درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 06:08   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48740صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 5 بهمن 1400 - 17:19
مدیرکل دفتر ارتباطات وزارت صمت: قصد داریم روابط عمومی مردم باشیم
وی با بیان اینکه مردم اولویت اول دولت سیزدهم و روابط عمومی ها نقطه ارتباط و تقاطع دولت سیزدهم با مردم به شمار می روند، افزود: در این راستا طی این رویداد دو روزه علاوه بر ایجاد تعامل بین اعضای این رکن، به ارایه راهکار و هم اندیشی جهت خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم می پردازیم.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل دفتر ارتباطات وزارت صمت با بیان اینکه در صمت جدید، روابط عمومی استان ها، شرکت ها و سازمان های تابعه، زبان مردم محسوب می شوند، افزود: در دوره جدید، قصد داریم روابط عمومی مردم باشیم، بنابراین در این رویداد هم افزایی، روایت استانها از شرایط حاکم را شنیده و در پی آن نقشه راه تحولی مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب تدوین خواهیم کرد.

به گزارش معدن نیوز، مدیرکل دفتر ارتباطات وزارت صمت با بیان اینکه در صمت جدید، روابط‌عمومی استان ها، شرکت ها و سازمان های تابعه، زبان مردم محسوب می شوند، افزود: در دوره جدید، قصد داریم روابط عمومی مردم باشیم، بنابرین در این رویداد هم افزایی، روایت استانها از شرایط حاکم را شنیده و در پی آن نقشه راه تحولی مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب تدوین خواهیم کرد.

حسین زاده قشمی در حاشیه رویداد هم افزایی روابط عمومی های وزارت صنعت، معدن و تجارت (سریر صمت) گفت: در راستای برنامه تحولی وزارت صنعت، معدن و تجارت، همچنین تحول و چابکی ساختار جدید و نیاز به سیاست گذاری، راهبردنگاری، طراحی استراتژی، مدیریت تولیدات رسانه ای و تحلیل داده های ارتباطات نیاز به یک دوره تخصصی و کارگاهی داشتیم که این رویداد طراحی و در حال اجرا می باشد.

وی با بیان اینکه مردم اولویت اول دولت سیزدهم و روابط عمومی ها نقطه ارتباط و تقاطع دولت سیزدهم با مردم به شمار می روند، افزود: در این راستا طی این رویداد دو روزه علاوه بر ایجاد تعامل بین اعضای این رکن، به ارایه راهکار و هم اندیشی جهت خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم می پردازیم.

رییس مرکز ارتباطات وزارت صمت با بیان اینکه در صمت جدید، روابط عمومی استان ها، شرکت ها و سازمان های تابعه، زبان مردم و گوش شنوای ما محسوب می شوند، افزود: در دوره جدید، قصد داریم روابط عمومی مردم باشیم، بنابرین در این دو روز روایت استانها از شرایط حاکم را شنیده و در پی آن نقشه راه تحولی مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب تدوین خواهیم کرد.

حسین زاده قشمی در پایان با اشاره به علت انتخاب شهر کرمان توضیح داد: علت انتخاب شهر کرمان، تاکید بر بستن عهد با حاج قاسم سلیمانی در آغاز راه است، زیرا این شهید بزرگوار در طول زندگی خود نشان داد که سمت و خادم مردم است.

گفتنی است؛ رویداد دو روزه هم افزایی روابط عمومی های وزارت صنعت، معدن و تجارت با هدف آشنایی، تبادل تجربیات، حل مساله، هم افزایی و توسعه ارتباطات روابط عمومی های تابعه، طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۵ و ۶ بهمن ماه در استان کرمان برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد