شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا)-|| چه چیزی باعث "استعفای بزرگ" 2021 شد؟ بر اساس آمار اداره آمار کار ایالات متحده، بیش از 4.5 میلیون آمریکایی تنها در ماه نوامبر شغل خود را ترک کردند. سه چهارم از 1800 کارگر ایالات متحده در نظرسنجی سپتامبر که توسط The Conference Board انجام شد، استرس و فرسودگی شغلی را به عنوان چالش های حیاتی ذکر کردند که در مقایسه با 55 درصد شش ماه قبل از آن افزایش داشت. نیمی از کارمندان گفتند که سلامت روان آنها در خطر است.
برای کسبوکارهایی که مصمم به بقا هستند، این زنگ خطری برای درک فرهنگ سمی محل کار، شکست مدیریت در تشخیص و پاداش دادن به کار، نوآوری ناامیدکننده، و اغلب، واکنش ناشیانه به اختلالات کرونا است.
موضع بگیرید. امروزه، کارگران و مشتریان آمریکایی برای رهبری اجتماعی به همان اندازه که به قانونگذاران یا سیاستمداران نگاه میکنند، به تجارت مینگرند. آخرین بارومتر اعتماد ادلمن گزارش داد که تقریباً از هر 2 پاسخدهنده، 1 نفر دولت و رسانهها را نیروهای تفرقهانگیز میدانند. 60 درصد گفتند که محل کار را بر اساس باورها و ارزش های شخصی خود انتخاب می کنند، نه فقط حقوق و مزایا. این بدان معناست که کسب و کارها باید از طریق روابط عمومی دست به به کار شوند و روی موضوعات مهم برای کارمندان، سرمایه گذاران و مشتریان متمرکز شوند.
گوش کن عنصر: حیاتی در هر محیط کاری موفق، ارتباط باز است و مدیریت باید گوش هایش را باز داشته باشد. تنها به یک کارمند ناراضی و یک بررسی منفی نیاز است تا اعتبار شرکت را خدشه دار کند. مدیران باید به تیم های خود در مورد اینکه چه چیزی جواب می دهد و چه چیزی خوب نیست گوش دهند و به سرعت اصلاحات لازم را انجام دهند. رسانه های اجتماعی نقش محوری در حفظ و استخدام دارند. Glassdoor گزارش می دهد که 79٪ از جویندگان کار هنگام جستجوی شغل جدید، رسانه های اجتماعی شرکت را جستجو می کنند. آنها به دنبال تأیید موفقیت نه تنها در بازار، بلکه در رضایت کارکنان هستند.
فرهنگ کانون توجه: "بهترین مکان برای کار" به تلاشی آگاهانه نیاز دارد. کسبوکارهایی که رفاه کارکنان را در اولویت قرار میدهند، مسائل مربوط به انعطافپذیری محل کار، جنسیت و حتی تغییرات آب و هوایی اهمیت میدهند. آگاهی به تنهایی – تصدیق دنیایی که در آن زندگی می کنیم – روحیه کارکنان را تقویت می کند.
رهبران کسب و کار امروزی عوامل تغییر هستند. آنها می دانند که با ارزش ترین دارایی هایشان کارکنانشان هستند و برای بررسی دقیق آنها ارزش قائل هستند. هدف آنها کارکنانی است که احساس می کنند دیده می شوند، شنیده می شوند و ارزش دارند. آنها میدانند که افرادشان صدای داستان شرکت هستند و میتوانند داستان موفقیت یا شکست را تعریف کنند.
منبع انگلیسی: publicrelationstoday
منبع فارسی: شارا - شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران
تریسی ویلیامز، مدیر عامل و بنیانگذار Olmstead Williams Communications | فوریه 2022 | روابطعمومی
|