درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 23:51   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48388صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 23 آذر 1400 - 09:36
از کسب و کارهای کوچک محلی حمایت کنید.
4 نکته خلاقانه روابط‌عمومی برای مشاغل کوچک
برای بسیاری از مشاغل کوچک، اجرای کمپین های طولانی و عمیق روابط‌عمومی دشوار، هزینه‌بر و نیاز به تخصص دارد. خوشبختانه، راه‌های زیادی برای کسب‌وکارهای کوچک وجود دارد که می‌توانند روابط‌عمومی خوبی داشته باشند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| برای بسیاری از مشاغل کوچک، اجرای کمپین های طولانی و عمیق روابط‌عمومی دشوار، هزینه‌بر و نیاز به تخصص دارد. خوشبختانه، راه‌های زیادی برای کسب‌وکارهای کوچک وجود دارد که می‌توانند روابط‌عمومی خوبی داشته باشند.

 

در اینجا چند نکته برای استفاده از روابط‌عمومی برای کسب و کارهای کوچک به روش های خلاقانه آورده شده است:


1. یک داستان جالب بگویید

اگر هدف شما جلب توجه بیشتر وبلاگ‌های صنعتی، وب‌سایت‌ها و رسانه‌های اجتماعی است، ایجاد یک روایت قانع‌کننده بهترین کاری است که می‌توانید برای کسب و کار خود انجام دهید. حتی اگر کسب و کار شما موفق بوده است، یا واقعا منحصر به فرد یا مبتکر است، تنها با بیان این حقایق، به نتایج چندانی دست نخواهید یافت. درعوض، روی چیزی تمرکز کنید که کسب و کار شما را از سایر مشاغل به ظاهر یکسان متمایز می کند.

آیا در وهله اول پیشینه واقعاً جالبی در مورد نحوه ورودتان به این صنعت دارید؟ آیا دفتر شما دارای فرهنگ منحصر به فردی است که سایر مشاغل بخواهند درباره آن بیشتر بشنوند؟

یا در رویدادهای محلی یا خیریه شرکت می کنید که می تواند کسب و کار شما را به گزینه ای جذاب تبدیل کند؟ رویدادهای سالانه مانند روز زمین می تواند فرصتی برای شما باشد تا نحوه استفاده کسب و کارتان از انرژی خورشیدی را تبلیغ کنید. هر چیزی که کسب و کار شما را متفاوت می کند، باید در وب سایت و رسانه‌های اجتماعی‌تان نمایش داده شود.


2. ایجاد روابط صنعتی

یکی از راه‌های جدید محبوب به دست آوردن روابط‌عمومی رایگان یا ارزان، مشارکت با اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی، یوتیوب‌برها، وبلاگ‌نویسان و خبرنگارانی است که اخبار صنعت شما را پوشش می‌دهند. شما هرگز نمی دانید چه زمانی محصول یا پروژه شما می تواند توجه آنها را جلب می کند.


3. متخصص شوید

به عنوان یک صاحب کسب و کار، این احتمال وجود دارد که در برخی از زمینه های کسب و کار یا صنعت خود متخصص باشید. جایگاه شما هر چه که باشد، وقت آن است که خود را در آن زمینه متخصص معرفی کنید و شروع به گسترش معرفی خود کنید. می‌توانید این کار را با قرار دادن پست‌های وبلاگ مهمان در وب‌سایت‌های مرتبط، یا با تولید و انتشار محتوای خود در وب‌سایت کسب‌وکارتان انجام دهید. این همچنین یک راه عالی برای ایجاد اعتماد با مشتریان بالقوه است زیرا آنها شما را به عنوان یک صاحب کسب و کار با دانش واقعی در مورد محصول یا خدماتی که ارائه می دهید می بینند.

4. پیشرفت خود را بررسی کنید

یکی از سخت‌ترین بخش‌های ایجاد روابط‌عمومی ندانستن این است که آیا تلاش‌های شما نتیجه می‌دهد یا خیر؟ اگر این نکات و سایر نکات مفید دیگر را مدنظر قرار دهید قطعا در این زمینه به پیشرفت قابل توجهی دست خواهید یافت.

هنگامی که شرایط خود را تا حد امکان دقیق انتخاب کردید، می‌توانید ردیابی کنید که افراد چقدر به دنبال اطلاعات درباره شما یا کسب و کار شما هستند بنابراین از این نکات استفاده کنید تا از همین امروز علاقه بیشتری به کسب و کار کوچک خود ایجاد کنید.

 

 

 

والتر بودل | 13 دسامبر 2021 |

منبع انگلیسی:
publicrelationstoday

 

منبع فارسی:

شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد