درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 17:58   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48562صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیچهارشنبه، 15 دی 1400 - 15:40
50 درصد از درآمد جهانی تا سال 2026 از محصولات، خدمات و کسب و کارهای جدید حاصل خواهد شد
پایداری در ذهن رهبران کسب‌وکار در سراسر جهان حضور فزاینده‌ای دارد، با این حال، مدیران اغلب به جای پذیرش فرصت‌های بی‌شمار برای پاسخگویی به چالش‌های محیطی و خواسته‌های مشتریان، زمان خود را صرف نگرانی می‌کنند.
  

در زمانی که توسعه جریان‌های درآمدی جدید برای پاسخگویی به تقاضای مشتری و بازار ضروری است، 81 درصد از رهبران کسب‌وکار جهانی، ایجاد کسب‌وکار جدید را به عنوان وسیله‌ای برای محافظت در برابر اختلالات صنعت در اولویت قرار می‌دهند و این فرصت قابل توجه است. بر اساس تحقیقات جدید Leap by McKinsey، مدیران اجرایی انتظار دارند تا سال 2026، 50 درصد از درآمدهای جهانی از محصولات، خدمات و مشاغلی باشد که امروزه وجود ندارند.

دومین نظرسنجی سالانه این شرکت، وضعیت کسب و کار جدید، که مدیران اجرایی سازمان‌های بزرگ را در مورد چگونگی یافتن منابع رشد برای شرکت‌هایشان مورد بررسی قرار داد، نشان داد که ایجاد کسب‌وکار جدید یک پدیده جهانی است. یک چهارم مدیران عامل در سرتاسر جهان ادغام فعال محصولات و خدمات جدید یا ایجاد مدل‌های تجاری کاملاً جدید را در استراتژی‌های مستمر خود به عنوان یک اولویت استراتژیک بالا می‌دانند - در سال‌های اخیر بیش از دو برابر شده است.

با این حال، ساختن یک کسب‌وکار جدید کار ساده‌ای نیست، زیرا اکثر کسب‌وکارهای جدید در مقیاس‌پذیری شکست خورده‌اند. علاوه بر این، رهبران باید جنبه‌هایی مانند پایداری، تنوع و مشارکت در شکل‌گیری و ایجاد کسب‌وکارهای جدید را در نظر بگیرند تا از این فرصت عظیم استفاده کنند.


یافته های قانع کننده از تحقیق عبارتند از:


پایداری
پرداختن به پایداری یکی از بزرگترین حوزه‌های فرصت در هنگام توسعه استراتژی‌های ساخت و راه اندازی کسب‌وکارهای جدید است، با این حال رهبران کسب‌وکارهای جهانی فعالانه از این فرصت برای رسیدگی به تغییرات آب‌وهوایی استفاده نمی‌کنند.

تقریباً نیمی (43 درصد) از رهبران کسب و کار اذعان داشتند که پایداری یکی از سه گرایش برتر است که باید از طریق ایجاد کسب و کار جدید به آن پرداخته شود.

رالف درایشمایر، شریک ارشد و یکی از رهبران Leap گفت: پایداری در ذهن رهبران کسب‌وکار در سراسر جهان حضور فزاینده‌ای دارد، با این حال، مدیران اغلب به جای پذیرش فرصت‌های بی‌شمار برای پاسخگویی به چالش‌های محیطی و خواسته‌های مشتریان، زمان خود را صرف نگرانی می‌کنند.

 

سرمایه‌گذاری‌های موفقیت‌آمیز در راه اندازی کسب‌وکار جدید، جنبه‌های بسیاری از پایداری را در بر می‌گیرد و به این ترتیب، رهبران کسب‌وکار باید شروع به پیگیری و گزارش پیشرفت خود به روش‌هایی مشابه سایر محصولات و خدمات شرکت‌هایشان کنند.

 

ساختار و تنوع

تحقیقات مک‌کینزی همچنین نشان می‌دهد که چگونه سازمان‌ها می‌توانند هنگام راه‌اندازی کسب‌وکارهای جدید موفق باشند. این شامل اولویت‌بندی پشتیبانی اصلی مدیر عامل، ایجاد یک ساختار سازمانی مؤثر، پیگیری فعال، درک بهتر مشتریان و استخدام رهبران مختلف است.

در حالی که ضروری است سازمان‌ها به بهره‌برداری از فراوانی فرصت‌های ایجاد کسب‌وکار جدید ادامه دهند، راه‌اندازی یک سرمایه‌گذاری موفق دشوار است، زیرا بیش از چهار مورد از پنج کسب‌وکار جدید در سطح جهان حداقل چهار سال پس از راه‌اندازی هنوز به درآمد سالانه 50 میلیون دلاری دست پیدا نکرده‌اند.

برای اطمینان بیشتر از سودآوری نهادهای تجاری جدید، تجربه و حمایت از شرکت های مادر کلیدی است.

علاوه بر این، اولویت دادن به تنوع هنگام انتخاب رهبری ضروری است، زیرا مشاغل تحت رهبری زنان 10 درصد از همتایان خود بهتر عمل می کنند. زنان همچنان به میزان قابل توجهی کمتر حضور دارند و علیرغم این یافته در حال حاضر تنها 14 درصد از سرمایه گذاری های جدید کسب و کار را رهبری می کنند.


ریچارد کاروفل | 4 ژانویه 2022 | روابط عمومی
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد