درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 06:11   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48786صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 12 بهمن 1400 - 13:36
3 نکته برای گنجاندن اتوماسیون در استراتژی روابط عمومی
خوشبختانه، در عصر تکنولوژی امروز، بسیاری از وظایف وجود دارد که متخصصان روابط عمومی می توانند از طریق اتوماسیون روابط عمومی آنها را خودکار کنند، که می تواند کار آنها را بسیار آسان کند.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| از نوشتن بیانیه مطبوعاتی گرفته تا برقراری ارتباط با رسانه ها، کار متخصصان روابط‌عمومی ساده ترین کار در جهان نیست. اینکه باید دائماً مشتریان را تبلیغ کنید و تصویر عمومی آنها را بهبود بخشید، رویدادها را سازماندهی کنید، ارائه ها را آماده کنید، تجزیه و تحلیل های مختلف انجام دهید، افراد تأثیرگذار پیدا کنید و به طور مؤثر از پلتفرم های رسانه های اجتماعی استفاده کنید.

خوشبختانه، در عصر تکنولوژی امروز، بسیاری از وظایف وجود دارد که متخصصان روابط عمومی می توانند از طریق اتوماسیون روابط عمومی آنها را خودکار کنند، که می تواند کار آنها را بسیار آسان کند. متخصصان روابط عمومی می توانند وظایف فنی‌تر خود را بدون تأثیر منفی بر روابط موجود خود که زمان و تلاش زیادی را صرف توسعه آن کرده اند، خودکار کنند. با اتوماسیون، آنها در زمان زیادی صرفه جویی می کنند، که می توان آن را در بخش هایی از کار که قابل خودکارسازی نیستند، سرمایه گذاری کرد.

پست های برنامه ریزی شده

پیاده‌سازی رسانه‌های اجتماعی در استراتژی‌های عمومی PR و بازاریابی دیجیتال یک شرکت، این روزها ضروری است، زیرا بیشتر مصرف‌کنندگان تمایل دارند از طریق پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی با برندها تعامل داشته باشند. به همین دلیل است که متخصصان روابط عمومی باید پیام های واضح و مختصر را برای مصرف کنندگان در رسانه های اجتماعی تبلیغ کنند و از آن پلتفرم ها عاقلانه استفاده کنند. تعادل خوبی وجود دارد که باید بین مدیریت صدای یک برند، ایجاد حضور یک برند، و ایجاد یک تصویر قدرتمند و مثبت از برند در حالی که باعث ایجاد هیچ نوع واکنش عمومی نمی شود، ایجاد شود.

برخی از قوی ترین روابط برند و مصرف کننده در رسانه های اجتماعی ایجاد می شوند، به همین دلیل است که شرکت ها باید به طور منظم محتوا را به اشتراک بگذارند. در غیر این صورت، شرکت‌ها در نهایت فالوورهای خود را افزایش نمی‌دهند، که منجر به آگاهی ضعیف از برند می‌شود. خوشبختانه، این یکی از وظایفی است که می توان در روابط عمومی با برنامه ریزی و توزیع پست ها در پلتفرم های رسانه های اجتماعی خودکار کرد. ابزارهای زیادی وجود دارد که می تواند به متخصصان روابط عمومی کمک کند تا محتوا را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی برنامه ریزی و ارسال کنند. ابزارهایی که به آنها کمک می کند در زمان صرفه جویی کنند و روی کارهای مهمتر دیگر مانند ایجاد محتوا در وهله اول تمرکز کنند.

ایمیل و بیانیه های مطبوعاتی

یکی دیگر از ابزارهای اتوماسیون که می تواند به متخصصان روابط عمومی کمک کند، ویژگی هایی هستند که به ایجاد انتشارات مطبوعاتی کمک می کنند. این ابزارهای اتوماسیون به تجزیه و تحلیل نحوه واکنش افراد به محتوا، یافتن مخاطبین رسانه‌ای برای یک داستان، ایجاد روابط بلندمدت با روزنامه نگاران، ارائه یک داستان، شخصی سازی ایمیل ها و مدیریت لیست تماس ها کمک می کند. با این نوع ابزارهای اتوماسیون، ایجاد انتشارات مطبوعاتی که هم برای روزنامه نگاران و هم برای خوانندگان جالب باشد، بسیار آسان است.

سپس ابزارهایی وجود دارد که به متخصصان روابط عمومی کمک می کند تا جستجوی ایمیل های روزنامه نگاران را خودکار کنند. این ابزارهای اتوماسیون به جای اینکه مجبور باشید ساعت ها یا حتی روزها را صرف جستجوی ایمیل های روزنامه نگاران مناسب کنید و گاهی اوقات حتی ایمیل مناسب را پیدا نکنید، می توانند آدرس های در دسترس عموم را تنها در چند ثانیه جستجو و کشف کنند.

نظارت بر رسانه ها

در نهایت، چندین ابزار اتوماسیون وجود دارد که به نظارت بر افکار عمومی کمک می کند، که به متخصصان روابط عمومی کمک می کند شهرت مشتری را مدیریت کنند و از بحران های روابط عمومی جلوگیری کنند. عملاً تمام اشاره‌های آنلاین مشتریان را می‌توان در سراسر اینترنت بررسی کرد، که به پیش‌بینی واکنش به نظرات یا اظهارات، و در برنامه‌ریزی پاسخ‌های اولیه در صورت توسعه بیشتر وضعیت کمک می‌کند. بسیاری از این ابزارهای اتوماسیون همچنین با اعلان‌های بی‌درنگ ارائه می‌شوند، به این معنی که متخصصان روابط عمومی می‌توانند بلافاصله زمانی که یک کلمه کلیدی ردیابی شده اشاره می‌شود، اعلان دریافت کنند.

 

 

 

منبع انگلیسی:  www.bizcommunity.com

منبع فارسی: شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
ران توروسیان | ژانویه 31, 2022 | روابط عمومی


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد