درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 13:24   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

نخستین راهنمای اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی منتشر شد

  نخستین راهنمای اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟
  کلود در رتبه‌بندی چت‌بات‌های هوش مصنوعی مقام اول را به دست آورد
  نظرسنجی گالوپ: اکثر آمریکایی‌ها اکنون با اقدام اسرائیل در غزه مخالفند
  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها
  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید
  خداحافظی شارون گلدمن از ونتوربیت و دنیای هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48692صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 29 دی 1400 - 21:27
شهردار شهرکرد: روابط عمومی‌ جهادگر آتش ‌به اختیار است
شهردار شهرکرد با بیان اینکه روابط عمومی‌ها به عنوان بازوان مدیران سازمان‌ها در شهرداری هستند و باید مورد اعتماد قرار گرفته تا بتوانند بهتر به وظایف خود بپردازند، بیان کرد: روابط‌ عمومی‌ها به دلیل اینکه دارای پست حساس هستند بنابراین باید در راستای تأمین تجهیزات و امکانات مورد نیاز آن‌ها اقدامات لازم در اسرع وقت صورت پذیرد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| شهردار شهرکرد گفت: روابط‌عمومی سازمان‌ها به صورت آتش به اختیار عمل کنند و برای خدمت به شهروندان و اطلاع‌رسانی خدمات و عملکرد شهرداری کوتاهی نکنند.


به گزارش مدیریت ارتباطات شهرکرد، محمدتقی جاپلقی در جلسه معارفه سرپرست جدید مدیریت ارتباطات و دیدار با روابط‌عمومی سازمان‌های تابعه شهرداری‌ با اشاره به اینکه شهرداری نهادی است که خدمات‌رسانی عمومی را برعهده داشته و مستقیما و به طور ملموس با مردم سر و کار دارد، اظهارداشت: جلب مشارکت شهروندان لازمه فرهنگ‌سازی و آموزش شهروندی است که می‌بایست از اولویت‌های کاری روابط‌عمومی باشد.

وی افزود: آگاهی شهروندان از وظایف و اختیارات و عملکرد و اقدامات شهرداری در امر مدیریت شهر، به تعامل مثبت و سازنده بین شهرداری و شهروندان منجر خواهد شد.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه روابط عمومی‌ها به عنوان بازوان مدیران سازمان‌ها در شهرداری هستند و باید مورد اعتماد قرار گرفته تا بتوانند بهتر به وظایف خود بپردازند، بیان کرد: روابط‌ عمومی‌ها به دلیل اینکه دارای پست حساس هستند بنابراین باید در راستای تأمین تجهیزات و امکانات مورد نیاز آن‌ها اقدامات لازم در اسرع وقت صورت پذیرد.

جاپلقی ادامه داد: حوزه ارتباطات امری دوسویه و دوطرفه و یک حلقه اتصال بین مردم و مسئولان می‌باشد که در این راستا باید هوشمندانه به عنوان یک رابط توانمند در برقراری ارتباط دو طرفه بهترین عملکرد را داشته باشیم.

در این جلسه احمد مولوی به عنوان سرپرست مدیریت ارتباطات شهرداری شهرکرد معرفی و روابط عمومی‌ها پیشنهادات خود در راستای ارتقاء کیفیت اخبار و سایت‌های خبری سازمان ارائه نمودند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انسان یا ماشین؟ مرزهای مبهم هوش مصنوعی


  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چند نمونه از تکنیک‌های تقویت شناختی


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد