درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 04:46   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48559صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیپنجشنبه، 16 دی 1400 - 01:10
استفاده از روابط‌عمومی برای مبارزه با اطلاعات نادرست/ 5 نکته
اطلاعات نادرست همیشه وجود داشته است، اما ابزارهای آنلاین و رفتار انسان امروزی زمینه مناسبی را برای انتشار سریع داستان‌های غیرواقعی فراهم می‌کند. با این حال، با ابزارهای فعال و واکنشی مناسب، متخصصان روابط‌عمومی می توانند از شخصیت و اعتبار و شهرت یک شرکت دفاع کنند.
  

خبار و رسانه های اجتماعی را می توان به آسانی برای اهداف مخرب مورد استفاده قرار داد در حالی که اینترنت کارکردهای مثبت بسیاری دارد.

در اینجا پنج نکته برای مدیریت اطلاعات نادرست ارائه شده است:

1. انگیزه را درک کنید. تعیین علت اصلی تکثیر دروغ، کلید مبارزه با آن است.


2. بدانید اطلاعات نادرست چگونه منتشر می شود. اطلاعات نادرست پنج برابر سریعتر از اطلاعات واقعی آنلاین حرکت می کند و منتشر می شود.


3. شروع به گوش دادن کنید. با استفاده از خزنده‌های وب تاریک یا سرویس‌های نظارت بر اخبار جعلی، که صدها وب‌سایت را ردیابی می‌کنند و در صورتی که به نظر می‌رسد اطلاعات نادرست به جریان اصلی هدایت می‌شوند، هشدارهای بلادرنگ ارائه می‌دهند. مراقب سایت‌های مخرب باشید.


4. روایتت را عوض کن آماده باش. واقعاً درک کنید که چه کسی ممکن است شرکت را هدف قرار دهد، چرا، و خود را برای پاسخ به آن آماده کنید. کسب و کارها باید یک استراتژی داشته باشند و پیام‌ها، پاسخ‌ها و تدابیر حفاظتی را توسعه دهند، بنابراین وقتی حمله رخ می‌دهد، آماده مقابله هستند.


5. از شبکه پشتیبانی خود استفاده کنید. در حالی که کسب‌وکارها باید از خود دفاع کنند، تأییدها و نظرات اشخاص ثالث معتبر می‌تواند ارزشمند باشد. اما شما باید همین الان شروع به ایجاد این روابط کنید. «پیش از اینکه به آنها نیاز داشته باشید دوستی پیدا کنید» یک اصل ارتباطی بحرانی است. هیچ‌کس اعتبار خود را برای یک سازمان به خطر نمی‌اندازد در شرایطی که با آن آشنا نیست.

اطلاعات نادرست همیشه وجود داشته است، اما ابزارهای آنلاین و رفتار انسان امروزی زمینه مناسبی را برای انتشار سریع داستان‌های غیرواقعی فراهم می‌کند. با این حال، با ابزارهای فعال و واکنشی مناسب، متخصصان روابط‌عمومی می توانند از شخصیت و اعتبار و شهرت یک شرکت دفاع کنند.

 

 

منبع فارسی:

شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد