درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 11:15   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48305صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 13 آذر 1400 - 07:45
پنج راه مطمئن روابط‌عمومی برای راه‌اندازی، تثبیت و توسعه یک کسب وکار جدید
رساندن پیام مناسب به افراد مناسب در زمان مناسب هدفی است که روابط‌عمومی آن را پیگیری می کند. با استفاده از تیمی از متخصصان روابط‌عمومی، سازمان‌ها می‌توانند جریان ثابتی از کسب‌وکار جدید و مشتریانی شاد و راضی ایجاد کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| در اینجا پنج راه مطمئن وجود دارد که یک متخصص روابط‌عمومی می تواند به راه‌اندازی، تثبیت و توسعه یک کسب و کار جدید کمک کند:

1. ایجاد آگاهی

متخصصان روابط‌عمومی در ایجاد آگاهی از برند متخصص هستند. آشنایی مشتریان با یک محصول، خدمت یا برند همان چیزی است که روابط‌عمومی می تواند آن را انجام دهد. اما انتظار نداشته باشید که چنین جادویی یک شبه اتفاق بیفتد. بیشتر تلاش‌های روابط‌عمومی در مورد ایجاد روابط با تأثیرگذاران کلیدی است. شبکه سازی بخش بزرگی از روابط‌عمومی موفق است.

2. ایجاد اعتبار

هر چه متخصص روابط‌عمومی بتواند رهبری فکری بیشتری ایجاد کند، به همان اندازه سازمان شما از احترام بیشتری برخوردار خواهد بود.

3. افزایش و توسعه دیده شدن

هر داستانی که در اینترنت ارسال می شود ممکن است توسط خوانندگان دیگر به اشتراک گذاشته شود، یا توسط سایر رسانه های خبری بازنشر شود. این ارتباطات فرصت های بی پایانی را برای دیده شدن بیشتر فراهم می کند که می تواند منجر به علاقه بیشتر مشتریان به کسب‌وکار شما شود.

4. مخاطب هدف را تعریف کنید

روابط‌عمومی یک سرمایه گذاری است، بنابراین مهم است که مطمئن شوید تلاش های روابط‌عمومی شما، مخاطبان مناسب را هدف قرار می دهد. کارشناسان ارتباطات استراتژیک به تعریف مخاطبان هدف شما کمک می کنند تا بتوانید توجه خود را بر مخاطبان و مصرف کنندگانی متمرکز کنید که واقعاً می توانند از محصول یا خدمات شما سود ببرند.

5. پیام های کلیدی تولید کنید

آیا می دانید چگونه اطلاعات مربوط به کسب وکار خود را عمومی کنید تا مشتریان و مصرف کنندگان بدانند چه چیزی برای ارائه دارید؟ همچنین می‌توان از پیام‌رسانی برای انتقال ارزش‌های اصلی یک کسب‌وکار و نحوه تطبیق آنها با هم استفاده کرد. متخصصان روابط‌عمومی می توانند به کسب‌وکارها کمک کنند تا کسب وکار خود را توسعه دهند.

رساندن پیام مناسب به افراد مناسب در زمان مناسب هدفی است که روابط‌عمومی آن را پیگیری می کند. با استفاده از تیمی از متخصصان روابط‌عمومی، سازمان‌ها می‌توانند جریان ثابتی از کسب‌وکار جدید و مشتریانی شاد و راضی ایجاد کنند.
 

 

منبع فارسی:

شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد