درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 04:02   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48562صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیچهارشنبه، 15 دی 1400 - 15:04
50 درصد از درآمد جهانی تا سال 2026 از محصولات، خدمات و کسب و کارهای جدید حاصل خواهد شد
پایداری در ذهن رهبران کسب‌وکار در سراسر جهان حضور فزاینده‌ای دارد، با این حال، مدیران اغلب به جای پذیرش فرصت‌های بی‌شمار برای پاسخگویی به چالش‌های محیطی و خواسته‌های مشتریان، زمان خود را صرف نگرانی می‌کنند.
  

در زمانی که توسعه جریان‌های درآمدی جدید برای پاسخگویی به تقاضای مشتری و بازار ضروری است، 81 درصد از رهبران کسب‌وکار جهانی، ایجاد کسب‌وکار جدید را به عنوان وسیله‌ای برای محافظت در برابر اختلالات صنعت در اولویت قرار می‌دهند و این فرصت قابل توجه است. بر اساس تحقیقات جدید Leap by McKinsey، مدیران اجرایی انتظار دارند تا سال 2026، 50 درصد از درآمدهای جهانی از محصولات، خدمات و مشاغلی باشد که امروزه وجود ندارند.

دومین نظرسنجی سالانه این شرکت، وضعیت کسب و کار جدید، که مدیران اجرایی سازمان‌های بزرگ را در مورد چگونگی یافتن منابع رشد برای شرکت‌هایشان مورد بررسی قرار داد، نشان داد که ایجاد کسب‌وکار جدید یک پدیده جهانی است. یک چهارم مدیران عامل در سرتاسر جهان ادغام فعال محصولات و خدمات جدید یا ایجاد مدل‌های تجاری کاملاً جدید را در استراتژی‌های مستمر خود به عنوان یک اولویت استراتژیک بالا می‌دانند - در سال‌های اخیر بیش از دو برابر شده است.

با این حال، ساختن یک کسب‌وکار جدید کار ساده‌ای نیست، زیرا اکثر کسب‌وکارهای جدید در مقیاس‌پذیری شکست خورده‌اند. علاوه بر این، رهبران باید جنبه‌هایی مانند پایداری، تنوع و مشارکت در شکل‌گیری و ایجاد کسب‌وکارهای جدید را در نظر بگیرند تا از این فرصت عظیم استفاده کنند.


یافته های قانع کننده از تحقیق عبارتند از:


پایداری
پرداختن به پایداری یکی از بزرگترین حوزه‌های فرصت در هنگام توسعه استراتژی‌های ساخت و راه اندازی کسب‌وکارهای جدید است، با این حال رهبران کسب‌وکارهای جهانی فعالانه از این فرصت برای رسیدگی به تغییرات آب‌وهوایی استفاده نمی‌کنند.

تقریباً نیمی (43 درصد) از رهبران کسب و کار اذعان داشتند که پایداری یکی از سه گرایش برتر است که باید از طریق ایجاد کسب و کار جدید به آن پرداخته شود.

رالف درایشمایر، شریک ارشد و یکی از رهبران Leap گفت: پایداری در ذهن رهبران کسب‌وکار در سراسر جهان حضور فزاینده‌ای دارد، با این حال، مدیران اغلب به جای پذیرش فرصت‌های بی‌شمار برای پاسخگویی به چالش‌های محیطی و خواسته‌های مشتریان، زمان خود را صرف نگرانی می‌کنند.

 

سرمایه‌گذاری‌های موفقیت‌آمیز در راه اندازی کسب‌وکار جدید، جنبه‌های بسیاری از پایداری را در بر می‌گیرد و به این ترتیب، رهبران کسب‌وکار باید شروع به پیگیری و گزارش پیشرفت خود به روش‌هایی مشابه سایر محصولات و خدمات شرکت‌هایشان کنند.

 

ساختار و تنوع

تحقیقات مک‌کینزی همچنین نشان می‌دهد که چگونه سازمان‌ها می‌توانند هنگام راه‌اندازی کسب‌وکارهای جدید موفق باشند. این شامل اولویت‌بندی پشتیبانی اصلی مدیر عامل، ایجاد یک ساختار سازمانی مؤثر، پیگیری فعال، درک بهتر مشتریان و استخدام رهبران مختلف است.

در حالی که ضروری است سازمان‌ها به بهره‌برداری از فراوانی فرصت‌های ایجاد کسب‌وکار جدید ادامه دهند، راه‌اندازی یک سرمایه‌گذاری موفق دشوار است، زیرا بیش از چهار مورد از پنج کسب‌وکار جدید در سطح جهان حداقل چهار سال پس از راه‌اندازی هنوز به درآمد سالانه 50 میلیون دلاری دست پیدا نکرده‌اند.

برای اطمینان بیشتر از سودآوری نهادهای تجاری جدید، تجربه و حمایت از شرکت های مادر کلیدی است.

علاوه بر این، اولویت دادن به تنوع هنگام انتخاب رهبری ضروری است، زیرا مشاغل تحت رهبری زنان 10 درصد از همتایان خود بهتر عمل می کنند. زنان همچنان به میزان قابل توجهی کمتر حضور دارند و علیرغم این یافته در حال حاضر تنها 14 درصد از سرمایه گذاری های جدید کسب و کار را رهبری می کنند.


ریچارد کاروفل | 4 ژانویه 2022 | روابط عمومی
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد