درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 09:15   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید
  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش
  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48309صفحه نخست » ادامه مطلب چهارشنبه، 13 آذر 1400 - 19:02
رئیس روابط عمومی شرکت مهندسی و توسعه نفت منصوب شد
ابوذر شریفی مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت، طی حکمی سید علی سید بهشتی را بعنوان “رئیس روابط‌عمومی” منصوب کرد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| ابوذر شریفی مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت، طی حکمی سید علی سید بهشتی را بعنوان “رئیس روابط‌عمومی” منصوب کرد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی شرکت مهندسی و توسعه نفت، در متن این حکم آمده است:

با عنایت به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان” رئیس روابط عمومی” منصوب می‌شوید.

با توجه به نقش ویژه اطلاع رسانی در تعیین جایگاه هر سازمان لازم است موارد زیر در حیطه مسئولیت‌های جنابعالی مورد تاکید قرار گیرد:

برنامه‌ریزی و اتخاذ سیاست‌های مناسب و مداوم جهت ایجاد بانک اطلاعاتی از بازدیدها و اقدامات انجام شده پروژه‌ها و ارتقاء سطح گزارش‌دهی عملکرد شرکت مهندسی و توسعه نفت
ارتباط و تعامل دائمی، مثبت و سازنده با مجریان، مدیریت‌ها، ادارات، همچنین روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران و سایر روابط عمومی‌ها
تعامل سازنده با رسانه‌ها و تمرکز بر بهره‌مندی از ابزارهای نوین اطلاع رسانی به ویژه شبکه‌های اجتماعی
ارائه تصویری شفاف، صادقانه و واقعی از کوشش‌های انجام شده در شرکت مهندسی و توسعه نفت
ساماندهی و ایجاد فرصت برای نیروهای متخصص و متعهد با هدف بهبود عملکرد و انجام به موقع و مناسب با ماموریت‌های محوله
تعامل پیوسته با کارکنان و انعکاس مناسب و به هنگام نیازهای آنان و پیگیری برای تحقق خواسته‌ها
توجه ویژه به اصل تکریم ارباب رجوع و حفظ شان کارکنان و مراجعین محترم
تبادل اطلاعات و اشتراک گذاری تجارب با سایر دستگاهها

امید با اتکال به الطاف خداوند متعال در انجام ماموریت محوله موفق و موید باشید. ضمنا از تلاشهای آقای فریدون دلیری در زمان تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی می‌گردد.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید


  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی


  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد