درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 08:14   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48671صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیسه شنبه، 28 دی 1400 - 04:59
داده‌های جدید: مردم به بانکداری باز یا فین‌تک‌ها اعتماد ندارند، اما از هر دو استفاده می‌کنند
با توجه به اینکه اکثر مردم همچنان از ویژگی‌هایی که بانکداری باز یا فین‌تک‌ها ارائه می‌دهد استفاده می‌کنند با این حال اذعان می‌کنند که برای مدیریت پول خود به شرکت‌های فین‌تک اعتماد ندارند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| پذیرش بانکداری باز توسط مشتریان ممکن است متناقض‌ترین حقیقت در امور مالی باشد: با توجه به اینکه اکثر مردم همچنان از ویژگی‌هایی که بانکداری باز یا فین‌تک‌ها ارائه می‌دهد استفاده می‌کنند با این حال اذعان می‌کنند که برای مدیریت پول خود به شرکت‌های فین‌تک اعتماد ندارند.

 اگرچه اکثر مردم نوعی بانکداری باز را پذیرفته اند اما یک نظرسنجی جداگانه نشان می دهد 45 درصد از آمریکایی ها حتی اصطلاح "بانکداری باز" را نشنیده اند و تعداد کمی از مردم می گویند که واقعاً به شرکت های فین تک برای مدیریت داده های مالی آنها اعتماد دارند. در واقع، تنها 14 درصد به مسترکارت گفتند به پیوند دادن یک حساب فین تک به حساب بانکی اصلی خود اعتماد دارند.

با این حال، آنها این کار را به هر حال انجام می دهند.

مسترکارت برای نظرسنجی در خصوص بانکداری باز، بیش از 4000 مشتری ایالات متحده و کانادا را مورد بررسی قرار داد. این شرکت پرداخت چندملیتی می‌گوید که در نظرسنجی خود از پاسخ‌دهندگان خواسته است «درباره احساس خود در هنگام اشتراک‌گذاری داده‌های مالی شخصی، آنچه که یک تجربه قابل اعتماد ایجاد می‌کند و موارد دیگر صحبت کنند».

 

احساسات مصرف کننده چگونه است؟

در دهه گذشته، مردم بیشتر با فرصت های بانکداری دیجیتال آشنا شده اند. همانطور که در گزارش مسترکارت اشاره شد، تقریباً از هر پنج مصرف‌کننده آمریکایی سه نفر می‌گویند که از فناوری برای مدیریت پول نقد خود «بسیار مطمئن» استفاده می‌کنند و بیش از نه نفر از هر ده نفر (93 درصد) می‌گویند که در واقع از فناوری برای این منظور استفاده می‌کنند.

 

در مورد انجام تجارت مالی آنلاین، خطرات زیادی وجود دارد، چه رسد به اینکه اجازه دهیم شرکت های فناوری به داده های بانکی مصرف کنندگان دسترسی داشته باشند - و به نظر می رسد مردم این را درک می کنند. فقط یک سوم از پاسخ دهندگان (32٪) اذعان دارند که به ارائه دهندگان فین تک به داده های مالی «به شدت اعتماد دارند» در حالی که یک نفر از هر پنج نفر می گوید که «به شدت به آنها بی اعتماد است». از سوی دیگر، بیش از نیمی (55٪) می گویند که به شدت به موسسات مالی سنتی اعتماد دارند، در حالی که فقط 6٪ به شدت به آنها بی اعتماد هستند.

 

بانک‌ها و اتحادیه‌های اعتباری هنوز در مورد اعتماد مصرف‌کننده حرف اول را می‌زنند - بیش از نیمی از مردم می‌گویند که به شدت به ارائه‌دهندگان سنتی به داده‌های‌شان اعتماد دارند در حالی که تنها 32 درصد از فین‌تک‌ها همین را می‌گویند.

نکته مثبت انقلاب بانکداری باز برای مصرف کنندگان این است که مردم می توانند به اطلاعات مالی بیشتری که ارائه دهندگان بانکی موجود آنها سال ها جمع آوری کرده اند دسترسی داشته باشند و افراد بیشتری برای تکمیل نیازهای بانکی خود از چندین ارائه‌دهنده بانکی - در ترکیبی از سنتی و فقط دیجیتالی - استفاده می‌کنند.

صرف نظر از اینکه چقدر طول می کشد، اکثر ناظران معتقدند که نوعی از بانکداری باز اجتناب ناپذیر است، و از بسیاری جهات همانطور که بررسی مسترکارت نشان می دهد، در حال حاضر اتفاق افتاده است. اگر بانک ها و اتحادیه های اعتباری بتوانند به مصرف کنندگان خود در درک بانکداری باز و خطرات و مزایای آن کمک کنند، خیلی بهتر است. به خوبی می تواند حس وفاداری قوی تری بین مصرف کننده و ارائه دهنده یعنی بانک ایجاد کند.

در گزارش مسترکارت آمده است: «بانکداری باز به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا از داده‌های مالی خود از طریق طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها و خدمات شخص ثالث که از این داده‌ها برای ارائه تجربیات پولی جدید استفاده می‌کنند، بهره‌مند شوند». موسسات مالی، فین‌تک‌ها و سایرین می‌توانند از راه‌حل‌های بانکداری باز برای هدایت نوآوری‌هایی مانند ایجاد تجربه مدیریت مالی شخصی بعدی، ایجاد انقلابی در نقل و انتقال پول و پرداخت‌ها یا توسعه تجربه وام‌دهی دیجیتال استفاده کنند.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  هفت اشتباه زبان بدن


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد