درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 13:08   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4843صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 6 شهریور 1392 - 04:38
بررسی طرح جامع رسانه ملی در مجلس
  

شارا- جمعی از کارگردانان، تهیه‌کنندگان، مجریان و دست‌اندرکاران برنامه‌های تلویزیون صبح امروز سه‌شنبه پنجم شهریورماه با حضور در مجلس شورای اسلامی با رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش شارا به نقل از تسنیم، در این مراسم که چند مجری تلویزیونی از جمله اکر‌م‌السادات محمدی‌خواه، مژده لواسانی، پوریا تابان، عبدالله روا،‌ سودابه حسینی‌دوست، مژگان صارمی،‌ راضیه سلیمی و ... حضور داشتند پس از حضور و بازدید یک‌ساعته از صحن علنی مجلس و در جریان قرار گرفتن موضوع جلسه امروز آنها، مهمان حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک ریاست کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی شدند.

در این جلسه چندساعته هم‌اندیشی مسئولان فرهنگی مجلس و جمعی از عوامل برنامه‌ساز تلویزیون، حجت‌الاسلام سالک رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، جمشید جعفرپور رئیس کمیسیون مشورتی شورای عالی انقلاب فرهنگی، عباس مقتدایی عضو شورای تحقیقات مجلس شورای اسلامی و نیز مهدی کیایی مدیر روابط عمومی مجلس حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم اکرم‌السادات محمدی‌خواه مجری باسابقه تلویزیون گفت: پس از ۲۳ سال برای اولین بار است که در مجلس شورای اسلامی حضور یافتم و این باعث خوشحالی است. مجلس شورای اسلامی جایی است که برای خیلی قدیمی‌ترها خاطرات ویژه‌ای دارد و بسیاری از فعالیت‌های مجلس مرا یاد خاطرات گذشته خودم انداخت.

محمدی‌خواه ابراز امیدواری کرد که همکاری صداوسیما و مجلس شورای اسلامی با برپایی چنین جلسات و تعاملاتی تداوم داشته باشد.

در ادامه این مراسم حامد جوادزاده تهیه‌کننده تلویزیون سخنان خود را با بیان اینکه صداوسیما با تمام بوق و کرنای خود بسیار مظلوم است شروع کرد و گفت: باید شرایط خاص صداوسیما را هم درک کرد.

در ادامه مراسم، پس از بیان نقطه‌نظرات و پیشنهادات عوامل تلویزیون حجت‌الاسلام سالک گفت: امروز برای من در مجلس به عنوان یک خدمتگزار کوچک روز خوبی خواهد بود و ای کاش از روز اول مجلس نهم ما می‌توانستیم چنین جلساتی را داشته باشیم.

وی افزود: سیاستی که در کمیسیون فرهنگی مجلس در بودجه ۹۲ تنظیم کرده بودیم شامل ۳ سیاست اساسی از جمله تقویت دستگاه‌های بنیادی مانند حوزه علمیه است که در جهت گسترش اسلام ناب تلاش می‌کند، دوم، تقویت کلیه دستگاه‌های فرهنگی که همانند صدا و سیما مادر فعالیت‌های تبلیغاتی در کشور هستند و سوم سرمایه‌گذاری برای تحقیق و پژوهش در موضوعات مختلف و زوایای مختلف مسائل فرهنگی کشور.

سالک اضافه کرد: در جدول شماره ۱۲ که ما وارث گذشتگان آن هستیم، ۱۶۱ دستگاه فرهنگی و تبلیغاتی از بودجه بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان حمایتی دریافت می‌کردند که کلیه دستگاه‌ها را دعوت کردیم و آقای ضرغامی را چندین بار خواستیم و پس از پالایش دستگاه‌ها به حدود ۷۰ دستگاه رسیدیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: تاکید ما در این بخش به حرکت‌های خودجوش فرهنگی است و ضعف ما در رسانه‌های عمومی عدم استفاده از ظرفیت‌های مختلف در گوشه و کنار کشور است.

سالک با اشاره به اینکه بیش از ۲۱ مطالبه فرهنگی مقام معظم رهبری در کمیسیون مجلس مورد توجه قرار گرفته است، گفت: از جمله این مطالبات تشکیل قرارگاه‌های فرهنگی، مهندسی تبلیغات و پیوست فرهنگی است. طرح صداوسیما در دستور کار ما قرار دارد که پس از ویراستاری تا ۳ هفته آینده در صحن علنی مجلس مطرح می‌شود و لذا در صحن مجلس از پیشنهادات اصلاحی شما استفاده می‌کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: در موضوع دوم طرح جامع رسانه ملی در دستور کار قرار دارد که از شما می‌خواهم در کمیته‌ای نقاط قوت و ضعف را به ما اعلام کنید.

وی با بیان اینکه محور کمیسیون فرهنگی مطالبات مقام معظم رهبری است افزود: ۴۸ هزار شبکه‌های اینترنتی و فرقه‌های مختلف و ۶۸ هزار شبکه‌های ماهواره‌ای مختلف وجود دارد که شب و روز بر استان‌های ما کار می‌کنند تا صدا و سیما و برنامه‌های شما را از بین ببرند.

سالک تصریح کرد: نکته بعد هجمه فرهنگی بین‌المللی است که در جنگ عملیات روانی و جنگ نرم چندین کار می‌کنند که از جمله آنها رسانه‌های خارجی است که روی نابودی بنیاد خانواده کار می‌کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس خاطر نشان کرد: هدف اصلی رسانه‌های بیگانه نابودی بنیان خانواده‌های جامعه اسلامی است که با نمایش ارتباط نامشروع جداسازی افراد خانواده درگیری، فاصله پدرومادر و ... اهداف خود را دنبال می‌کنند و زمانی که این بنیان نابود شد بنیاد جامعه از بین می‌رود که نمونه آن را در فتنه ۸۸ و ۷۸ دیدیم که بسیاری از آنها خاموش بودند.

وی به عوامل رسانه‌ای تلویزیون پیشنهاد کرد که این دو کار را پیشنهاد می‌کنم که صدا و سیما انجام دهد اول اینکه انتقاد از خود را همواره با نیت تکمیلی و اصلاح داشته باشد و دیگر اینکه یک انتقاد هم از بیرون داشته باشید.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: ضرورت صداوسیما، دشمن‌شناسی است و باید توطئه و ترفندهای دشمن را باید شناسایی کند. استفاده از ترفندها را باید بیندیشد و مبنای حرکت شما باید برپایه ۳ عامل اندیشه خدایی، کسب ملاکات اخلاقی و عمل صالح انجام شود و یکی از مهمترین زیرساخت‌ها فکر افراد است که باید آن را تقویت کنید.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد