درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 19:31   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48567صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 7 بهمن 1400 - 04:52
معرفی کتاب: اصول، فنون و نگرش‌های نوین روابط‌عمومی (جلد دوم) - مجموعه مقالات
با لطف خدای بزرگ، دومین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران در روزهای 24 و 25 آبان‌ماه سال 1384 به همت کارگزار روابط‌عمومی و شرکت مشاوره جهانی هنر هشتم برگزار شد.
  

با لطف خدای بزرگ، دومین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران در روزهای 24 و 25 آبان‌ماه سال 1384 به همت کارگزار روابط‌عمومی و شرکت مشاوره جهانی هنر هشتم برگزار شد.


برای آشنایی با اهداف و محتوای این کنفرانس و استفاده بهینه از موقعیت پیش آمده، متن کامل مقالات، به پیشگاه کارگزاران روابط‌عمومی و سایر علاقمندان تقدیم می‌شود تا ضمن قدردانی از تلاش‌های نویسندگان مقالات از دوباره‌کاری در ارایه موضوعات پرهیز شود و قدمی دیگر به تالیف آثاری نزدیک‌تر شویم، که به ادبیات روابط‌عمومی غنا و اعتبار می‌بخشد.



فهرست مطالب
 

مقدمه
ظهور اینترنت و دگرگونی در ساختار روابط‌عمومی/ رضا برادران کاظم‌زاده
روابط‌عمومی و مسوولیت اجتماعی/ باقر ساروخانی
وضع روابط‌عمومی در هند: گذشته، حال و آینده/ گوپال سوتار
تاثیر سیاسی و اجتماعی- اقتصادی بر حرفه روابط‌عمومی در ونزوئلا/ جوان- کارلوس مولدا
روابط‌عمومی در آژانس‌های پلیس/ زلیمیر کستوویچ
فرهنگ، ارتباطات، فن‌آوری و روابط‌عمومی، دیدگاه یک ایرانی/ یحیی کمالی‌پور
تحقیقات در روابط‌عمومی، جایگاه فعلی و جهت‎گیری‌های جدید/ جیمز گرانیگ
جایگاه اخلاق در روابط‌عمومی/ لاریسا گرانیگ
روابط‌عمومی در عصر جهانی شدن/ حمید مولانا
روابط‌عمومی در آینده/ بتک ون رولر

 

 

لینک فروشگاه: https://kpri.ir/?p=7947

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد