![](https://www.shara.ir/media/image/1400/09/13/9705739-اشتباه.jpg)
جیسون چاو | 1 دسامبر 2021 | روابطعمومی | دلایل خوبی وجود دارد که چرا بازار روابطعمومی در حال رونق است و قرار است تا سال 2021 به 93 میلیارد دلار برسد - این یک زمینه چالش برانگیز است.
خوشبختانه ابزارهای زیادی وجود دارد که برندها می توانند از آنها برای برداشتن اولین قدم های خود در دنیای روابطعمومی استفاده کنند. از پایگاههای اطلاعاتی رسانهها گرفته تا خدمات نظارت بر اخبار؛ فناوری به راحتی میتواند دامنه دسترسی شما را افزایش دهد.
اگر این انتخاب شماست، باید بدانید که دنیای روابطعمومی می تواند کمی بی رحم باشد. اشتباهات بد میتواند روابط با رسانهها را برای کل نسل کاری تیره کند. برای جلوگیری از این اتفاق، مطمئن شوید که از دو اشتباه رایج روابطعمومی اجتناب می کنید:
۱- روابطعمومی را با تبلیغات اشتباه نگیرید.
2. الگوها همیشه راه حل نیستند.
امروزه، الگوهایی برای همه چیز وجود دارد، از ساختن بودجه گرفته تا - حدس زدید - نوشتن یک بیانیه مطبوعاتی. در حالی که اینها می توانند در برخی زمینه ها مفید باشند، مانند اطمینان از پیام رسانی یک برند، اما در سطح استراتژیک مناسب نیستند.
اعضای رسانه ها هر روز انبوهی از بیانیه های مطبوعاتی دریافت می کنند که پوشش آنها غیرممکن است. برای جلوگیری از نادیده انگاشتن باید استراتژی دقیقی داشته باشید. این مرحله جایی است که خلاقیت به منصه ظهور می رسد.
منبع فارسی:
شارا - شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران
|