درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 00:16   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48573صفحه نخست » خبر یکجمعه، 17 دی 1400 - 11:56
آئین تودیع و معارفه مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد
دکتر سید میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در مراسم معارفه مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط‌عمومی سازمان و همچنین معارفه سرپرست اداره کل امور مجلس و دولت، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و دومین سالگشت شهادت حاج قاسم سلیمانی، به اهمیت نقش رسانه و تعاملات سازمان در سطوح مختلف داخلی و بیرونی اشاره کرد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| دکتر سید میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در مراسم معارفه مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط‌عمومی سازمان و همچنین معارفه سرپرست اداره کل امور مجلس و دولت، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و دومین سالگشت شهادت حاج قاسم سلیمانی، به اهمیت نقش رسانه و تعاملات سازمان در سطوح مختلف داخلی و بیرونی اشاره کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر موسوی با تأکید بر تنوع بالای ذی‌نفعان سازمان، تعامل موثر با کارفرمایان، بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و افکار عمومی را حائز اهمیت دانسته و مهم‌ترین ویژگی این تعامل و استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای را ناظر به رعایت اصل صداقت و تنظیم مناسبات بر مبنای واقعیت برشمرد.


مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی درباره اولویت‌های کار رسانه‌ای سازمان گفت: «اولویت اصلی در کارهای رسانه‌ای ارائه تصویری صادقانه و واقعی بر مبنای خدمات و هویت کلی سازمان تأمین اجتماعی است. هویتی کلی و یکپارچه که نباید تمرکز بر افراد و مدیران جایگزین آن شود. لذا نهادهای ارتباطی سازمان نظیر روابط عمومی و امور مجلس و دولت با این رویکرد باید به دنبال تقویت ارتباطات دوسویه و نه صرفاً یکطرفه باشند و با سرعت و دقت به اقتضای شرایط و تحولات پیشرو اقدام کنند؛ چراکه اساساً انجام تحولات بدون استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای امکان‌پذیر نیست.»


دکتر موسوی با اشاره به ضرورت هماهنگی در واحدهای روابط عمومی سازمان، مهم‌ترین رویکرد رسانه‌ای جدید را در سه سطح تبیین کرد و گفت: «در سطح نخست و در تعامل با ذی‌نفعان و افکار عمومی، سازمان باید ضمن ارائه تصویری واقعی و صادقانه از خدمات خود، به برقراری ارتباط موثر با افکار عمومی و همچنین ارائه بازخورد دقیق از ذهنیت اجتماعی نسبت عملکرد سازمان بپردازد. در سطح دوم و ارتباطات درون سازمانی نیز روابط عمومی موظف است ادراک و ذهنیت مشترکی را از اهداف و عملکرد سازمان در میان بدنه و همکاران سازمان ایجاد کند. نهایتاً در سطح سوم نیازمند این هستیم تا جایگاه و اهمیت سازمان تأمین اجتماعی در سطح کلان حاکمیت و در تعامل با سایر نهادها تبیین و تشریح شود.»


فیاضی مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی نیز ضمن تشکر از زحمات جناب آقای ضابطی با توضیح فراگیری و ضریب نفوذ بالای رویکردهای رسانه‌ای در زندگی معمول و تعاملات حرفه‌ای، از لزوم بازنگری نسبت به جایگاه و نوع استفاده از رسانه و واحدهای افکار عمومی در سازمان‌ها صحبت کرد و گفت: «در شرایط امروز استفاده از رسانه دیگر امری تشریفاتی و حاشیه‌ای نیست و باید از ظرفیت‌های رسانه، متناسب با نیازها و واقعیت‌ها استفاده کرد چراکه امروزه تصویر ارائه شده از پدیده‌ها و ایجاد ذهنیت اجتماعی نسبت به مسائل حتی مهم‌تر از اصل رویدادها و وقایع است و در مدیریت تصویر سازمان‌ها باید به دور از زیاده‌گویی و بر مبنای صداقت عمل کرد. روابط عمومی‌ها محل اصلی ارتباط سازمان‌ها با ذی‌نفعان مختلف و متولی تصویرسازی از هویت یکپارچه سازمان‌ها هستند و در رویکردهای جدید نباید تنها به صرف واکنش به اخبار ذیل سازمان‌ها بسنده کنند بلکه باید به صورت فعال تصویری حساب شده و البته واقعی و صادقانه را برساخت کنند.»


ضابطی سرپرست جدید اداره کل امور مجلس و دولت سازمان نیز که پیش از این مسئولیت مدیرکل روابط عمومی را به عهده داشت؛ ضمن تأکید بر اهمیت تعامل و استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای، از تلاش این مجموعه برای رفع کاستی‌ها، پاسخگویی و تعامل مطلوب با افکار عمومی و رسانه‌ها سخن گفت و اظهار امیدواری کرد تا از ظرفیت‌های مختلف سازمان برای بهبود عملکرد رسانه‌ای استفاده شود.

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد