شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا)-|| این چهار نکته را برای تقویت روابطعمومی برای کسب و کار خود در سال 2022 در نظر بگیرید:
1. به روابطعمومی و بازاریابی همراه با فروش بپیوندید
روابطعمومی یک نتیجه نهایی برای یک تجارت دارد و آن فروش است. برای اینکه روابطعمومی شما در سال آینده بسیار موثر باشد، تصمیم عاقلانه ای خواهد بود که بخش بازاریابی را بیشتر با روابطعمومی ترکیب کنید. دلیل انجام این کار این است که بازاریابی باید چیزی فراتر از نمایش یک محصول یا خدمات به عموم مردم باشد. مردم واقعاً به محصول یا خدمات اهمیت نمی دهند تا زمانی که بدانند شما چقدر به آنها اهمیت می دهید. بنابراین، روابطعمومی میداند چگونه اطلاعات و داستانهای مربوط به یک شرکت را با لحن مثبت شکل دهد، که میتواند شیوههای بازاریابی بهتری را برای دسترسی به عموم ایجاد کند. این نوع فروش برای کسب و کار شما بسیار مفید خواهد بود.
2. با شرکت های دیگر شریک شوید
برای اینکه یک تجارت متمایز شود و فروش بیشتری داشته باشد، باید به نظر برسد که قابل دسترس است. این را می توان زمانی انجام داد که یک تجارت با تجارت دیگری شریک شود. این نه تنها تصویر آنها را بهبود می بخشد، بلکه قطعا فروش بیشتری را به همراه خواهد داشت.
3. در رویدادهای خیریه شرکت کنید
هیچ راهی بهتر از مشارکت در یک رویداد خیریه برای بهبود تصویر یک تجارت وجود ندارد. یک کسب و کار ممکن است شرکت در یک پیاده روی سلامت در جامعه محلی خود را در نظر بگیرد. آنها میتوانند پیراهنهای شرکتی بپوشند و یک روز سرگرمکننده را رقم بزنند. این امر می تواند باعث دیده شدن کسب و کار و بهبود تصویر آنها شود.
4. از چیزی که ترند است استفاده کنید
یک بخش روابطعمومی موفق می داند که در جهان چه می گذرد و می داند که چگونه این اطلاعات را به شیوه ای مثبت به نفع شرکت خود استفاده کند. سایتها و ابزارهای زیادی به صورت آنلاین در دسترس هستند که به افراد کمک میکنند از رویدادهای پرطرفدار مطلع شوند، بنابراین واقعاً هیچ بهانهای برای اطلاع از اخبار اطراف منطقه شما وجود ندارد.
منبع انگلیسی: publicrelationstoday
منبع فارسی:
شارا - شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران
لوئیس رابینسون | 19 ژانویه 2022 | روابطعمومی
|