درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 06:08   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48442صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 30 آذر 1400 - 02:36
تغییر رنگ برندها شدنی است؟
هر رنگ چه پیامی به مشتری ارسال می کند؟
به گزارش سایت سوشال مدیا 85 درصد از مشتریان می گویند رنگ نقش مهمی در آنچه آن ها می خرند، ایفا می کند. رنگ ها به طور متوسط 80 درصد در شناسایی برندها اثر دارند. سهم اثر رنگ ها در پذیرش یا رد محصولات 60 درصد گزارش شده است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| 85 درصد از مشتریان می گویند رنگ نقش مهمی در آنچه آن ها می خرند، ایفا می کند. رنگ ها به طور متوسط 80 درصد در شناسایی برندها اثر دارند.

تصمیم دارید دستی به سر و روی وب سایت بکشید و رنگ برندتان را تغییر دهید؟ سال 2022 فرصت خوبی برای انجام این تغییر است. جهان می رود تا از شر همه گیری کرونا خلاص شود و تعداد کسب وکارهایی که می خواهند برای جلب نظر مشتریان، تغییرهایی در ظاهر کسب وکار ایجاد کنند کم نیست. با این حال کار تغییر ظاهر برندها و رنگ و رخ وب سایت ها کاری است که باید با در نظر گرفتن جزییات زیادی انجام شود. اما چرا رنگ وب سایت ها به این اندازه مهم است؟

 

به گزارش سایت سوشال مدیا 85 درصد از مشتریان می گویند رنگ نقش مهمی در آنچه آن ها می خرند، ایفا می کند. رنگ ها به طور متوسط 80 درصد در شناسایی برندها اثر دارند. سهم اثر رنگ ها در پذیرش یا رد محصولات 60 درصد گزارش شده است.

پاسخ های مشتریان و اثرات روانی رنگ ها نکاتی است که دانستن آن به طراحی بهترین برند و ایجاد بهترین تغییر کمک می کند. یکی از بهترین راه ها برای اینکه بدانید تغییر رنگ برند و وب سایت یک کسب وکار تا چه اندازه در فروش و بهبود ارتباط با مشتریان اثر دارد، بررسی تجربه دیگر برندهاست.

هر رنگی در برندها معرف چه نکاتی است و برندهای بزرگ چه رنگی اند؟ رنگ سبز، معرف سلامت، ثروت و طبیعت است که به طور معمول در برندهای شرکت های تولید محصولات غذایی ارگانیک یا شرکت های مربوط به محیط زیست دیده می شود.

رنگ نارنجی که در برند شرکتی مثل آمازون هم وجود دارد، معرف اشتیاق، خلاقیت و دوستی است. صورتی که شرکت لیفت آن را برای برند خود انتخاب کرده، نماد احساس، و معصومیت است. رنگ آبی که برندهایی مثل اورال بی و دل را با آن شناسایی می کنیم، معرف اطمینان، امنیت، ثبات، صلح و آرامش است.

رنگ خاکستری که در برند شرکت هایی مثل بنز، بوش و اپل می بینیم، نماد آرامش، منطق و بی طرفی است. رنگ بنفش که در برند شرکت هایی مثل قطری ایروی خودنمایی می کند، نماد ثروت، خرد، موفقیت و سلطنت است. رنگ قرمز در که در برندهای معروفی مثل هاینز، اچ اند ام و کوکاکولا دیده می شود، نماینده هیجان، انرژی، فوریت و خطر است. رنگ زرد که سال هاست برند مک دونالد را با آن به یاد می آوریم، معرف جوانی و خوش بینی است.

منبع: http://www.tccim.ir

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد