درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 04:09   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48443صفحه نخست » ادامه مطلب چهارسه شنبه، 30 آذر 1400 - 15:19
مراسم تکریم و معارفه رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش برگزار شد
مراسم تکریم و معارفه رئیس روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با حضور مدیر عامل این شرکت و مجموعه کارکنان روابط عمومی ستاد برگزار شد.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مراسم تکریم و معارفه رئیس روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با حضور مدیر عامل این شرکت و مجموعه کارکنان روابط عمومی ستاد برگزار شد.
 
 به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، مدیر عامل در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات فاطمه کاهی در زمان تصدی این سمت، و آرزوی توفیق برای رئیس جدید (احمد رضا چگنی)، اهمیت و جایگاه روابط عمومی در شرکت ملی پخش در حوزه‌های مختلف را برشمرد و از آن به عنوان روابط عمومی پویا یاد کرد.
 
 کرامت ویس‌کرمی به گستره عملیاتی این شرکت در زمینه سوخت‌رسانی اشاره کرد و ارتباط بیش از پیش با مردم، تکریم ارباب رجوع و مجموعه ذینفعان اعم از همکاران و زنجیره تامین و توزیع سوخت را مورد تاکید قرار داد.
 
 وی همچنین روابط عمومی را حلقه ارتباطی بین مردم و مسئولان شرکت نام برد و ضمن تأکید بر داشتن روابط عمومی پویا، ارتباط بیش از پیش با رسانه‌ها در هر سطح (مجازی، صدا و سیما) و در چارچوب مقررات و سیاست‌های شرکت را مورد تاکید قرار داد.
 
 مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، توجه ویژه به ارتقای سازمانی و رتبه‌های شغلی در روابط عمومی‌ ستاد و مناطق 37 گانه با توجه به جایگاه ویژه شرکت را در دستور کار قرار داد و گفت: حدود 16 هزار نیروی انسانی در رسته‌های مختلف به صورت شبانه‌روزی کار بسیار بزرگی را در تامین و توزیع به موقع و مطلوب سوخت انجام می‌دهند که باید ارتقای شغلی آن‌ها مورد توجه قرار گیرد.
 
 ویس‌کرمی در بخشی از سخنان خود به اهمیت و رسالت خطیر شرکت در عرصه سوخت‌رسانی و همچنین ارتباط تنگاتنگ این شرکت با مردم اشاره کرد و گفت: اهمیت و جایگاه این شرکت با توجه به حجم گسترده عملیات با 230 ناحیه، حدوداً 70 انبار ذخیره‌سازی، 58 مرکز سوختگیری هواپیمائی و شش هزار و 500 جایگاه عرضه سوخت مایع و سی‌ان‌جی بر کسی پوشیده نیست.
 
 وی با اشاره به جایگاه بخش حمل‌ونقل و نقش این بخش در زنجیره تأمین و توزیع سوخت کشور گفت: این ناوگان در سه بخش ریلی، جاده‌ای و دریایی به‌صورت شبانه‌روزی فعال هستند و کار سوخت‌رسانی به مصرف‌کنندگان در بخش‌های حمل‌ونقل سبک و سنگین، صنایع عمده و غیرعمده و همه مصرف‌کنندگان جزء در بخش‌های کشاورزی، صنعت، تجارت و ... را انجام می‌دهند.
 
 گفتنی است، مدیر عامل شرکت ملی پخش در پایان این مراسم ،با ابلاغ حکمی به رئیس جدید روابط عمومی، از خدمات فاطمه کاهی در زمان تصدی این سمت تجلیل و قدردانی کرد.
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد