درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:44   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48673صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 27 دی 1400 - 09:57
وبینار سراسری مدیران روابط عمومی ادارات کل و مدیریت های درمان تأمین اجتماعی سراسر کشور برگزار شد
سید محمدرضا فیاضی، مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی گفت: شرایط اجتماعی جامعه به گونه‌ای است جامعه از گفتاردرمانی کلافه و تشنه اقدام و عمل واقعی است. در چنین شرایط صداقت، صراحت، شفافیت و پرهیز از زیاده‌گویی اصول حاکم بر هرگونه فعالیت رسانه‌ای در سازمان تأمین اجتماعی است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| سید محمدرضا فیاضی، مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی گفت: شرایط اجتماعی جامعه به گونه‌ای است جامعه از گفتاردرمانی کلافه و تشنه اقدام و عمل واقعی است. در چنین شرایط صداقت، صراحت، شفافیت و پرهیز از زیاده‌گویی اصول حاکم بر هرگونه فعالیت رسانه‌ای در سازمان تأمین اجتماعی است.

به گزارش تجارت گردان به نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر سید محمدرضا فیاضی در وبینار سراسری مدیران روابط عمومی ادارات کل و مدیریت های درمان تأمین اجتماعی سراسر کشور اظهار داشت؛ “ معمولاً نسبت به جایگاه و کارکرد رسانه، تلقی و نگاهی رادیکال و ساده‌انگارانه وجود دارد که از یکسو باعث شده تا فعالیت رسانه‌ای به عنوان فعالیتی غیرضروری، تشریفاتی و حتی لوکس شناخته شود و از سوی دیگر و در وجه افراطی آن، بر اساس یک تلقی غیرواقعی، این انتظار ایجاد شود که رسانه قرار است شاه‌کلید حل تمام مشکلاتی باشد که در عرصه واقعیت، برای حل آن‌ها اقدام مؤثری انجام نشده است”.


دکتر فیاضی با تأکید بر ظرفیت بالای رسانه برای کمک به تعاملات مثبت سازمان‌ها و ایجاد ارتباط دوسویه با ذی‌نفعان گفت: “فراگیری ابزارهای ارتباطی و‌ به دنبال آن شکست نسبی‌ انحصارهای رسانه‌ای باعث شده تا نقش روابط عمومی‌ها از جنبه کلیشه‌ای و ‌تشریفاتی که عمدتاً جنبه واکنشی داشته و تنها متمرکز بر پوشش اخبار اشخاص حقوقی در سازمان بودند؛ به نقشی فعال و ضروری تبدیل بشود که حالا بر اساس آن، روابط عمومی‌ها وظیفه دارند به صورت ایجابی به مدیریت تصویر و هویت یکپارچه سازمان خود بپردازند.”


مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر اهمیت کار رسانه‌ای و اینکه امروزه تصاویر و انگاره‌های ذهنی پابه‌پای واقعیت و حتی مهم‌تر از واقعیت هستند؛ صداقت، صراحت، شفافیت و پرهیز از زیاده‌گویی را اصول حاکم بر هرگونه فعالیت رسانه‌ای در سازمان تأمین اجتماعی دانست.

دکتر فیاضی در ادامه با اشاره به نقش محیط و فرامتن جامعه در کنش‌های رسانه‌ای گفت: “فعالیت‌های رسانه‌ای در فضای خلأ اتفاق نمی‌افتند و شناخت فرامتن جامعه و تصویر موجود در فضای افکار عمومی اهمیت بالایی دارد. در شرایطی که جامعه نسبت به عملکرد سازمان تجارب مستقیمی دارد؛ ذهنیت افکار عمومی تنها از طریق فضای رسانه‌ای شکل نمی‌گیرد. جامعه امروز از گفتاردرمانی، کلافه و تشنه اقدام و عمل واقعی است. در شرایطی که جامعه به جهت ذهنی و به طور پیش‌فرض، در مقابل هرگونه شایعه و خبر منفی حتی از نوع غیرموثق آن، گارد باز داشته و برعکس در برابر اخبار مثبت و حتی موثق، به نوعی مقاومت می‌کند؛ استفاده از ظرفیت رسانه، پیچیدگی و ظرافت‌های خاص خود را میطلبد”.


دکتر فیاضی در پایان با صحبت از ضرورت تحول در نگاه رسانه‌ای سازمان تأمین اجتماعی، روابط عمومی‌ها را موظف به برقراری ازتباط مؤثر میان سازمان و ذی‌نفعان دانست که باید بر مبنای صداقت، واقعیت و استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای، به شناخت بهتر ذی‌نفعان و سازمان از یکدیگر کمک کنند.


در این وبینار مدیران روابط عمومی‌ استان‌ها به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود برای ارتقای وضعیت عملکرد رسانه‌ای سازمان تأمین اجتماعی پرداختند.

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد