![](https://www.shara.ir/media/image/1400/10/18/6282276-trends-2.jpg)
شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا)-|| سوزان توماس، بنیانگذار و مدیرعامل 10Fold، شش پیشبینی برتر خود را در مورد منابع انسانی، بازاریابی و فناوری برای سال آینده آماده کرد که در زیر فهرست شدهاند:
راه های جدید برای استعدادیابی
کمبود نیروی کار در ایالات متحده باعث شده است که آژانس های ارتباطی در ارائه خدمات خلاقتر شوند. در سال 2022، ما پیشبینی میکنیم که درصد بسیار بیشتری از نیروی کار آژانسها از کارگران قراردادی باشد و این پیمانکاران محدود به شهروندان ایالات متحده نخواهند بود، بسیاری از آنها استعدادهای خارجی را استخدام میکنند.
متخصصان ارتباطات نتایج را به عملکرد بازاریابی مرتبط می کنند
بسیاری از شرکت ها از بهره وری کارمندانی که در طول همه گیری در خانه کار می کنند شکایت داشتند. آنهایی که از راه دور کار میکنند احتمالاً مشمول تاکید مجدد بر معیارها و KPIها خواهند بود. با کمی هوشمندی، گروههای بازاریابی و ارتباطات شروع به اندازهگیری چگونگی افزایش ترافیک وب، زمان جلسات وب، زمانی که افراد در صفحات خاص صرف میکنند و تعداد مسیرهای صفحه که بازدیدکنندگان در وبسایت شما دنبال میکنند، میکنند.
استفاده فراگیر از فناوری برای تمام جنبه های زندگی
فناوری دیگر فقط برای بخش های فناوری اطلاعات نیست، بلکه بخشی از هر جنبه ای از زندگی ماست. ما دیدهایم که چگونه فناوری ارائه مراقبتهای بهداشتی را بهبود بخشیده است. ما شاهد پیشرفتهای هیجانانگیزی در شهرهای هوشمند خواهیم بود که از جوامع محافظت و زندگی را راحتتر میکنند، شاهد پیادهسازیهای بیشتری از فرآیندهای تجاری مبتنی بر واقعیت مجازی خواهیم بود و شاهد فشار بیشتری در حوزه کریپتو خواهیم بود (حرکت به سمت یک ارز جهانی). همچنین، فناوری شرکای تجاری را به هم متصل و امکان همکاری بیشتر را فراهم میکند.
آمادگی در برابر بحران
تهدیدات سایبری و تعداد بازیگران بدی که جرایم سایبری را آغاز میکنند، همچنان در حال افزایش خواهند بود - این بدان معناست که روابطعمومی و بازاریابی، بیش از هر زمان دیگری، باید بحران را پیشبینی کرده و خودشان را برای آن آماده کنند. بازیگران بد بیشتری را خواهیم دید که جسارت خود را با حمله به شرکت های امنیت سایبری نشان می دهند. این جنایات به این معنی است که متخصصان روابط عمومی باید استراتژیهای بحران اثبات شده و درک قوی از تجارت شما داشته باشند تا بتوانند خیلی سریع پاسخ دهند.
جهانی فکر کنید
آمازون و سایر غولهای فناوری حتی به کشورهای در حال توسعه نیز این امکان را دادهاند که با مشتریان در سراسر جهان ارتباط برقرار کنند. مهم نیست که شرکت شما در کجا واقع شده است، احتمالاً باید با شرکای خود کار کنید و در همه جا به مشتریان خدمات ارائه دهید.
تیم های ارتباطی را با تجهیزات فنی استخدام کنید
پیچیدگی فنی، حتی در میان روزنامه نگاران تجاری و مصرف کنندگان، همچنان در حال افزایش است. دیگر نمیتوانید آژانسهای خود را بر اساس «روابط» یا مهارتهای نوشتاری اولیه استخدام کنید. شما باید استعدادی بیابید که متخصص باشد و بازار شما را به خوبی درک کند تا تأثیرگذاران اجتماعی، تحلیلگران و رسانه های خدمات دهنده به تجارت، مصرف کننده و مخاطبان فنی به آنها اعتماد کنند.
منبع انگلیسی:
publicrelationstoday
منبع فارسی:
شارا - شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران
سوزان توماس | 6 ژانویه 2022 | تحلیل، روابط عمومی
|