درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:58   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48799صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 16 بهمن 1400 - 09:45
فرهنگ شما برند شماست: به محل کار آینده تبدیل شوید
رهبران کسب و کار امروزی عوامل تغییر هستند. آنها می دانند که با ارزش ترین دارایی های‌شان کارکنان‌شان هستند و برای بررسی دقیق آنها ارزش قائل هستند. هدف آنها کارکنانی است که احساس می کنند دیده می شوند، شنیده می شوند و ارزش دارند. آن‌ها می‌دانند که افرادشان صدای داستان شرکت هستند و می‌توانند داستان موفقیت یا شکست را تعریف کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| چه چیزی باعث "استعفای بزرگ" 2021 شد؟ بر اساس آمار اداره آمار کار ایالات متحده، بیش از 4.5 میلیون آمریکایی تنها در ماه نوامبر شغل خود را ترک کردند. سه چهارم از 1800 کارگر ایالات متحده در نظرسنجی سپتامبر که توسط The Conference Board انجام شد، استرس و فرسودگی شغلی را به عنوان چالش های حیاتی ذکر کردند که در مقایسه با 55 درصد شش ماه قبل از آن افزایش داشت. نیمی از کارمندان گفتند که سلامت روان آنها در خطر است.

برای کسب‌وکارهایی که مصمم به بقا هستند، این زنگ خطری برای درک فرهنگ سمی محل کار، شکست مدیریت در تشخیص و پاداش دادن به کار، نوآوری ناامیدکننده، و اغلب، واکنش ناشیانه به اختلالات کرونا است.

موضع بگیرید. امروزه، کارگران و مشتریان آمریکایی برای رهبری اجتماعی به همان اندازه که به قانونگذاران یا سیاستمداران نگاه می‌کنند، به تجارت می‌نگرند. آخرین بارومتر اعتماد ادلمن گزارش داد که تقریباً از هر 2 پاسخ‌دهنده، 1 نفر دولت و رسانه‌ها را نیروهای تفرقه‌انگیز می‌دانند. 60 درصد گفتند که محل کار را بر اساس باورها و ارزش های شخصی خود انتخاب می کنند، نه فقط حقوق و مزایا. این بدان معناست که کسب و کارها باید از طریق روابط عمومی دست به به کار شوند و روی موضوعات مهم برای کارمندان، سرمایه گذاران و مشتریان متمرکز شوند.

گوش کن عنصر: حیاتی در هر محیط کاری موفق، ارتباط باز است و مدیریت باید گوش هایش را باز داشته باشد. تنها به یک کارمند ناراضی و یک بررسی منفی نیاز است تا اعتبار شرکت را خدشه دار کند. مدیران باید به تیم های خود در مورد اینکه چه چیزی جواب می دهد و چه چیزی خوب نیست گوش دهند و به سرعت اصلاحات لازم را انجام دهند. رسانه های اجتماعی نقش محوری در حفظ و استخدام دارند. Glassdoor گزارش می دهد که 79٪ از جویندگان کار هنگام جستجوی شغل جدید، رسانه های اجتماعی شرکت را جستجو می کنند. آنها به دنبال تأیید موفقیت نه تنها در بازار، بلکه در رضایت کارکنان هستند.
 

فرهنگ کانون توجه: "بهترین مکان برای کار" به تلاشی آگاهانه نیاز دارد. کسب‌وکارهایی که رفاه کارکنان را در اولویت قرار می‌دهند، مسائل مربوط به انعطاف‌پذیری محل کار، جنسیت و حتی تغییرات آب و هوایی اهمیت می‌دهند. آگاهی به تنهایی – تصدیق دنیایی که در آن زندگی می کنیم – روحیه کارکنان را تقویت می کند.

رهبران کسب و کار امروزی عوامل تغییر هستند. آنها می دانند که با ارزش ترین دارایی های‌شان کارکنان‌شان هستند و برای بررسی دقیق آنها ارزش قائل هستند. هدف آنها کارکنانی است که احساس می کنند دیده می شوند، شنیده می شوند و ارزش دارند. آن‌ها می‌دانند که افرادشان صدای داستان شرکت هستند و می‌توانند داستان موفقیت یا شکست را تعریف کنند.

 

 

منبع انگلیسی:  publicrelationstoday

منبع فارسی: شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
تریسی ویلیامز، مدیر عامل و بنیانگذار Olmstead Williams Communications | فوریه 2022 | روابط‌عمومی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد