بیشتر موارد قابل اجراست: همیشه بازار هدف خود را در ذهن داشته باشید. قبل از اینکه بهترین راه را برای صحبت با آنها تعیین کنید، باید بدانید که می‌خواهید به چه کسی برسید.

6. ایمیل های بعدی ارسال کنید

مهم نیست که چقدر خوب آماده شده اید، هیچ تضمینی وجود ندارد که بیانیه مطبوعاتی شما توسط افراد مناسب خوانده شود. پس از انتشار داستان، یک ایمیل بعدی ارسال کنید تا از همه کسانی که روی آن کار کرده‌اند تشکر کنید و از کارشان قدردانی کنید. انتقاد سازنده به روزنامه نگاران نیز مهم است. در صورت مشاهده خطایی یا حذفی، دوستانه آن را به خبرنگار گوشزد کنید. این باعث می شود آنها متوجه شوند که شما به کار آنها توجه و علاقه دارید.

 

7. ایجاد روابط با خبرنگاران و تأثیرگذاران

به عنوان یک کارآفرین جدید، ممکن است در ابتدا جلب توجه روزنامه نگاران سخت به نظر برسد. شما می توانید با ایجاد روابط حرفه ای با افراد در مطبوعات اطمینان حاصل کنید که توجه آنها را به خود جلب می کنید. این اینفلوئنسرها و سفیران می توانند به شما در تبلیغ محصولات و خدمات کمک کنند. هنگامی که شروع به کار می کنید، بسیار مهم است که در تلاش های خود برای ارتباط با روزنامه نگاران پایدار باشید.

سخنرانی در کنفرانس ها راه خوب دیگری برای تثبیت خود به عنوان یک رهبر فکری در صنعت شماست. روزنامه‌نگاران اغلب رویدادهایی از این دست را پوشش می‌دهند، بنابراین فرصتی عالی برای ملاقات با افرادی است که می‌توانند در آینده روابط ارزشمندی داشته باشند.

8. با صنعتی که می‌خواهید در آن تأثیرگذار باشید، همراه باشید

با آنچه دیگران در مورد صنعت شما می گویند همراه باشید تا بتوانید درک عمیق تری از موضوع نشان دهید. سعی کنید با اینفلوئنسرها در حوزه کاری خود ارتباط برقرار کنید و به هنگام انتشار محتوای جدید یا اشتراک گذاری مطالب از منابع دیگر در رسانه های اجتماعی به آنها توجه کنید. روزنامه نگاران به دنبال دیدگاهی تازه در مورد یک موضوع به تأثیرگذاران هستند، بنابراین داشتن صدای شما در ترکیب می تواند مفید باشد.

9. خود را به عنوان یک رهبر فکری در صنعت خود تثبیت کنید

اگر تازه شروع کرده اید، به سختی می توانید نام خود را در چشم و ذهن روزنامه نگاران قرار دهید. یکی از راه‌های انجام این کار، تبدیل شدن به یک رهبر فکری صنعت است.


10. شبکه های اجتماعی را نادیده نگیرید

اگر یک کارآفرین جدید هستید، احتمالاً یک صفحه فیس بوک و نمایه توییتر دارید. عالی! رسانه های اجتماعی یکی از بهترین راه ها برای تثبیت خود به عنوان یک متخصص در زمینه کاری شما هستند. این می تواند یک ابزار عالی برای نشان دادن نام شرکت شما باشد.

برای استفاده بیشتر از رسانه های اجتماعی، باید کمی تحقیق کنید. به شرکت های دیگر در صنعت خود نگاه کنید و ببینید چه کسانی را در فیس بوک و توییتر دنبال می کنند. ابزارهای تجزیه و تحلیل می‌توانند به شما کمک کنند تا میزان ترافیکی که پروفایل‌های رسانه‌های اجتماعی شما به سمت وب‌سایت شما هدایت می‌کنند را اندازه‌گیری کنید، که می‌تواند راهی عالی برای اثبات اعتبار شرکت شما باشد.

 

11. محتوای قابل اشتراک گذاری را پست کنید

حتما مطالب خود را تازه و بدیع نگه دارید اما فراموش نکنید که همه چیز به کیفیت بستگی دارد. اگر محتوای شما ارزش اشتراک گذاری را داشته باشد، مردم راه هایی برای انجام آن پیدا خواهند کرد. همچنین مطمئن شوید که محتوای شما در موتورهای جستجو رتبه بندی می شود.

12. استفاده مجدد از محتوای عالی در قالب های مختلف

محتوا برای ارتباطات تجاری شما و ایجاد اعتبار به عنوان یک متخصص در زمینه شما حیاتی است. بنابراین هنگامی که یک مقاله عالی در وبلاگ خود منتشر کردید، استفاده مجدد از برخی از محتواها را برای تشکیل یک خبرنامه ایمیلی یا حتی یک بیانیه مطبوعاتی در نظر بگیرید. استفاده مجدد از محتوا می تواند راهی عالی برای به حداکثر رساندن ارزش ایده های اصلی شما باشد.

13. تلاش های روابط‌عمومی خود را برون‌سپاری کنید

اگر یک تجارت کاملاً جدید دارید و نمی دانید از کجا یا چگونه شروع کنید، آژانسی با تجربه روابط‌عمومی استخدام کنید. این امر مخصوصاً زمانی صادق است که تازه شروع کرده اید و نام شما به طور گسترده شناخته شده نیست. یک آژانس روابط‌عمومی می تواند به اطلاع رسانی در مورد کسب و کار شما به روشی مقرون به صرفه کمک کند، بنابراین اگر خودتان پیشینه قوی در روابط‌عمومی ندارید، ممکن است ارزش استخدام یک متخصص را داشته باشد.

اگر مدتی را صرف کار برای یک شرکت بزرگ یا اداره یک تجارت جانبی کرده اید، احتمالاً ایده خوبی از نحوه عملکرد روابط‌عمومی دارید و به‌عنوان یک کارآفرین، آگاه بودن در مورد مسائل مربوط به روابط رسانه‌ای مفید است.

افکار نهایی

هرگز زود نیست که به روابط‌عمومی فکر کنید. توسعه کمپین‌های روابط‌عمومی عالی به زمان و حوصله نیاز دارد، اما زمانی که شما آن را به درستی انجام دهید، نتایج خود را نشان خواهند داد. به یاد داشته باشید، این یک ماراتن است، نه یک دوی سرعت، و باید برای برخی فراز و نشیب ها در طول مسیر آماده باشید.

 

چه با ایجاد یک وبلاگ یا یک ویدیو برند خود را تبلیغ کنید، اگر محتوای شما خوب باشد، مردم آن را پیدا خواهند کرد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به انتخاب های هوشمندانه ادامه دهید و به زودی به عنوان یک رهبر فکری در صنعت خود شناخته خواهید شد.
 

 

 

منبع انگلیسی:  publicrelationstoday

منبع فارسی: شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
امراپالی رای | 1 فوریه 2022 | تحلیل، روابط‌عمومی
 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد