شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا)-|| مراسم تکریم و معارفه رئیس روابطعمومی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی با حضور مدیر عامل این شرکت و مجموعه کارکنان روابط عمومی ستاد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی، مدیر عامل در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات فاطمه کاهی در زمان تصدی این سمت، و آرزوی توفیق برای رئیس جدید (احمد رضا چگنی)، اهمیت و جایگاه روابط عمومی در شرکت ملی پخش در حوزههای مختلف را برشمرد و از آن به عنوان روابط عمومی پویا یاد کرد.
کرامت ویسکرمی به گستره عملیاتی این شرکت در زمینه سوخترسانی اشاره کرد و ارتباط بیش از پیش با مردم، تکریم ارباب رجوع و مجموعه ذینفعان اعم از همکاران و زنجیره تامین و توزیع سوخت را مورد تاکید قرار داد.
وی همچنین روابط عمومی را حلقه ارتباطی بین مردم و مسئولان شرکت نام برد و ضمن تأکید بر داشتن روابط عمومی پویا، ارتباط بیش از پیش با رسانهها در هر سطح (مجازی، صدا و سیما) و در چارچوب مقررات و سیاستهای شرکت را مورد تاکید قرار داد.
مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی، توجه ویژه به ارتقای سازمانی و رتبههای شغلی در روابط عمومی ستاد و مناطق 37 گانه با توجه به جایگاه ویژه شرکت را در دستور کار قرار داد و گفت: حدود 16 هزار نیروی انسانی در رستههای مختلف به صورت شبانهروزی کار بسیار بزرگی را در تامین و توزیع به موقع و مطلوب سوخت انجام میدهند که باید ارتقای شغلی آنها مورد توجه قرار گیرد.
ویسکرمی در بخشی از سخنان خود به اهمیت و رسالت خطیر شرکت در عرصه سوخترسانی و همچنین ارتباط تنگاتنگ این شرکت با مردم اشاره کرد و گفت: اهمیت و جایگاه این شرکت با توجه به حجم گسترده عملیات با 230 ناحیه، حدوداً 70 انبار ذخیرهسازی، 58 مرکز سوختگیری هواپیمائی و شش هزار و 500 جایگاه عرضه سوخت مایع و سیانجی بر کسی پوشیده نیست.
وی با اشاره به جایگاه بخش حملونقل و نقش این بخش در زنجیره تأمین و توزیع سوخت کشور گفت: این ناوگان در سه بخش ریلی، جادهای و دریایی بهصورت شبانهروزی فعال هستند و کار سوخترسانی به مصرفکنندگان در بخشهای حملونقل سبک و سنگین، صنایع عمده و غیرعمده و همه مصرفکنندگان جزء در بخشهای کشاورزی، صنعت، تجارت و ... را انجام میدهند.
گفتنی است، مدیر عامل شرکت ملی پخش در پایان این مراسم ،با ابلاغ حکمی به رئیس جدید روابط عمومی، از خدمات فاطمه کاهی در زمان تصدی این سمت تجلیل و قدردانی کرد.
|