درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 21:18   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4873صفحه نخست » ادامه مطلب یکپنجشنبه، 7 شهریور 1392 - 16:07
روابط عمومی‌ها بخوانند... / تأملی بر کتاب «استاندارد‌های روابط عمومی»
نیما امیدی
  

پیشنهاد ما

 

شارا- آنچه در تعابیر علمی همواره به روابط عمومی نسبت داده می‌شود «نمایندگی» است. در واقع یک روابط عمومی هم نماینده مردم در سازمان و هم نماینده سازمان در میان مردم است.
با توجه به نقش مهم یک روابط عمومی در جامعه، انتشارات «کارگزاری روابط عمومی» اخیراً کتابی را باعنوان «استانداردهای روابط‌عمومی» منتشر کرده است که می‌تواند مرجع مناسبی برای دانشجویان این رشته و دستورالعملی برای افراد شاغل در این زمینه باشد.
این کتاب توسط دکتر احمد یحیایی ایله‌ای و براساس مشاوره علمی صاحبنظران حوزه ارتباطات از جمله محمود مختاریان، حامد رضا اسماعیلی، حسین امامی، مهدی باقریان، قربانعلی تنگ‌شیر، سید شهاب سید‌محسنی، علی فروزفر، هادی کمره‌ای، امیرمسعود مظاهری و مدیرپروژه محمد جشنی تالیف شده است.
آنچه بیش از پیش برای یک مدیر در این حوزه مهم جلوه می‌کند، بحث پژوهش و سنجش افکار است.
تا زمانی که مدیر از جریان‌های موجود در جامعه در رابطه با سازمان خود آگاهی نداشته باشد قطعاً نخواهد توانست نیاز‌ها و توقعات مردم را به گوش مقامات سازمان برساند و از طرفی هم نداشتن آگاهی از افکار و برنامه‌های مدیریتی باعث ضعف در تبیین اهداف سازمان در جامعه می‌شود، که نویسنده به درستی قسمت‌هایی از کتاب را به نیازسنجی و سپس برنامه‌ریزی به عنوان یکی از رموز مدیریت موفق اختصاص داده‌است.
به دنبال بحث برنامه‌ریزی، نویسنده با تدبیر درستی به مبحث جمع‌آوری اطلاعات می‌پردازد چرا که لازمه هر برنامه‌ریزی گردآوری داده‌های اطلاعاتی است.
روابط عمومی همان‌طور که از نام آن استنباط می‌شود به عنوان حلقه و زنجیره‌ای از روابط قلمداد می‌شود. بنابراین کسی که در این حوزه فعالیت می‌کند آنچه بیش از همه برای او مهم جلوه می‌کند به‌کارگیری و ارتباط مستمر با رسانه‌ها به عنوان نماینده مردم است.
بنابراین باید بتواند از طریق آن‌ها اخبار سازمان را در اختیار مردم قرار دهد. ارتباط با رسانه از مهم‌ترین وظایف یک روابط عمومی است تا جایی‌که در چارت مدیریتی روابط عمومی سازمان‌ها بخشی را با عنوان «ارتباط با رسانه‌ها» قرار داده‌اند.
نحوه انتشار نشریات داخلی، بروشور، ویژه‌نامه‌ها و... همه در قالب نمودارهایی تشریح شده تا راهنمایی برای دانشجویان و کارمندان این حوزه باشد.

http://www.iran-newspaper.com/1392/6/6/Iran/5447/Page/8/Index.htm

   
  

فايل ها الصاقي:

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد