درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 13:10   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48485صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 25 دی 1400 - 13:41
کلامی در باب اهداف روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران - بافق
جهت رسیدن به اهداف شرکت، روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی در چند سال اخیر تلاش نموده تا با استاندارد سازی، علاوه بر نظم بخشیدن بر فعالیت های اجرایی شرکت، با زمینه سازی حضور اندیشه های نو در روابط عمومی، تحکیم ارتباط دوسویه بین مدیران و مخاطبین، توجه ویژه به مقوله فرهنگ بومی، محلی و اسلامی بستری ایجاد نماید تا تجربیات در پرتو استانداردها قابل انتقال باشند و کارشناسانی برگزیده و جانشینانی مدبر در روابط عمومی پرورش یابند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مهمترین هدف روابط‌عمومی، برقراری ارتباط با مخاطبین عمدۀ شرکت جهت آگاهی بخشی از فعالیت های ثمربخش و مد نظر مدیران ارشد برای بهینه سازی عملکرد، همچنین دریافت پیشنهادهای سازنده و خلاقانه و تنظیم روابط متقابل با تکیه بر اصول اخلاقی در قالب کار و عمل به مسئولیت اجتماعی است.

 

جهت رسیدن به اهداف شرکت، روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی در چند سال اخیر تلاش نموده تا با استاندارد سازی، علاوه بر نظم بخشیدن بر فعالیت های اجرایی شرکت، با زمینه سازی حضور اندیشه های نو در روابط عمومی، تحکیم ارتباط دوسویه بین مدیران و مخاطبین، توجه ویژه به مقوله فرهنگ بومی، محلی و اسلامی بستری ایجاد نماید تا تجربیات در پرتو استانداردها قابل انتقال باشند و کارشناسانی برگزیده و جانشینانی مدبر در روابط عمومی پرورش یابند.


برای آنکه بتوان روبط عمومی پویا داشت، باید از برنامه ای ثمربخش استفاده نمود. برنامه ریزی درست در روابط عمومی، جزء الزامات است و موجب کار گروهی و برطرف شدن مشکلات احتمالی می شود. هدف شرکت علاوه بر ایجاد برنامه های سازنده برای پرسنل و خانوادۀ آنها، کمک به برگزاری برنامه های اجتماعی و فرهنگی در سطح شهرستان و مسئولیت اجتماعی است، برای رسیدن به این مهم برنامه های روابط عمومی با یک طرح و برنامۀ کتبی و با اهتمام به شرایط فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و برای برآوردن نیازهای مخاطبین طرح ریزی می شود.


برای آنکه بتوان در کار خود حرفه ای شد، باید گوش شنوا و چشم بینا داشت و سخنران حرفه ای بود. یعنی سه مقوله مهم در روابط عمومی که موجب بهبود بیشتر عملکردها می شود. مخاطبین همیشه نظرات و پیشنهادهای متفاوت دارند یا می خواهند از عملکرد شرکت انتقاد کنند. در هر حال باید برای شنیدن آماده بود، با احترام شنید و ضبط کرد و آنچه را می توان استفاده کرد و به کار برد. روابط حرفه ای آن است که از کوچکترین پیشنهاد سازنده بهره ببرد و آن را به کار گیرد. تنها شنیدن کفایت نمی کند بلکه باید بتوان پاسخگو بود و با صداقت و آشکار به انتقادها پاسخ داد و اطلاع رسانی کرد.


روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی تلاش دارد علاوه بر اطلاع رسانی برنامه های سازنده از نظرات و پیشنهادها استفاده ببرد ، پاسخگوی پرسشهای مخاطبین باشد، در کنار آن به مسئولیت اجتماعی توجه ویژه نماید و به وظایف خود در راستای پیشبرد اهداف شرکت عمل نماید. علاوه بر آن با برگزاری برنامه های مختلف برای پرسنل، آن ها را درگیر سازد تا در کنار کارو تلاش بتوانند به تقویت فکر و اندیشه خود بپردازند و با برنامه های شاد و روحیه بخش، عملکرد خویش را افزون سازند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد