درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 14:28   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد

  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
  ایران قوی با روابط عمومی قوی
  آخرین فرصت برای ثبت‌نام در وبینار "فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی"
  10 روش برای استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی بیش از حد شخصی
  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی
  زنده یاد «بیژن ناهیدی» مدیر اسبق روابط‌عمومی سازمان دامپزشکی به دیار باقی شتافت
  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد
  «جشنواره روابط‌عمومی»؛ بزرگ‌ترین رویداد دانشگاهی کشور
  روابط‌عمومی‌ها عملکرد دستگاه‌ها را صادقانه با مردم درمیان بگذارند
  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48524صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیشنبه، 11 دی 1400 - 00:07
معرفی کتاب: رهبری در پایداری
وقتی در مورد رهبری پایداری و پایداری صحبت می کنیم، این کار را به عنوان شرکت کنندگان در دنیایی انجام می دهیم که در تلاش برای حفظ آن هستیم.
  

نویسندگان: ریچارد پی آپلباوم، فردریک استایر، پل استیلمن، دیوید بلیک ویلیس

تاریخ انتشار: 3 مه 2021

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| این کتاب تمرکز منحصر به فردی را بر رابطه متقابل بین رهبری و پایداری در یک دنیای آشفته ارائه می دهد. امیدوار است که خواننده را از اینکه چگونه شیوه های موثر پایدار به رهبری به طرق مختلف بستگی دارد آگاه کند. یکی از کلیدهای موفقیت آن این است که بفهمیم چگونه یک سیستم - چه در یک جامعه، یک سازمان، یک اکوسیستم یا حتی یک ملت - می تواند تعادل ظریف بین ثبات اجتماعی و تغییر را مدیریت کند.

فصل 1 چارچوب کلی را با ارائه مسائل زیست محیطی و اجتماعی که نیاز به رهبری در تجارت، دولت، سازمان های غیردولتی و آموزش دارد، تعیین می کند.

 

فصل 2 نشان می دهد که ما در یک نقطه اوج بحرانی در تغییرات آب و هوایی قرار داریم که یک تهدید وجودی است که نیاز به اقدام فوری از سوی رهبران پایداری در دولت و تجارت دارد.

 

فصل 3 این استدلال را با بررسی اعمال ناپایدار انسانی شامل حیوانات، تخریب زیستگاه های طبیعی و شبکه های پیچیده جهانی گسترش می دهد. فصل‌های 4 تا 7 به این نگرانی‌ها در سطح سازمانی می‌پردازند، و مطالعات موردی را در مورد رهبری پایداری در عمل ارائه می‌دهند - رهبران و سازمان‌هایی که سعی می‌کنند «حرف‌ها را پیش ببرند».

 

فصل های 8 تا 12 روش های تفکر و رویکردهای جدیدی را که امروزه مورد نیاز است، مشخص می کند. این فصل ها استدلال می کنند که اگر رهبری پایداری مؤثر باشد، تغییراتی در روانشناسی، آگاهی، فرهنگ و جهان بینی ضروری است.

در هسته این کتاب، تشخیص ما این است که ما در یک جهان مشارکتی زندگی می کنیم. به عبارت دیگر، وقتی در مورد رهبری پایداری و پایداری صحبت می کنیم، این کار را به عنوان شرکت کنندگان در دنیایی انجام می دهیم که در تلاش برای حفظ آن هستیم. ما همچنین ارزش دیگران را به‌عنوان مشارکت‌کنندگان در ایجاد پایداری و دیدگاه‌های منحصربه‌فردی که افرادی با ذهنیت‌های ایدئولوژیک یا سیاسی متفاوت ممکن است برای جستجوی ما به ارمغان بیاورند، می‌شناسیم.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  چگونه به عنوان یک رهبر سؤالات واقعاً قدرتمند بپرسیم


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد