درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 05:27   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48574صفحه نخست » خبر یکجمعه، 17 دی 1400 - 12:05
نشست روابط‌عمومی‌های معاونت‌ها، مناطق و سازمانهای شهرداری رشت برگزار شد
شهردار رشت، مجموعه روابط‌عمومیهای معاونتها، مناطق و سازمانهای شهرداری رشت را دارای ظرفیت استثنایی و پتانسیل فوق العاده ای برای بروز توانمندیها بیان کرد.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| شهردار رشت، مجموعه روابط‌عمومیهای معاونتها، مناطق و سازمانهای شهرداری رشت را دارای ظرفیت استثنایی و پتانسیل فوق العاده ای برای بروز توانمندیها بیان کرد.
 
 به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، نادر حسینی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت در نشست با روابط‌عمومی های معاونتها، مناطق و سازمانهای شهرداری رشت که با حضور سید امیر حسین علوی شهردار رشت در سالن جلسات شهرداری رشت واقع در میدان گیل برگزار گردید، اظهار داشت: هر منطقه یا سازمانی باید حسب شرح وظایف خود عملکرد حوزه اش را به شهروندان ارائه نماید.
 
 شبکه بیست گانه روابط‌عمومی شهرداری رشت ، ظرفیت عظیم مدیریت شهری
 
 نادر حسینی خواستار تعیین تکلیف شرح وظایف و چارت سازمانی مناطق و سازمانهای شهرداری شد و گفت: جمع بندی و ارائه مسائل شهری به مردم فقط کار یک نفر در شهرداری و شورا نیست. ما دارای شبکه بیست گانه روابط‌عمومی شهرداری رشت متشکل از معاونتها، مناطق و سازمانها در مدیریت شهری رشت هستیم که تک تک این مسئولان با اصحاب رسانه در ارتباط مستقیم هستند و می‎توانیم با استفاده از این ظرفیت یک اتفاق شهری را مانند یک بمب خبری در شهر و استان داشته باشیم که این همکاری نیازمند مدیریت بیشتر از سوی روابط‌عمومی مرکز در شهرداری رشت است.
 
 رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت همچنین با تاکید بر جایگاه شهرداری رشت خواستار تقویت ارتباط با شهرهای حوزه حاشیه دریای خزر شد.
 
 شهرداری خانه ماست و تکالیفی در ارائه خدمات به مردم رشت داریم
 
 شهردار رشت نیز در این نشست با بیان اینکه شهرداری خانه ماست و تکالیفی در ارائه خدمات به مردم رشت داریم، افزود: باید در انجام درست وظایفی که برعهده داریم از همراهی شهروندان بهره گیری نمائیم. چرا که در حال حاضر سهم مشارکت مردم با سیاستها و برنامه های شهرداری مناسب نیست و این موضوع نیازمند اصلاح درون سازمانی است.
 
 سید امیر حسین علوی روابط‌عمومی ها را دارای ظرفیت استثنایی برای بروز توانمندیها‌ خواند و تصریح کرد: جا دارد همکاران ما در مجموعه روابط‌عمومی های شهرداری رشت از ظرفیت رسانه ها و با کنکاش در حوزه های اجتماعی برای ارتباط گیری با لایه های مختلف شهروندان استفاده کنند.
 
 شهردار رشت در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: نگاه مدیریتی من در سازمان این است که هزینه های درون سازمانی و مازاد بر تکلیف از شهرداری را بعنوان حق و حقوق و درآمد خود، باید به سمت کارایی و ارائه کار بهتر در مجموعه سوق بدهیم. چرا که سهمی که ما از شهرداری بعنوان حقوق به خانه می بریم از منابع مردمی تامین می شود.
 
 علوی خواستار تلاش حوزه روابط‌عمومی برای ارائه خدمات با کیفیت و بهتر به مردم شد و گفت: باید با ایده ها و تحرک بیشتر فضای خدمت را به سمت مردم سوق داده و تلاش کنید تا اعتماد عمومی شهروندان به شهرداری جلب شود.
 
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد