درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 21:10   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48718صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 2 بهمن 1400 - 17:10
نقش رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در راهبرد ارتباط با همسایگان
دکتر حمیدرضا حسینی دانا رئیس اندیشکده راهبردی رسانه‌ها و فضای مجازی - دستگاه‌های اقتصادی و تجاری بایستی بدانند که در زیر بمباران تحریم‌ها بایستی پرچم تولید، صادرات و همکاری‌های بین‌المللی را برافراشته نگه دارند و با استفاده از ظرفیت‌ حوزه‌های روابط‌ عمومی، ضمن تکرار پذیر کردن این موفقیت‌ها، راه‌های جدیدی را برای غلبه بر تحریم‌ها و تقویت روابط منطقه‌ای ایجاد کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| تحقق خواستۀ روابط اقتصادی کامل بین ایران و همسایگانِ دور و نزدیک به زمان نیاز دارد تا ضمن معرفی ظرفیت‌ها و خطوط همکاری، کریدورهای موردنیاز به‌ویژه مسئلۀ رفع تحریم بانکی ایران و آزادی تجارت بین شرکت‌ها فراهم شود.

به‌عبارت‌دیگر به دلیل عدم همراهی آمریکا و متحدانش با این نظم جدید بین‌المللی به‌راحتی نمی‌توان منتظر بهبود اوضاع بود؛ یعنی بایستی در نظر داشت که جبهۀ مقابل از تمام ظرفیت‌های خود برای تخریب این نظم جدید استفاده خواهد کرد و با سیاست تشویق و تنبیه گروهی، کشورها را از همکاری با ایران منصرف خواهد کرد.

در این میان هیچ عامل راهبردی به‌اندازه رسانه‌ها و البته روابط‌عمومیها نمی‌تواند پشتیبان کشور در دوستی و همکاری با همسایگان باشد. لذا ایفای نقش جهادی در مدیریت صحیح رسانه‌ها برای انتقال پیام صلح و دوستی به همسایگان و همچنین معرفی نیازها و ظرفیت‌های طرفین؛ عاملی برای اعتباربخشی به اقدامات دولت‌ و روان‌سازی ارتباط بین ملت‌ها خواهد بود.

همچنین دستگاه‌های اقتصادی و تجاری بایستی بدانند که در زیر بمباران تحریم‌ها بایستی پرچم تولید، صادرات و همکاری‌های بین‌المللی را برافراشته نگه دارند و با استفاده از ظرفیت‌ حوزه‌های روابط‌ عمومی، ضمن تکرار پذیر کردن این موفقیت‌ها، راه‌های جدیدی را برای غلبه بر تحریم‌ها و تقویت روابط منطقه‌ای ایجاد کنند.

بر این مبنا بایستی واقع‌بین بود و دانست که روش‌های منفعلانۀ قبلی کماکان نمی‌تواند معجزه کند و لازم است از روش‌های خلاقانه و البته فعال‌تری برای عبور از موانع و رسیدن به همکاری‌های جدید استفاده کرد. به‌عنوان‌مثال، نقش روابط ‌عمومی‌ها در تبیین ظرفیت‌های همکاری بین‌المللی، یک نقش جهادی با چاشنی کارِ مضاعف است.

منبع: فارس

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد