درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:33   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48489صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 5 دی 1400 - 16:18
نشست شورای مدیران روابط عمومی های صنعت بیمه برگزار شد
برپایی نشست شورای مدیران روابط‌عمومیهای صنعت بیمه با انگیزه آشنایی بیشتر مدیران روابط عمومی با روند تولید سریال بیمه ای پلاک ۱۳ در جمع عوامل این سریال برگزار شد.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| برپایی نشست شورای مدیران روابط‌عمومیهای صنعت بیمه با انگیزه آشنایی بیشتر مدیران روابط عمومی با روند تولید سریال بیمه ای پلاک ۱۳ در جمع عوامل این سریال برگزار شد.
 
 به گزارش شارا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، مصطفی زندی که در لوکیشن سریال پلاک ۱۳ سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: توسعه فرهنگ بیمه، ماموریت مشترک تمامی روابط عمومی های این صنعت است و باید به سمتی برویم که همگانی سازی محصولات بیمه ای هدف اول و آخر فعالان این حوزه باشد.
 
 مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل نهادناظر صنعت بیمه، ناآشنایی بخش بزرگی از آحاد جامعه با ظرفیت های بیمه ای را محصول نقصان فرهنگ سازی دانست و اظهار داشت: روابط عمومی های صنعت بیمه با همراهی رسانه های گروهی و همچنین برنامه ریزی دقیق و اقدام هماهنگ این نقصان را جبران خواهند کرد.
 
 رئیس شورای مدیران روابط عمومی، آموزش مفاهیم بیمه ای را با روش غیرمستقیم، موثر دانست و ادامه داد: پرهیز از مستقیم گویی و فاصله گرفتن از شیوه های تبلیغاتی صرف در دستور کار سازندگان برنامه هایی است که به سفارش بیمه مرکزی و صنعت بیمه تولید و پخش می شوند.
 
 وی تصریح کرد: گسترش فرهنگ بیمه و همگانی سازی محصولات بیمه ای با شرایط اقتصادی جامعه گره خورده اما با شناسایی حوزه های فرهنگ ساز کشور و شناساندن قابلیت های متنوع بیمه ای می توان به افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور امیدوار بود.
 
 زندی از رسانه صدا و سیما به عنوان رسانه ای فراگیر و اثرگذار یاد کرد و اظهار داشت: جذابیت های بصری سیما و توفیق این رسانه در ایجاد حس آرامش و اطمینان در جامعه، ضرورت حضور پررنگ تر مفاهیم بیمه ای را در این رسانه، بیش از پیش تبیین می کند.
 
 رئیس شورای مدیران روابط عمومی های صنعت با برشمردن مولفه های گوناگون در حوزه فرهنگسازی، خاطرنشان کرد: در کنار بهره گیری از ظرفیت های تبلیغاتی و تقویت بخش رسانه ای باید رویکرد خود را با سلیقه جامعه نزدیک تر کنیم.
 
 وی افکارسنجی را از مهمترین ماموریت های روابط عمومی دانست و افزود: تحلیل بازخوردهای عمومی پس از هر فعالیت رسانه ای یک ضرورت است و هزینه ها باید با دستاوردها همخوانی داشته باشد.
 
 مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی با اشاره به برخی محدودیت های رسانه ای از سریال پلاک ۱۳ به عنوان اثری موفق در حوزه مخاطب یاد کرد و گفت: کشف جذابیت های بصری در شرایط محدودیت از جمله هنرهای اهالی رسانه محسوب می شود و این سریال در همین مسیر حرفه ای به حرکت خود ادامه خواهد داد.
 
 گفتنی است پیش از نشست ماهانه شورای مدیران روابط عمومی صنعت بیمه، فعالان روابط عمومی از بخش های مختلف لوکیشن بازدید کردند و با عوامل این سریال پیرامون دیدگاه های خود به بحث و گفتگو پرداختند.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد