درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 06:41   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4833صفحه نخست » دوشنبه، 4 شهریور 1392 - 22:23
بازاریابی در فیس بوک، محبوب ترین در بین شبکه های اجتماعی
  

شارا- بازاریابی در فیس بوک نه تنها در دنیا بلکه در ایران نیز بسیار رایج شده است. از وزرا گرفته تا شرکت ها و هر فردی که حرفی برای گفتن دارد و تمایل دارد در فیس بوک با مخاطبین در ارتباط باشد یک صفحه فیس بوک برای خود می زند و به بروز رسانی آن مشغول می شود. در این مطلب نتایج یک بررسی که در مورد بازاریابی در شبکه های اجتماعی مختلف است بیان شده اند.

به جرات می توان گفت که نمی توان نقش استفاده از شبکه های اجتماعی در بازاریابی را کتمان کرد. استفاده از خدمات شبکه های اجتماعی رایگان هستند ، مخاطبان بیشماری دارند و فرصت بالقوه ای دارند تا از آن ها برای بازاریابی استفاده کرد.

بعضی از شبکه های اجتماعی که در تصویر زیر به آن ها اشاره شده است در ایران مخاطب زیادی ندارند اما فیس بوک به جرات می توان گفت که در ایران پرمخاطب ترین شبکه اجتماعی است. طبق نتایج یک بررسی که انجام شده است بازاریابان اعلام کرده اند که فیس بوک دارای بیشترین میزان رشد در صرف هزینه تبلیغات و بازاریابی در ۱۲ ماه آینده است.

 

 

سرمایه گذاری بر روی تبلیغات و بازاریابی در رسانه های اجتماعی

 

شبکه اجتماعی لینکدین کم کم در بین شبکه های اجتماعی در ایران در حال جذب مخاطب است اما شبکه های اجتماعی دیگر در ایران مخاطب زیادی ندارند.

هدف از نوشتن این مطلب این است که شما را به فعالیت در شبکه های اجتماعی دعوت کند. اولین قدم برای این کار راه اندازی یک صفحه در فیس بوک است. به اشتباه دیده می شود که بعضی شرکت ها یا افراد از پروفایل های فیس بوک برای بازاریابی استفاده می کنند که کاری بسیار اشتباه است. در مطالب وبلاگ ۷۰۱۰ برچسبی به نام فیس بوک تعریف شده است که سعی شده در قالب این برچسب مطالب کاربردی در مورد بازاریابی در فیس بوک ارائه شوند.

منبع : وبلاگ تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ۷۰۱۰

برگرفته از : مارکتینگ چارتز

 بازانتشار: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد