درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 01:30   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48365صفحه نخست » ادامه مطلب چهارشنبه، 20 آذر 1400 - 18:11
سمینار روابط عمومی توسعه بخش برگزار شد
به همت شهرداری سیرجان و با حضور بیش از یکصد نفر از مدیران و کارشناسان روابط عمومی سمینار روابط‌عمومی توسعه بخش برگزار شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| به همت شهرداری سیرجان و با حضور بیش از یکصد نفر از مدیران و کارشناسان روابط عمومی سمینار روابط‌عمومی توسعه بخش برگزار شد.


به گزارش شارا، دکتر احمد یحیایی ایله ای مشاور و مدرس روابط عمومی کشور در این سمینار با موضوع روابط عمومی توسعه بخش به ارایه سخنرانی پرداخت و گفت: ارتباطات توسعه بخش می تواند موتور محرکه پیشرفت هر کشوری باشد با این شرط که نظام انتقادپذیری از رسانه های آزاد شکل بگیرد و روابط عمومی های کشور در خدمت مردم برای خدمت به سازمانها قرار گیرند نه در خدمت روسای سازمانها.


دکتر یحیایی ایله ای با اشاره به نقش رسانه های توسعه بخش در پیشبرد توسعه سیاسی و البته توسعه اقتصادی بیان کرد: رسانه های آزاد رکن چهارم دموکراسی است و می تواند بهترین ناظر برای قوای سه گانه جامعه مدرن قرار گیرد.


وی درباره روابط عمومی توسعه بخش گفت: ابتدا مدیران روابط عمومی بایستی توسعه را بفهمند و روابط عمومی را در مسیر توسعه سازمان به کار گیرند. زیرا روابط عمومی با نزدیک شده به مردمریال رهبران فکری و رسانه ها می تواند چالشهای سازمانی را شناسایی و تحلیل درستی به مدیران سازمانها ارایه کند و مسیر توسعه سازمانی را هموار کند.


دکتر یحیایی ایله ای اظهار داشت: به شدت نیاز است که روابط عمومی های کشور به انتشار اخبار و اطلاعات خدمات و اقدامات سازمان و اخبار امیدآفرین بپردازند و از انتشار اخبار تبلیغاتی روسای سازمانها خودداری کنند.


در پایان این سمینار توسط دکتر کریمی شهردار سیرجان از خدمات علمی و حرفه ای غلامحسین اسلامی چهره ماندگار روابط عمومی شهرستان سیرجان که سالها متولی یکپارچه سازی روابط عمومی شهرستان بوده است تقدیر بعمل آمد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد