درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 06:08   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48357صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 18 آذر 1400 - 13:53
جلب توجه مخاطبان هدف در سال 2022
هر کسب‌وکاری که تمایلی به تغییر ندارد با چالش‌های زیادی از تغییرات بالقوه مواجه است. شرکت‌هایی که می‌خواهند توجه مخاطبان را به خود جلب کنند و در این فرآیند به موفقیت برسند، باید استراتژی‌های خود را امتحان، آزمایش و تکمیل کنند.
  

رون توروسیان | 7 دسامبر 2021 | فضای دیجیتال و تقریباً همه بازارها این روزها به طرز باورنکردنی شلوغ هستند. صدها هزار قطعه اطلاعات در دسترس مردم به صورت آنلاین وجود دارد، به این معنی که مصرف کنندگان می توانند به راحتی غرق شوند تا جایی که تنها چیزی که می خواهند این است که از همه پلتفرم های دیجیتال فاصله بگیرند و به آنچه واقعاً اهمیت دارد فکر کنند.

با این حال، نکته ای که در اینجا باید به آن توجه کرد این است که بسیاری از برندها شروع به انجام همین کار کرده اند. گاهی اوقات شرکت‌ها باید تمام این سر و صداها را کاهش دهند و واقعاً توجه مخاطبان هدف را به خود جلب کنند، اما با این حال نمی‌توانند این کار را انجام دهند زیرا اطلاعات بسیار زیادی در همه جا وجود دارد.

در آن زمان‌ها، استراتژی‌های خاصی وجود دارد که شرکت‌ها می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند که واقعاً آنها را هم در ذهن مصرف‌کنندگان و هم در چرخه‌های خبری مطرح می‌کند.

تغییرات مثبت

همه چیز در سراسر جهان دائما در حال تغییر است، به این معنی که هم صنایع و هم مصرف کنندگان همیشه در حال تغییر هستند. این بدان معناست که همیشه برای شرکت ها آسان نیست که در صدر روندهای بازار یا صنعت باقی بمانند.

در واقع، دقیقاً به همین دلیل است که تعداد زیادی از مشاغل به سادگی از به چالش کشیدن وضعیت موجود خودداری می کنند.

با این حال، شرکت‌هایی که به دنبال جلب توجه مخاطبان هدف خود هستند، باید در صنعت خود پیشرو شوند، که معمولاً به معنای به چالش کشیدن ایده‌آل‌های موجود و حتی توسعه ایده‌آل‌های کاملاً جدید است.

این همچنین به این معنی است که آن مشاغل باید تغییرات مثبتی را در صنعت یا بازار خود ایجاد کنند، که آنها را از سایرین متمایز می کند.

گاهی اوقات، حتی کوچکترین تغییرات، مانند صحبت کردن یک کسب و کار کوچک در مورد تأثیر مثبتی که بر جامعه محلی خود دارد، می تواند تغییر و واکنش مثبتی را از سوی مخاطبان ایجاد کند و آنها را به فکر کردن به روش های جدید ترغیب کند.

صداقت

هر کسب‌وکاری که تمایلی به تغییر ندارد با چالش‌های زیادی از تغییرات بالقوه مواجه است.

شرکت‌هایی که می‌خواهند توجه مخاطبان را به خود جلب کنند و در این فرآیند به موفقیت برسند، باید استراتژی‌های خود را امتحان، آزمایش و تکمیل کنند.

به جای پیروی از مسیری که همیشه وجود داشته است، برای جلب توجه مصرف کنندگان، آنها باید مسیر خود را بسازند و دیگران را الگو قرار دهند.

این فقط راه دیگری است که مشاغل می توانند از خود حمایت کنند و همچنین مخاطبان را برای تصمیم گیری بهتر ترغیب کنند.

 

منبع انگلیسی:
publicrelationstoday

 

منبع فارسی:

شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد