درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 19:26   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48559صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیسه شنبه، 14 دی 1400 - 13:46
استفاده از روابط‌عمومی برای مبارزه با اطلاعات نادرست/ 5 نکته
اطلاعات نادرست همیشه وجود داشته است، اما ابزارهای آنلاین و رفتار انسان امروزی زمینه مناسبی را برای انتشار سریع داستان‌های غیرواقعی فراهم می‌کند. با این حال، با ابزارهای فعال و واکنشی مناسب، متخصصان روابط‌عمومی می توانند از شخصیت و اعتبار و شهرت یک شرکت دفاع کنند.
  

خبار و رسانه های اجتماعی را می توان به آسانی برای اهداف مخرب مورد استفاده قرار داد در حالی که اینترنت کارکردهای مثبت بسیاری دارد.

در اینجا پنج نکته برای مدیریت اطلاعات نادرست ارائه شده است:

1. انگیزه را درک کنید. تعیین علت اصلی تکثیر دروغ، کلید مبارزه با آن است.


2. بدانید اطلاعات نادرست چگونه منتشر می شود. اطلاعات نادرست پنج برابر سریعتر از اطلاعات واقعی آنلاین حرکت می کند و منتشر می شود.


3. شروع به گوش دادن کنید. با استفاده از خزنده‌های وب تاریک یا سرویس‌های نظارت بر اخبار جعلی، که صدها وب‌سایت را ردیابی می‌کنند و در صورتی که به نظر می‌رسد اطلاعات نادرست به جریان اصلی هدایت می‌شوند، هشدارهای بلادرنگ ارائه می‌دهند. مراقب سایت‌های مخرب باشید.


4. روایتت را عوض کن آماده باش. واقعاً درک کنید که چه کسی ممکن است شرکت را هدف قرار دهد، چرا، و خود را برای پاسخ به آن آماده کنید. کسب و کارها باید یک استراتژی داشته باشند و پیام‌ها، پاسخ‌ها و تدابیر حفاظتی را توسعه دهند، بنابراین وقتی حمله رخ می‌دهد، آماده مقابله هستند.


5. از شبکه پشتیبانی خود استفاده کنید. در حالی که کسب‌وکارها باید از خود دفاع کنند، تأییدها و نظرات اشخاص ثالث معتبر می‌تواند ارزشمند باشد. اما شما باید همین الان شروع به ایجاد این روابط کنید. «پیش از اینکه به آنها نیاز داشته باشید دوستی پیدا کنید» یک اصل ارتباطی بحرانی است. هیچ‌کس اعتبار خود را برای یک سازمان به خطر نمی‌اندازد در شرایطی که با آن آشنا نیست.

اطلاعات نادرست همیشه وجود داشته است، اما ابزارهای آنلاین و رفتار انسان امروزی زمینه مناسبی را برای انتشار سریع داستان‌های غیرواقعی فراهم می‌کند. با این حال، با ابزارهای فعال و واکنشی مناسب، متخصصان روابط‌عمومی می توانند از شخصیت و اعتبار و شهرت یک شرکت دفاع کنند.

 

 

منبع فارسی:

شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد