درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 23:31   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4878صفحه نخست » جهان روابط عمومیجمعه، 8 شهریور 1392 - 11:51
پایان بازی احمقانه جنگ روابط عمومی
کامرون نخست وزیر بریتانیا برای انحراف افکار عمومی از اوضاع بد اقتصادی و مرگ سهام در این کشور، به سخت ترین نبرد روابط عمومی خود در طول تاریخ روی آورده است.
  

 

پایان بازی احمقانه جنگ روابط عمومی سیاسی در جهان

شارا، مهدی باقریان- کامرون نخست وزیر بریتانیا برای انحراف افکار عمومی از اوضاع بد اقتصادی و مرگ سهام در این کشور، به سخت ترین نبرد روابط عمومی خود در طول تاریخ روی آورده است.
 به نظر می رسد کامرون با ایجاد یک طوفان سهمگین غیرانسانی وحشت و فعالیت های واقعا ویرانگر، موفق به تغییر دستور کار رسانه ها شده باشد. او تلاش می کند با استفاده از وضعیت سوریه به عنوان یک راه برای اثبات خود و پوشش ناکارآمدهای دولتش و اشتباهات رهبران حزب کارگر حداکثر بهره را ببرد هر چند در این راه هزاران انسان بی گناه قربانی مطامع شخصی و حزبی شود.
 واقعیت این است که ممکن است بخش قابل توجهی از جمعیت بریتانیا تحت تاثیر مظلوم نمایی دولت کامرون پیرامون حملات سلاح های شیمیایی که خود مسبب آن بوده اند قرار بگیرند اما همگان می دانند که دولت های انگلیس  و آمریکا مرتکب جنایات بی شماری در گوشه و کنار جهان شده اند و کارنامه عملکرد آنان به اندازه ای سیاه است که پذیرش هرگونه نیت و عمل انسان دوستان از جانب دولت های مذکور را رد می کند.
 از سوی دیگر، کامرون چهره یک چالش کاملا متفاوت در چشمان ملت هاست و او جز یک اپراتور نرم و جاده صاف کن برای سایر کشورهای جنایتکار نیست و همانطور که پیش بینی می شد با تصویب پارلمان، اقدام نظامی علیه ملت مظلوم سوریه به عنوان یک اقدام ویرانگر به شکست انجامید. با این حال کامرون یک بار دیگر نشان داد که تیم روابط عمومی او فاقد هرگونه هوشمندی و تحلیل است هرچند عده ای دیگر معتقدند که او دارای یک شبکه خوب در اطراف خود است و از همه مهم تر این که به آن ها گوش می کند؛ اما عملکرد او نشان می دهد ظاهرا قدرت استراتژیک تیم او رو به کاهش است و آن چه امروز مردم جهان به آن نیاز دارند ایستادگی در برابر زورگویی است و ایستادگی مقدمه هرگونه شانس پیروزی بزرگ است.
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد