درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:52   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48774صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 11 بهمن 1400 - 12:09
نشست مدیران روابط‌عمومی شرکت‌های هواپیمایی برگزار شد
امین کیانی سرپرست ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی در نشستی با مدیران روابط‌عمومی شرکت‌های هواپیمایی، گفت: هر جا که با مردم صادقانه رفتار کردیم و پاسخگو بودیم، مردم همراهی خود را دریغ نکردند؛ بنایراین باید منش و روش خود را نسبت به مردم تغییر دهیم.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| امین کیانی سرپرست ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی در نشستی با مدیران روابط‌عمومی شرکت‌های هواپیمایی، گفت: هر جا که با مردم صادقانه رفتار کردیم و پاسخگو بودیم، مردم همراهی خود را دریغ نکردند؛ بنایراین باید منش و روش خود را نسبت به مردم تغییر دهیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نشست هم‌اندیشی مدیران روابط‌عمومی صنعت هوانوردی عصر روز یکشنبه دهم بهمن‌ماه به میزبانی روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و با حضور امین کیانی سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی، مرادی عضو هیات مدیره و راهبر فرودگاه مهرآباد، قربانی مدیرکل روابط‌عمومی فرمانداری تهران و مدیران روابط عمومی‌های شرکت هواپیمایی کشور برگزار شد.

تاکید بر اطلاع‌رسانی به‌هنگام و شفاف از سوی روابط عمومی‌ها

عضو هیات مدیره و راهبر فرودگاه بین المللی مهرآباد در این هم‌اندیشی با اشاره به تبدیل مراسم بزرگداشت ورود تاریخی امام خمینی (ره) به مراسم ادای احترام طی دو سال گذشته به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا، گفت: فرودگاه مهرآباد و به ویژه ترمینال یک این فرودگاه، سراسر خاطره، شور، عشق و اشک است و بزرگترین افتخار آن ورود تاریخی حضرت امام (ره) رهبر کبیر و معمار بزرگ انقلاب است که باعث شد، ترمینال یک ثبت تاریخی شود.

مرادی بر بازخوانی و بازنویسی اتفاقات دوران انقلاب برای نسل امروز تاکید کرد و گفت: اصحاب رسانه و روابط عمومی‌ها باید بنویسند تا نسل امروز بیش از پیش از انقلاب اسلامی و رهبر کبیر و بزرگ آن بدانند و این وقایع بایست با تلاش تک تک شما صاحبان اندیشه، قلم و هنر در حافظه تاریخی ایران زمین ثبت شود.

وی از امام خمینی (ره) به عنوان یکی از سه شخصیت کاریزماتیک بزرگ یک قرن اخیر یاد کرد که یک ملت را به خروش آورد تا خواسته‌های خود را به منصه ظهور گذاشته و ما وظیفه داریم این اقدام را مانا کنیم.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد یکی از ویژگی‌های روابط‌عمومی را خلق کردن و آفریدن به واسطه بهره مندی از ابزارهایی چون هنر، قلم و دوربین دانست و گفت: با این ویژگی و ظرفیت می‌توان لحظات به یاد ماندنی و اندیشه‌های انسان‌های بزرگی همچون خمینی کبیر را برای تمام طول تاریخ بشر ثبت کرد.

در ادامه مرادی اطلاع رسانی به هنگام و شفاف را از وظایف روابط عمومی‌ها دانست و با بیان اینکه هر جا با مردم با راستی و صداقت برخورد شود، مردم مهربان، فهیم و سخت کوش ایران اسلامی همراه ما خواهند شد، بر دلجویی از مسافران در هنگام بروز تاخیرات پروازی یا خدای نکرده وقوع سوانح هوایی تاکید کرد.

وی سپس به تشریح برنامه‌های ۱۲ بهمن در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد پرداخت و گفت: علاوه بر اجرای مراسم ادای احترام که شامل رژه موتورسواران، سان ارتش و سرودهای حماسی آن دوران است، ۱۰ پروژه عمرانی، هوانوردی و زیرساختی فرودگاه مهرآباد که مهمترین آنها آشیانه فلایت چک، سامانه آی ال اس باند ۲۹ راست، تکمیل پروژه بهسازی سرویس رود و peri‌های ورودی ترمینال دو، لاین بندی ورودی ترمینال‌های ۴ و ۶ فرودگاه است، مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

مرادی در خصوص آثار کرونا و تاثیرات آن بر صنعت هوانوردی که موجب ورشکست شدن شرکت‌های هواپیمایی بزرگی در سراسر جهان و بیکار شدن هزاران متخصص هوانوردی به دلیل شیوع این ویروس منحوس شد، اظهار امیدواری کرد: با واکسیناسیون سراسری صورت گرفته و اوضاع رو به بهبود نسبت به دو سال گذشته، صنعت هوانوردی کشور به دوران پیش از کرونا بازگردد.

وی به روابط‌عمومی شرکت‌های هواپیمایی پیشنهاد داد تا در تور بازدید از فرودگاه بین‌المللی مهرآباد برای آشنایی بیشتر با وظایف و مشاغل تخصصی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران حضور یابند.

منش و روش را در خدمت به مردم باید تغییر دهیم

امین کیانی سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه همگان بر چالش‌ها و کمبودهای صنعت هوانوردی به واسطه تحریم اشراف دارند، گفت: در حوزه‌های مختلف هوانوردی برای سرپا نگهداشتن این صنعت، فعالیت ۲۴ ساعته صورت می‌گیرد که گاه کج سلیقگی‌ها، باعث می‌شود خدمات در این صنعت که جهادی است نادیده گرفته شود.

وی خطاب به مدیران روابط‌عمومی شرکت‌های هواپیمایی خواستار جهاد خدمت به مردم همراه با پاسخگویی به موقع شد و گفت: هرجا که با مردم صادقانه رفتار کردیم و پاسخگو بودیم، مردم همراهی خود را دریغ نکردند بنایراین باید منش و روش خود را نسبت به مردم تغییر دهیم.

کیانی گفت: طبیعتا تحریم، نبود قطعه و چالش‌هایی از این دست، هزار و یک مشکل ایجاد می‌کند اما مردم از ما احترام و پاسخگویی می‌خواهند.

وی با اشاره به بازدیدش از آشیانه ایران ایر گفت: متخصصین فنی ما این صنعت را سرپا نگه داشته‌اند و اجازه نمی‌دهند با وجود کمبودها خللی در انجام پروازها وارد شود.

سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: جهاد خدمت عمومی در صنعت هواپیمایی اتفاق افتاده است و نواقص نیز با نیروی کارآمد و متخصص جبران شده است.

وی گفت: ما به عنوان حوزه اطلاع‌رسانی باید با مردم سخن بگوییم و پاسخگو باشیم و در این راستا نگران کم رنگ شدن هویت و برند و اعتبار نباشیم.

کیانی، فراهم کردن فضای گفتمانی در این صنعت برای حفظ روحیه مطالبه‌گری مردم از دولت برای برطرف ساختن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت را خواستار شد.

وی همچنین در خصوص برنامه‌های دهه فجر گفت: گرامیداشت این ایام صرفا نباید به معنای گرامیداشت باشد بلکه بایستی پیشرفتها و دستاوردهای حاصل شده در این ۴۳ سال که باعث استقلال و عدم وابستگی ما در صنعت شده است، به مردم گفته شود.

کیانی ادامه داد: این حرکت نشان دهنده بلوغ ملت است که توانسته بسازد و فتوحاتی را برای کشور رقم بزند.

وی گفت: ظرفیت‌هایی که امروز به دست جوانان ما ایجاد شده، باعث شده است تا در حوزه‌های مختلف به استقلال برسیم و فعالیتهای خود را برای پیشبرد صنعت همچنان ادامه دهیم.

قول مساعد برای اختصاص یک کرسی هواپیمایی در شورای هماهنگی روابط عمومی‌های تهران

در ادامه این برنامه، قربانی مدیرکل روابط‌عمومی فرمانداری تهران خطاب به مدیران روابط‌عمومی صنعت هوانوردی خواست، اقدامات و فعالیت‌های خود را در برگزاری مراسم دهه فجر و همچنین پیشگیری از گسترش ویروس کرونا را گزارش دهند.

وی همچنین قول مساعد داد تا یک کرسی از شورای هماهنگی روابط عمومی‌های تهران به شرکت‌های هواپیمایی اختصاص پیدا کند.

برقراری تعاملات به کاهش مشکلات می‌انجامد

عباس مسیبی مدیر روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها در این هم اندیشی، با اشاره به برگزاری نخستین نشست با شرکت‌های هواپیمایی پیش از کرونا، گفت: به یقین برپایی این نشست‌ها و تعاملاتی که به دنبال آن حاصل می‌شود، بسیاری از مشکلات و مسائل را برطرف خواهد کرد و راندمان و اثربخشی مجموعه را بالاتر خواهد برد.

وی از روابط‌عمومی‌ها به عنوان سنگرسازان بی سنگر یاد کرد و گفت: جنس کار روابط عمومی‌ها طوری است که فعالیت‌های سازمان را در بخش‌های مختلف پوشش می‌دهند اما آنطور که باید، دیده نمی‌شوند.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، در ادامه این مراسم برخی از مدیران روابط‌عمومی شرکت‌های هواپیمایی به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص مسائل و مشکلات موجود پرداختند.
 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد