درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 23:34   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4845صفحه نخست » چهارشنبه، 6 شهریور 1392 - 00:47
رضایتمندی از شبکه‌های اجتماعی، توهم یا واقعیت؟
مترجم: محمد مرتجی
  

شارا- تصویری که افراد در ذهن خود از دنیای مجازی دارند، تصویری غم افزا و افسرده است، این را شاخص رضایتمندی مشتری امریکا در استفاده از شبکه‌های اجتماعی می‌گوید.

به گزارش شارا به نقل از دیجیتال ترندز، حرف ما و محتوای تولیدی ما در شبکه‌های اجتماعی، احساس واقعی ما نسبت به این دنیای پوشالی نیست. تصویری که افراد در ذهن خود از دنیای مجازی دارند، تصویری غم افزا و افسرده است. با وجود اینکه که تنها در سال گذشته این شبکه‌ها ۲۰ درصد افزایش کاربر داشته‌اند، شاخص رضایت مشتری آمریکایی (The American Customer Satisfaction Index ) هنوز برای آنها پایین است.

بر طبق گزارش‌های علمی رسیده، دلیل این امر (در کنار شکاف‌های امنیتی به وجود آمده در سال‌های اخیر) تبلیغات روزافزون در این سایت‌هاست. ما کاربران، دوست داریم زمان خود را در این سایت‌ها بگذرانیم، ولی تبلیغات برایمان مانند تارمویی در چشم عذاب آور شده است. ممکن است این موضوع به چشم نیاید، ولی در تحقیقات مشخص شده است که دلیل اصلی همین تبلیغات است.

 

امتیاز شاخص ACSI برای رسانه‌های اجتماعی اینترنت

شرکت

۲۰۱۲

۲۰۱۳

درصد تغییر

رسانه‌های اجتماعی اینترنتی

۶۹

۶۸

-۱.۴٪

-

۷۸

۷۸

۰٪

پینترست

۶۹

۷۲

۴٪

یوتیوب

۷۳

۷۱

-۳٪

 گوگل پلاس

۷۸

۷۱

-۹٪

توییتر

۶۴

۶۵

۲٪

لینکداین

۶۳

۶۲

-۲٪

فیس‌بوک

۶۱

۶۲

۲٪

 

 

وضعیت شبکه‌های اجتماعی نسبتا بد نیست. مردم به شبکه‌های اجتماعی بیش از سرویس‌های اشتراکی تلویزیون و شرکت‌های خدمات اینترنتی توجه نشان می‌دهند. البته این به معنای کلمه خوب نیست، زیرا با این حساب رتبه  آنها از آخر سوم می‌شود.

 

مردم آمریکا دنیای آفلاین را بیش از دنیای آنلاین می‌پسندند. خطوط هوایی، نوشیدنی‌های غیر الکلی، آبجوها و بیمه‌های عمر برای آنها گواراتر از موتورهای جستجو و شبکه‌های اجتماعیست. در چارت بالا سنگینی بار دیگر کسب و کارها بر دوش کسب و کارهای اینترنتی روزبه‌روز زیادتر می‌شود. آیا دلیل این موضوع توقع زیاد مردم از دنیای اینترنت است؟ آیا آن ساعتی که آسوده به منزل باز می‌گردیم و شروع به خواندن وبلاگ‌ها و تولید محتوا می‌کنیم، وضعیت‌های دوستانمان را مرور می‌کنیم و شاید به طنزهای اینترنتی می‌خندیم، به قدری آسیب‌پذیر و در نتیجه ایده آلیست می‌شویم که سطح استانداردهایمان مثل کودکی لجباز بالا می‌رود؟

البته نگران نباشید ای صاحبان سرمایه‌های مجازی! ما در طول زمانی که برای نشستن پشت رایانه‌مان اختصاص می‌دهیم، حاضریم تمامی مشقات وجود شما را تحمل کنیم. حتی تبلیغات و عدم امنیت اطلاعاتیمان در فیس‌بوک.

بازانتشار: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد