درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 09:17   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48698صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 30 دی 1400 - 12:13
4 نکته روابط‌عمومی برای استفاده در تجارت خود
یک بخش روابط‌عمومی موفق می داند که در جهان چه می گذرد و می داند که چگونه این اطلاعات را به شیوه ای مثبت به نفع شرکت خود استفاده کند.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| این چهار نکته را برای تقویت روابط‌عمومی برای کسب و کار خود در سال 2022 در نظر بگیرید:

1. به روابط‌عمومی و بازاریابی همراه با فروش بپیوندید

روابط‌عمومی یک نتیجه نهایی برای یک تجارت دارد و آن فروش است. برای اینکه روابط‌عمومی شما در سال آینده بسیار موثر باشد، تصمیم عاقلانه ای خواهد بود که بخش بازاریابی را بیشتر با روابط‌عمومی ترکیب کنید. دلیل انجام این کار این است که بازاریابی باید چیزی فراتر از نمایش یک محصول یا خدمات به عموم مردم باشد. مردم واقعاً به محصول یا خدمات اهمیت نمی دهند تا زمانی که بدانند شما چقدر به آنها اهمیت می دهید. بنابراین، روابط‌عمومی می‌داند چگونه اطلاعات و داستان‌های مربوط به یک شرکت را با لحن مثبت شکل دهد، که می‌تواند شیوه‌های بازاریابی بهتری را برای دسترسی به عموم ایجاد کند. این نوع فروش برای کسب و کار شما بسیار مفید خواهد بود.

2. با شرکت های دیگر شریک شوید

برای اینکه یک تجارت متمایز شود و فروش بیشتری داشته باشد، باید به نظر برسد که قابل دسترس است. این را می توان زمانی انجام داد که یک تجارت با تجارت دیگری شریک شود. این نه تنها تصویر آنها را بهبود می بخشد، بلکه قطعا فروش بیشتری را به همراه خواهد داشت.

3. در رویدادهای خیریه شرکت کنید

هیچ راهی بهتر از مشارکت در یک رویداد خیریه برای بهبود تصویر یک تجارت وجود ندارد. یک کسب و کار ممکن است شرکت در یک پیاده روی سلامت در جامعه محلی خود را در نظر بگیرد. آن‌ها می‌توانند پیراهن‌های شرکتی بپوشند و یک روز سرگرم‌کننده را رقم بزنند. این امر می تواند باعث دیده شدن کسب و کار و بهبود تصویر آنها شود.

4. از چیزی که ترند است استفاده کنید

یک بخش روابط‌عمومی موفق می داند که در جهان چه می گذرد و می داند که چگونه این اطلاعات را به شیوه ای مثبت به نفع شرکت خود استفاده کند. سایت‌ها و ابزارهای زیادی به صورت آنلاین در دسترس هستند که به افراد کمک می‌کنند از رویدادهای پرطرفدار مطلع شوند، بنابراین واقعاً هیچ بهانه‌ای برای اطلاع از اخبار اطراف منطقه شما وجود ندارد.

 

 

 

منبع انگلیسی: publicrelationstoday

 

منبع فارسی:

شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
لوئیس رابینسون | 19 ژانویه 2022 | روابط‌عمومی
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد