درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:48   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48746صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیپنجشنبه، 7 بهمن 1400 - 11:00
6 نکته مهم که هر حرفه ای روابط عمومی فناوری باید رعایت کند
شش نکته زیر به شرکت فناوری شما کمک می کند تا روابط‌عمومی را بهتر مدیریت کنید:
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| شش نکته زیر به شرکت فناوری شما کمک می کند تا روابط‌عمومی را بهتر مدیریت کنید:

1. یک پیام قوی و ساده داشته باشید


2. از داستان های پرطرفدار فعلی بهره ببرید

گاهی اوقات، می توانید به موضوعات پرطرفدار فعلی بپردازید. این می تواند راهی عالی برای مرتبط کردن شرکت فناوری شما برای مخاطبان مختلف باشد. ممکن است نتوانید مرکز داستان باشید، اما همچنان می توانید از برخی مزایای روابط عمومی بهره مند شوید.

3. خبرنگاران را بشناسید

4. تخصص خود را در موضوعات مختلف ارائه دهید


یکی از بهترین راه‌ها برای ارائه ارزش به روزنامه‌نگاران، ارائه تخصص خود در موضوعات مختلف است. به عنوان مثال، اگر کسب و کار شما در زمینه فناوری آموزشی است، می توانید نظرات خود را در مورد داستان هایی در مورد وضعیت آموزش اضافه کنید.

5. تمرکز خود را بر روی مخاطب حفظ کنید

چه در حال انتشار یک بیانیه مطبوعاتی باشید یا داستانی را برای نویسنده ای ارسال کنید، همیشه باید به مخاطبان خود فکر کنید.

همچنین به این فکر کنید که آیا یک داستان به بازار هدف شما می رسد یا خیر.

6. داده ها و برخی حقایق را همراه با داستان خود ارائه دهید

در نهایت، تقریباً همیشه ایده خوبی است که برخی از حقایق سخت را در لابلای داستان خود ارائه دهید. باز هم، این موضوع مهم است، چه در حال انتشار در طبیعت باشید و چه مستقیماً برای یک روزنامه نگار. اگر کسی قرار است در مورد کسب و کار شما بنویسد، احتمالاً می خواهد که با داده هایی کار کند. هر داستانی که فقط بر اساس اطلاعات نرم و مفاهیم مبهم باشد، فروش سخت خواهد بود. هر زمان که می توانید از ادعاهای خود با داده ها نسخه پشتیبان تهیه کنید.
بیشتر بدانید

امروز درباره استفاده از روابط عمومی برای رشد شرکت فناوری خود بیشتر بیاموزید. با استراتژی های مناسب می توانید مخاطبان زیادی را جذب کنید.
 

 

 

منبع انگلیسی:  publicrelationstoday

منبع فارسی: شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد