درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 20:13   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48444صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیچهارشنبه، 1 دی 1400 - 08:16
نمایی از اینفلوئنسر مارکتینگ در سال 2022
یک نظرسنجی اخیر که توسط HypeAuditor انجام شد، نشان داد که شغل یک تأثیرگذار ممکن است آنقدر که به نظر می رسد سودآور نباشد. اینفلوئنسرها به طور متوسط ​​ماهیانه 2970 دلار از حساب اینستاگرام خود درآمد دارند، در حالی که میکرو اینفلوئنسرها (بین 1000 تا 10000 فالوور) به طور متوسط ​​​​1420 دلار در ماه و اینفلوئنسرها با بیش از 1 میلیون دنبال کننده به طور متوسط ​​​​15536 ​​دلار در ماه درآمد دارند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-||در چند سال اخیر، مشخص شده است تأثیرگذارانی که برندهای کمتری را تبلیغ می‌کنند، معتبرتر از کسانی هستند که با چندین برند مختلف به طور ثابت تبلیغ می‌کنند. برعکس، برندها بیان داستان‌های خود را تنها در یک پست تأثیرگذار چالش برانگیز می‌دانند و در نتیجه محبوبیت سفیران برند نیز افزایش می‌یابد.

از لحاظ تاریخی،
اینفلوئنسرها جایگاه و شهرت خود را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی پیدا کرده اند و در آنجا باقی مانده اند. آنچه اخیراً دیده‌ایم این است که اینفلوئنسرها خطوط نفوذ سنتی را محو می‌کنند و به پلتفرم‌های دیگر، مانند کتاب‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و غیره، با فرصت‌های بیشتری برای کسب درآمد از مخاطبان خود گسترش می‌دهند. در حالی که همکاری با برندها همچنان بخش قابل توجهی از درآمد افراد تأثیرگذار را تشکیل می دهد، سایر منابع درآمد همچنان سهم بیشتری را به خود اختصاص خواهند داد.

یک نظرسنجی اخیر که توسط HypeAuditor انجام شد، نشان داد که شغل یک تأثیرگذار ممکن است آنقدر که به نظر می رسد سودآور نباشد. اینفلوئنسرها به طور متوسط ​​ماهیانه 2970 دلار از حساب اینستاگرام خود درآمد دارند، در حالی که میکرو اینفلوئنسرها (بین 1000 تا 10000 فالوور) به طور متوسط ​​​​1420 دلار در ماه و اینفلوئنسرها با بیش از 1 میلیون دنبال کننده به طور متوسط ​​​​15536 ​​دلار در ماه درآمد دارند. در نتیجه، تنها 4 درصد از پاسخ دهندگان با درآمد یک حساب زندگی می کنند.

 

منع پلتفرم‌های فیس‌بوک و اینستاگرام از ارسال پست‌ توسط برخی اینفلوئنسرها نشان‌دهنده نیاز فوری اینفلوئنسرها به تنوع بخشیدن به جریان‌های درآمدی خود برای جلوگیری از تأثیر منفی در صورت تکرار حادثه مشابه در آینده است.

 اینفلوئنسرهای مجازی سال آینده جایگاه خود را در دنیای نفوذ اجتماعی مستحکم کرده و معاملات برندهای بیشتری را تضمین می کنند.


شکی نیست که فرصت های بازاریابی برای اینفلوئنسرها در سال آینده به طور نامحدود رشد خواهد کرد. با تغییرات فراوان در اینفلوئنسر مارکتینگ که در سال 2021 مشاهده شد، می‌توان انتظار داشت که اینفلوئنسرها با تغییرات سریع سازگار شوند و با زمان گسترش بازار دیجیتال شکوفا شوند. با گسترش رسانه های اجتماعی، دنیای اینفلوئنسرهای دیجیتال در سال 2022 همگام با آن خواهد بود.

 

 

 

منبع انگلیسی:
publicrelationstoday

 

منبع فارسی:

شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
الکساندر فرولوف | 21 دسامبر 2021 | تحلیل، روابط عمومی

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد