درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 09:39   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48717صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیشنبه، 2 بهمن 1400 - 09:36
چرا بازاریابی ارگانیک فیس بوک هنوز اهمیت دارد؟
فیسبوک حتی پس از گذشت بیش از 15 سال هنوز هم بزرگترین شبکه رسانه اجتماعی در جهان است. با بیش از 2 میلیارد کاربر فعال، که بسیاری از آنها کاربران وفادار و معمولی هستند که هر روز برای گذراندن وقت خود وارد این پلتفرم می شوند.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| فیسبوک حتی پس از گذشت بیش از 15 سال هنوز هم بزرگترین شبکه رسانه اجتماعی در جهان است. با بیش از 2 میلیارد کاربر فعال، که بسیاری از آنها کاربران وفادار و معمولی هستند که هر روز برای گذراندن وقت خود وارد این پلتفرم می شوند.
 
 مهم نیست که مخاطبان شما چه کسی هستند، هنوز هم شانس زیادی وجود دارد که آنها به طور منظم از فیس بوک استفاده کنند. این بدان معناست که وقتی نوبت به بازاریابی رسانه های اجتماعی ارگانیک می شود، نمی توانید فیسبوک را نادیده بگیرید.
 
 یکی از مهمترین جنبه هایی که باید در مورد فیس بوک به عنوان یک پلتفرم به خاطر بسپارید، این است که بسیار بصری است، دقیقاً به همان شکلی که اینستاگرام یک پلت فرم بصری است. مردم نه تنها بیشتر با پست‌های بصری (مانند تصاویر و ویدیوها) درگیر می‌شوند و به آنها پاسخ می‌دهند، بلکه به نظر می‌رسد الگوریتم‌ها نیز به نفع پست‌های بصری هستند.
 
 وقتی نوبت به بازاریابی ارگانیک و دسترسی به فیس بوک می رسد، به انواع مختلف محتوایی که می توانید منتشر کنید توجه کنید. یک استراتژی محتوای جامع از چندین یا حتی همه این نوع محتواها استفاده می کند. فیس‌بوک تمایل دارد جدیدترین ویژگی‌های آن‌ها را مورد حمایت قرار دهد و آن‌ها را تقویت کند، اما نمی‌توانید قدرت پشت برخی از انواع پست‌های اصلی را که سال‌هاست وجود داشته‌اند، نادیده بگیرید.
 
 یکی از محبوب ترین فرمت های پستی که می توانید در فیس بوک منتشر کنید همچنان تصاویر هستند. تصاویر می توانند از گرافیک های تولید شده و متنی که در نرم افزارهای گرافیکی یا ویرایشگرها ایجاد می کنید تشکیل شده باشند، یا می توانند شامل عکس ها یا ترکیبی از آنها باشند.
 
 نکته مهم دیگری که باید به خاطر داشته باشید این است که اکثر کاربران رسانه های اجتماعی محتوا را نمی خوانند. آن‌ها فیدهای رسانه‌های اجتماعی خود را مرور می‌کنند تا به دنبال چیزی باشند که مورد علاقه‌شان باشد، بنابراین کل داستان را در یک تصویر منتقل کنید.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد