درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 خرداد 1403 - 21:53   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48309صفحه نخست » ادامه مطلب چهارشنبه، 13 آذر 1400 - 18:26
رئیس روابط عمومی شرکت مهندسی و توسعه نفت منصوب شد
ابوذر شریفی مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت، طی حکمی سید علی سید بهشتی را بعنوان “رئیس روابط‌عمومی” منصوب کرد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| ابوذر شریفی مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت، طی حکمی سید علی سید بهشتی را بعنوان “رئیس روابط‌عمومی” منصوب کرد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی شرکت مهندسی و توسعه نفت، در متن این حکم آمده است:

با عنایت به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان” رئیس روابط عمومی” منصوب می‌شوید.

با توجه به نقش ویژه اطلاع رسانی در تعیین جایگاه هر سازمان لازم است موارد زیر در حیطه مسئولیت‌های جنابعالی مورد تاکید قرار گیرد:

برنامه‌ریزی و اتخاذ سیاست‌های مناسب و مداوم جهت ایجاد بانک اطلاعاتی از بازدیدها و اقدامات انجام شده پروژه‌ها و ارتقاء سطح گزارش‌دهی عملکرد شرکت مهندسی و توسعه نفت
ارتباط و تعامل دائمی، مثبت و سازنده با مجریان، مدیریت‌ها، ادارات، همچنین روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران و سایر روابط عمومی‌ها
تعامل سازنده با رسانه‌ها و تمرکز بر بهره‌مندی از ابزارهای نوین اطلاع رسانی به ویژه شبکه‌های اجتماعی
ارائه تصویری شفاف، صادقانه و واقعی از کوشش‌های انجام شده در شرکت مهندسی و توسعه نفت
ساماندهی و ایجاد فرصت برای نیروهای متخصص و متعهد با هدف بهبود عملکرد و انجام به موقع و مناسب با ماموریت‌های محوله
تعامل پیوسته با کارکنان و انعکاس مناسب و به هنگام نیازهای آنان و پیگیری برای تحقق خواسته‌ها
توجه ویژه به اصل تکریم ارباب رجوع و حفظ شان کارکنان و مراجعین محترم
تبادل اطلاعات و اشتراک گذاری تجارب با سایر دستگاهها

امید با اتکال به الطاف خداوند متعال در انجام ماموریت محوله موفق و موید باشید. ضمنا از تلاشهای آقای فریدون دلیری در زمان تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی می‌گردد.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد