درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 23:37   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48650صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 27 دی 1400 - 10:12
به راحتی و به سرعت ویدیوها را برای کانال یوتیوب خود ویرایش کنید
ممکن است برای ویدیوهای خود به ویرایش حرفه‌ای ویدیو نیاز داشته باشید. با این حال، قبل از شروع، مهم است که در مورد ابزارها، فرآیندها و عناصر اصلی ویرایش، مانند طرح اولیه نرم افزار ویرایش، عناصر ویرایش، گردش کار ویرایش، و ابزارهای ویرایش اولیه مورد استفاده، بیاموزید.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| ممکن است برای ویدیوهای خود به ویرایش حرفه‌ای ویدیو نیاز داشته باشید. با این حال، قبل از شروع، مهم است که در مورد ابزارها، فرآیندها و عناصر اصلی ویرایش، مانند طرح اولیه نرم افزار ویرایش، عناصر ویرایش، گردش کار ویرایش، و ابزارهای ویرایش اولیه مورد استفاده، بیاموزید.

در اینجا چند نکته برای دانستن نحوه ویرایش سریع و آسان یک ویدیو وجود دارد:

- از جلوه های صوتی مناسب استفاده کنید.
- ویدیوی خود را با برخی جلوه های صوتی خوب طراحی شده بهبود بخشید. ویدیو را تماشا کنید تا ببینید با افزودن یک یا دو افکت صوتی، لحظه دراماتیک تر یا شدیدتر می شود. بسیاری از ویرایشگرهای ویدئویی دارای یک کتابخانه داخلی جلوه های صوتی هستند.
- از جلوه های ویدیویی استفاده کنید.

در ویرایش بهتر شوید


ایجاد یک ویرایش ساده به آسانی تنظیم مجدد چند کلیپ است، اما ویرایش ویدیویی که به خوبی برای بیننده شما کار کند، تلاشی کاملا متفاوت است. جذب و حفظ توجه مخاطبان شما به زمان و حس عمیق نیاز دارد.

امروزه یوتیوب نه تنها برای انتشار محتوا بلکه برای برندسازی نیز خوب است. همانطور که به عنوان یک ویراستار رشد می کنید، برای چه کسی ویرایش می کنید، و چگونه افراد دیگر در زمینه کاری شما دیدگاه هایی را در اختیار شما قرار می دهند و انتظارات شما را تعیین می کنند. اگر می‌خواهید مهارت‌های ویرایش خود را بهبود ببخشید و ویدیوهای YouTube را ویرایش کنید، به طوری که از آن‌ها رد نشوند، اینها مواردی هستند که باید در نظر داشته باشید.


الهام گرفته


یک هنرمند خوب از کارهای دیگران الهام می گیرد. اگر نمی دانید چگونه یک ویدیو را ویرایش کنید، کانال های رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید. می توانید سوالاتی مانند:

# از چه عناصر بصری استفاده می کنند؟
# از کدام عناصر صوتی استفاده می کنند؟
# چگونه روایت خود را سازماندهی می کنند؟

مهم نیست که آنها چگونه محتوا را ایجاد می کنند، شما می توانید عناصری را که آنها برای جذاب کردن محتوای ویدیویی خود استفاده می کنند کشف کنید و آنها را در کار خود اعمال کنید.


محتوای خود را سازماندهی کنید


سعی کنید همه چیز را سازماندهی کنید، خواه سرگرم کننده باشد یا آموزنده. هدف محتوا باید به راحتی قابل درک باشد. در غیر این صورت بیننده 10 ثانیه روی ویدیوی یوتیوب نمی ماند. هنگام ویرایش، ایده خوبی است که قبل از شروع ویرایش برنامه ریزی کنید. بنابراین، ایجاد یک طرح کلی ویدیویی را در نظر بگیرید تا ویدیو در هنگام ویرایش منطقی باشد. باید این نکات مفید را بررسی کنید تا مطمئن شوید که محتوای ویدیوی شما برجسته است.


آن را معنادار کنید


همه ویدیوها باید برای داشتن پیام یا هدف ویرایش شوند. اطمینان حاصل کنید که محتوای شما توصیفی است و هدف اصلی را برآورده می کند، مانند گفتن یک داستان، آموزش یک درس، یا ساختن یک شوخی. شما باید همه چیز را حذف کنید! این یکی از بهترین بخش‌های ویرایش است که به شما امکان می‌دهد مهم‌ترین اطلاعات را نگه دارید و بقیه را حذف کنید.
 

 

 

منبع انگلیسی: publicrelationstoday

 

منبع فارسی:

شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
آنا پاپادوپولوس | 14 ژانویه 2022 | روابط عمومی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد