درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 18:04   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48718صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 2 بهمن 1400 - 17:46
نقش رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در راهبرد ارتباط با همسایگان
دکتر حمیدرضا حسینی دانا رئیس اندیشکده راهبردی رسانه‌ها و فضای مجازی - دستگاه‌های اقتصادی و تجاری بایستی بدانند که در زیر بمباران تحریم‌ها بایستی پرچم تولید، صادرات و همکاری‌های بین‌المللی را برافراشته نگه دارند و با استفاده از ظرفیت‌ حوزه‌های روابط‌ عمومی، ضمن تکرار پذیر کردن این موفقیت‌ها، راه‌های جدیدی را برای غلبه بر تحریم‌ها و تقویت روابط منطقه‌ای ایجاد کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| تحقق خواستۀ روابط اقتصادی کامل بین ایران و همسایگانِ دور و نزدیک به زمان نیاز دارد تا ضمن معرفی ظرفیت‌ها و خطوط همکاری، کریدورهای موردنیاز به‌ویژه مسئلۀ رفع تحریم بانکی ایران و آزادی تجارت بین شرکت‌ها فراهم شود.

به‌عبارت‌دیگر به دلیل عدم همراهی آمریکا و متحدانش با این نظم جدید بین‌المللی به‌راحتی نمی‌توان منتظر بهبود اوضاع بود؛ یعنی بایستی در نظر داشت که جبهۀ مقابل از تمام ظرفیت‌های خود برای تخریب این نظم جدید استفاده خواهد کرد و با سیاست تشویق و تنبیه گروهی، کشورها را از همکاری با ایران منصرف خواهد کرد.

در این میان هیچ عامل راهبردی به‌اندازه رسانه‌ها و البته روابط‌عمومیها نمی‌تواند پشتیبان کشور در دوستی و همکاری با همسایگان باشد. لذا ایفای نقش جهادی در مدیریت صحیح رسانه‌ها برای انتقال پیام صلح و دوستی به همسایگان و همچنین معرفی نیازها و ظرفیت‌های طرفین؛ عاملی برای اعتباربخشی به اقدامات دولت‌ و روان‌سازی ارتباط بین ملت‌ها خواهد بود.

همچنین دستگاه‌های اقتصادی و تجاری بایستی بدانند که در زیر بمباران تحریم‌ها بایستی پرچم تولید، صادرات و همکاری‌های بین‌المللی را برافراشته نگه دارند و با استفاده از ظرفیت‌ حوزه‌های روابط‌ عمومی، ضمن تکرار پذیر کردن این موفقیت‌ها، راه‌های جدیدی را برای غلبه بر تحریم‌ها و تقویت روابط منطقه‌ای ایجاد کنند.

بر این مبنا بایستی واقع‌بین بود و دانست که روش‌های منفعلانۀ قبلی کماکان نمی‌تواند معجزه کند و لازم است از روش‌های خلاقانه و البته فعال‌تری برای عبور از موانع و رسیدن به همکاری‌های جدید استفاده کرد. به‌عنوان‌مثال، نقش روابط ‌عمومی‌ها در تبیین ظرفیت‌های همکاری بین‌المللی، یک نقش جهادی با چاشنی کارِ مضاعف است.

منبع: فارس

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد