درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 09:45   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48675صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 27 دی 1400 - 12:57
نشست مدیران روابط‌عمومی معاونت‌ها، سازمان‌ها و مناطق شهرداری اهواز
حوزه ارتباطات امری دوسویه و دوطرفه و یک حلقه اتصال بین مردم و مسئولان است که در این راستا باید هوشمندانه به عنوان یک رابط توانمند در برقراری ارتباط دوطرفه بهترین عملکرد را داشته باشیم.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| شهردار اهواز اعتلای جایگاه روابط عمومی‌ها را اولویت مدیریت شهری دانست و گفت:حوزه ارتباطات امری دوسویه و دوطرفه و یک حلقه اتصال بین مردم و مسئولان است.
 
 به گزارش اداره کل ارتباطات، رضا امینی در نشستی با مدیران روابط‌عمومی معاونت‌ها، سازمان‌ها و مناطق شهرداری اهواز ضمن اشاره به جایگاه روابط عمومی‌ها به عنوان چشم بینا و گوش شنوای هر سازمان، اظهار کرد: برای جلب مشارکت مردم، نیازمند افزایش اعتماد و همچنین تقویت سرمایه‌های اجتماعی هستیم که تحقق این امر به نوع عملکرد و نقش آفرینی روابط عمومی‌ها در حوزه‌های مختلف دارد.
 
 وی با اشاره به نقش روابط عمومی در حوزه مدیریت شهری افزود: حوزه ارتباطات امری دوسویه و دوطرفه و یک حلقه اتصال بین مردم و مسئولان است که در این راستا باید هوشمندانه به عنوان یک رابط توانمند در برقراری ارتباط دوطرفه بهترین عملکرد را داشته باشیم.
 
 شهردار اهواز ضمن رونمایی از سامانه معابر شهر، با اشاره به هفت هزار معبر با نام در شهر و تعدادی معبر بی‌نام، تاکید کرد: موضوع نامگذاری معابر شهری از اهمیت بالایی برخوردار است، پیوستگی معابر، استفاده از اسامی درست و همچنین نامگذاری بر اساس فرهنگ مردم از موضوعاتی است که باید در این حوزه به آن اهتمام ویژه داشت؛ چرا که در حوزه شهری نامگذاری معابر باید بر اساس رویکردهای دقیق پژوهشی و خواست و اراده جامعه به عنوان یکی از مقوله‌های مهم شهری انجام شود.
 
 وی در خصوص سامانه نظرسنجی، اضافه کرد: لزوم استفاده از نظراتِ شهروندان به عنوان ذی‌نفعان اصلی در فرآیند برنامه‌ریزی و مدیریت شهری، در ارتقا و کیفیت زندگی آنان امر مهم دیگری است که به توسعه و پیشرفت شهر شتاب بیشتری خواهد داد.
 
 امینی ضمن ارزیابی نقش روابط عمومی‌ها در کاهش نارضایتی‌ها نیز، گفت: مردم حق دارند که به صورت کامل از اقدامات و خدمات ارائه شده توسط شهرداری مطلع باشند؛ بنابراین باید با اطلاع‌رسانی قوی، دقیق و به موقع، پاسخگوی نیاز شهروندان باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  هرگز کسی را آزار نده


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد