درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:20   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48692صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 29 دی 1400 - 20:51
شهردار شهرکرد: روابط عمومی‌ جهادگر آتش ‌به اختیار است
شهردار شهرکرد با بیان اینکه روابط عمومی‌ها به عنوان بازوان مدیران سازمان‌ها در شهرداری هستند و باید مورد اعتماد قرار گرفته تا بتوانند بهتر به وظایف خود بپردازند، بیان کرد: روابط‌ عمومی‌ها به دلیل اینکه دارای پست حساس هستند بنابراین باید در راستای تأمین تجهیزات و امکانات مورد نیاز آن‌ها اقدامات لازم در اسرع وقت صورت پذیرد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| شهردار شهرکرد گفت: روابط‌عمومی سازمان‌ها به صورت آتش به اختیار عمل کنند و برای خدمت به شهروندان و اطلاع‌رسانی خدمات و عملکرد شهرداری کوتاهی نکنند.


به گزارش مدیریت ارتباطات شهرکرد، محمدتقی جاپلقی در جلسه معارفه سرپرست جدید مدیریت ارتباطات و دیدار با روابط‌عمومی سازمان‌های تابعه شهرداری‌ با اشاره به اینکه شهرداری نهادی است که خدمات‌رسانی عمومی را برعهده داشته و مستقیما و به طور ملموس با مردم سر و کار دارد، اظهارداشت: جلب مشارکت شهروندان لازمه فرهنگ‌سازی و آموزش شهروندی است که می‌بایست از اولویت‌های کاری روابط‌عمومی باشد.

وی افزود: آگاهی شهروندان از وظایف و اختیارات و عملکرد و اقدامات شهرداری در امر مدیریت شهر، به تعامل مثبت و سازنده بین شهرداری و شهروندان منجر خواهد شد.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه روابط عمومی‌ها به عنوان بازوان مدیران سازمان‌ها در شهرداری هستند و باید مورد اعتماد قرار گرفته تا بتوانند بهتر به وظایف خود بپردازند، بیان کرد: روابط‌ عمومی‌ها به دلیل اینکه دارای پست حساس هستند بنابراین باید در راستای تأمین تجهیزات و امکانات مورد نیاز آن‌ها اقدامات لازم در اسرع وقت صورت پذیرد.

جاپلقی ادامه داد: حوزه ارتباطات امری دوسویه و دوطرفه و یک حلقه اتصال بین مردم و مسئولان می‌باشد که در این راستا باید هوشمندانه به عنوان یک رابط توانمند در برقراری ارتباط دو طرفه بهترین عملکرد را داشته باشیم.

در این جلسه احمد مولوی به عنوان سرپرست مدیریت ارتباطات شهرداری شهرکرد معرفی و روابط عمومی‌ها پیشنهادات خود در راستای ارتقاء کیفیت اخبار و سایت‌های خبری سازمان ارائه نمودند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد