درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 15:19   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48600صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیدوشنبه، 20 دی 1400 - 14:06
در یک حرکت ارتباطی هوشمندانه از سوی وزیر؛
تحول در انتصابات و استقلال روابط عمومی‌های وزارت جهاد کشاورزی ابلاغ شد
در یک حرکت ارتباطی هوشمندانه که ناشی از توجه ویژه مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی به ابعاد جامعه شناختی روابط‌عمومی است خطاب به معاونین وزیر، روسا و مدیران عامل مؤسسات، سازمان ها و شرکت های مادر تخصصی و رؤسای سازمان جهاد کشاورزی استان ها استقلال روابط‌عمومیها از حوزه مدیریت ابلاغ و مرکز روابط‌عمومی و اطلاع رسانی را مسئول عزل و نصب و ارزیابی روابط‌عمومی ها در سراسر کشور معرفی کرد.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| در یک حرکت ارتباطی هوشمندانه که ناشی از توجه ویژه مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی به ابعاد جامعه شناختی روابط‌عمومی است خطاب به معاونین وزیر، روسا و مدیران عامل مؤسسات، سازمان ها و شرکت های مادر تخصصی و رؤسای سازمان جهاد کشاورزی استان ها استقلال روابط‌عمومیها از حوزه مدیریت ابلاغ و مرکز روابط‌عمومی و اطلاع رسانی را مسئول عزل و نصب و ارزیابی روابط‌عمومی ها در سراسر کشور معرفی کرد.
 
 حمید شکری خانقاه نویسنده کتاب برنامه ریزی راهبردی ارتباطی در روابط‌عمومی با اعلام این خبر گفت: در ابلاغیه وزیر جهاد کشاورزی که با پیگیری های مجدانه و مسئولانه دکتر علیرضا رضازاده رئیس مرکز روابط‌عمومی وزارت جهاد کشاورزی برای ایجاد نظام ارتباطات یکپارچه بخش کشاورزی عملیاتی شده، آمده است که با عنایت به نامه معاون اول محترم رئیس جمهور مبنی بر لزوم تقویت، انسجام و وحدت رویه در فعالیت های اطلاع رسانی و تبلیغاتی دولت، انجام هرگونه مصاحبه مدیران و کارشناسان با برنامه های مختلف صداوسیما صرفاً با هماهنگی مرکز روابط‌عمومی و اطلاع رسانی وزارت امکان پذیر بوده و در سطح استانی نیز با هماهنگی روابط‌عمومی جهادکشاورزی استان صورت پذیرد.
 
 شکری خانقاه اظهار داشت: وزیر جهاد کشاورزی برای انسجام برنامه های ارتباطی و لزوم توجه به ارزیابی اثربخشی فعالیت های ارتباطی و رسانه ای، عزل و نصب کلیه مدیران روابط‌عمومی در تمامی سطوح صرفاً باید با نظر و تأیید مرکز روابط‌عمومی و اطلاع رسانی وزارت انجام شود، بدیهی است ارزشیابی عملکرد مدیران روابط‌عمومی نیز به عهده آن مرکز می باشد.
 
 وی بیان داشت: مقام عالی وزارت بر استقلال روابط‌عمومی ها تاکید کرده و اعلام کرده که مدیران روابط‌عمومی در تمامی سطوح سازمانی به صورت مستقیم از طرف بالاترین مقام سازمان منصوب و زیر نظر مستقیم ایشان فعالیت خواهد کرد.
 
 نویسنده کتاب استانداردهای جهانی روابط‌عمومی در ایران گفت: این حرکت ارتباطی از سوی یک مقام ارشد قطعا الگوی مطلوبی برای تحول روابط‌عمومی و اطلاع رسانی در سایر وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی دولتی و غیر دولتی برای یکپارچه سازی نظام ارتباطات کشور است.
 
 وی با اشاره به اینکه روابط‌عمومی های کشور برای انجام کارهای تخصصی و حرفه ای و معرفی پتانسیل ها و دستاوردهای سازمانی به پشتیبانی مدیران ارشد نیازمندند، اظهار داشت: جا دارد از اقدامات وزیر جهاد کشاورزی به عنوان یک وزیر ارتباط گستر از طرف ریاست جمهوری و شورای عالی اطلاع رسانی کشور برای ایجاد نظام ارتباطات یکپارچه در سطح کشور قدردانی شود.
 
 این مدرس دانشگاه در پایان با اشاره به اینکه در نظام مدیریتی در سطح وزارت، وزیر جهاد کشاورزی، رئیس مرکز روابط‌عمومی را در سطح معاونت روابط‌عمومی و مشاور خود می‌داند، تصریح کرد: این ابلاغ در سطح مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی اهتمام کامل و دغدغه‌ مندی مرکز روابط‌عمومی برای کار برنامه مدارانه و عملیاتی و تضمین استقلال روابط‌عمومی های وزارت در تمام سطوح سازمان های استانی و شرکت ها و موسسات تابعه کشور برای ارائه کار حرفه ای و تخصصی در نظام ارتباطات یکپارچه کشور را نشان می دهد.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد