درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:33   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48762صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیشنبه، 9 بهمن 1400 - 17:06
رسانه؛ در مسیر توسعه بر مدار خودباوری ...
فرشید نادریان – فعال حوزه رسانه ،ارتباطات و از مدیران اجرایی و روابط عمومی کشور - حال بایستی دید رسانه‌ها تا چه اندازه می‌تواند مطلوب در مسیر توسعه‌ی حاکم بر جوامع امروزی قرارگرفته و با وفق یافتگی با آن بتواند به خودباوری انگیزشی و ساختار محوری رسیده و بر اساس این جوانب خود را پویاتر و برخوردارتر از گذشته به‌سوی اجتماع سوق داده و با جانمایی مجدد در تفکرات روشن و خاموش اثربخش بوده و بتواند این امر را برای مخاطبین خویش تدوین و تبیین ساخته، تا ایشان نیز بر این امر صحه گذاشته و ...
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| رسانه اینک به‌عنوان یک ابزار قدرتمند و کارا در جامعه‌ی رشد یافته امروزی دارای جایگاهی خاص و قابل‌احترام در نزد مخاطبین بی‌شمار خود داشته و توانسته با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های خود در قالب یک ابزار هدایت‌کننده، هشداردهنده و آگاهی‌بخش و البته بسیار تأثیرگذار در جوامع کنونی، جامعه را به‌سوی خویش مجذوب نماید.


حال‌آنکه این ابزار گسترده در پهنه گیتی و نفوذیاب در افکار خرد و کلان بایستی از مرحله مجذوبیت گذر کرده و در مسیرهای توسعه‌یافتگی گام برداشته و همسو و همراه با نگرش‌ها و تفکرات سنتی و نوظهور در جهت اهداف عالیه‌ی خود که همانا ارتباطات مؤثر و اثرگذار بوده گامی‌های مستحکم و بروز شده ای برداشته تا آنجا که ضمن حفظ مواضع و جایگاه خویش در بین افکار عمومی بتواند سکان‌دار هدایت نگرش‌ها نوین با ذائقه‌های مختلف بوده و تحولات اجتماعی و باورهای شکفته شده در جوامع مدرن و رو به تکامل را در سیطره‌ی قدرت نفوذپذیری خود همچنان قرار دهد.


پس رسانه چاره‌ای نداشته تا در مسیر توسعه قرارگرفته و از چالش‌های این مسیر پرتکاپو با دقت نظر بالا عبور کرده و بتواند همسان‌سازی منطبق با وقایع جاری در جوامع را صورت داده و با تسلط بر این مسیر سهمگین اما نتیجه بخش خود را در معرض سنجش دیگری قرار دهد تا با گذر از تفکرات این ابزار نیرومند ارتباطی، به جنبه‌های پرمخاطره آن که مشتاقان آن نیز کم نیستند دست‌یافته و زمینه‌ساز همسویی با رشد و نمو افکار ساری بر عقاید جامع باشند.


بی شک قرارگرفتن رسانه در این جریان ملزوم می تواند این عرصه را به یک خودباوری مجدد از باب بازسازی توان درونی خویش برساند که نشان دهد با چرخش نگرش ها و جابه جایی متغیرهای افکاری جامعه، این ابزار توسعه‌یافته در حوزه ارتباطات خود را بازیابی نموده و هماهنگ و همسو با این جنبه‌های دگرگونی اجتماعی ساخته و همچنان تأثیرگذار و نفوذپذیر در نوع نگرش تصحیح‌شده جامعه می باشد.


حال بایستی دید رسانه‌ها تا چه اندازه می‌تواند مطلوب در مسیر توسعه‌ی حاکم بر جوامع امروزی قرارگرفته و با وفق یافتگی با آن بتواند به خودباوری انگیزشی و ساختار محوری رسیده و بر اساس این جوانب خود را پویاتر و برخوردارتر از گذشته به‌سوی اجتماع سوق داده و با جانمایی مجدد در تفکرات روشن و خاموش اثربخش بوده و بتواند این امر را برای مخاطبین خویش تدوین و تبیین ساخته، تا ایشان نیز بر این امر صحه گذاشته و با پذیرش آن در مسیر آگاهی بخشی این عرصه، همچنان مشتاق و راغب به دریافت نظریه‌ها و پردازش‌های ارتباطی پدیدآورنده از طریق رسانه باشند.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد