درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 03:40   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48539صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومییکشنبه، 12 دی 1400 - 14:36
معرفی کتاب: مدیریت بحران
زمانی که کتابی را در دست می‌گیریم و می‌خوانیم در حقیقت به حرف‌های یک دوست گوش فرا می‌دهیم. در زندگی روزمره، معمولا برای حرف‌هایی گوش شنوا وجود دارد که تازه باشند و به قول معروف بتوانیم آن‌ها را در عمل به کار ببریم. کتابی که بتواند به طور مفید و مختصر ما را با آن‌چه به کارمان می‌آید آشنا کند، دوست خوبی است که همنشینی با او را قدر خواهیم دانست.
  


مدیریت بحران
تالیف و تنظیم: مهدی باقریان
ویرایش: زهرا بابازاده‌گان

فهرست مطالب

یادداشت ناشر

فصل اول
کلیات و مفاهیم

فصل دوم
وظایف مدیریت بحران

فصل سوم
تهیه طرح مدیریت بحران

فصل چهارم
مراحل بحران

فصل پنجم
روابط‌عمومی بحران

فصل ششم
روابط رسانه‌ای در مواقع بحران

فصل هفتم
پیشنهادات

پیوست‌ها
مطالعه موردی (ارتباطات بحران در حادثه یازدهم سپتامبر)
 

منابع و ماخذ

یادداشت ناشر

ما و شما که در حیطه کار پرمشغله و جذاب روابط‌عمومی فعالیت می‌کنیم، حتما بارها و بارها پای حرف‌ها و صحبت‌های کتاب نشسته‌ایم.


زمانی که کتابی را در دست می‌گیریم و می‌خوانیم در حقیقت به حرف‌های یک دوست گوش فرا می‌دهیم. در زندگی روزمره، معمولا برای حرف‌هایی گوش شنوا وجود دارد که تازه باشند و به قول معروف بتوانیم آن‌ها را در عمل به کار ببریم. کتابی که بتواند به طور مفید و مختصر ما را با آن‌چه به کارمان می‌آید آشنا کند، دوست خوبی است که همنشینی با او را قدر خواهیم دانست.


امروزه، بازار کتاب مملو از کتاب‌های گوناگون است. در زمینه روابط‌عمومی و ارتباطات هم می‌توان آثار فراوانی را در آن یافت. اما به نظر می‌رسد این گونه کتاب‌ها با پرداختن به کلیات و مباحث نظری- که در جایگاه خود ارزشمند و مفید هستند- کمتر توانسته‌اند در عمل به کمک دست‌اندرکاران این حرفه بیایند.


به همین لحاظ و با این نگاه که مجموعه‌ای از کتاب‌های کاربردی و سودمند تهیه و در اختیار علاقمندان این حرفه قرار گیرد، انتشارات کارگزار روابط‌عمومی پس از سال‌ها تجریه در زمینه چاپ کتاب‌ها و نشریات مرتبط با روابط‌عمومی و ارتباطات، تهیه و چاپ مجموعه کتاب‌های کاربردی روابط‌عمومی در حوزه‌های اصول، مبانی و فنون روابط‌عمومی را در دستور کار خود قرار داده است.


در نظر است این مجموعه کتاب‌ها به مرور تهیه و تقدیم علاقمندان و دست‌اندرکاران این عرصه گردد. انتشارات کارگزار روابط‌عمومی به لحاظ اهمیت موضوع حرفه و هنر روابط‌عمومی در عرصه‌های مختلف، دیری است که بخشی از فعالیت‌های خود را به «استانداردهای روابط‌عمومی» اختصاص داده است. امید است تلاشگران عرصه روابط‌عمومی، در یک همگامی و هماهنگی و وحدت رویه، برای توفیق در ارایه بهترین و ضروری‌ترین آثار در این میدان، یار و یاور ما باشند. انشاءا...



لینک فروشگاه: https://kpri.ir/?p=7904


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد