درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:23   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48300صفحه نخست » آموزش روابط عمومیجمعه، 12 آذر 1400 - 09:43
تبلیغات نمایشگاهی: بهترین روش ها را بیاموزید و نتایج خود را افزایش دهید
در سال 2020، همه گیری جهانی چهره نمایشگاه های تجاری را تغییر داد. با تعلیق رویدادهای حضوری، رویدادها مجازی شدند. این حرکت باعث شد که سازمان‌های نمایشگاهی در تلاش برای یافتن راه‌های جدید برای مشارکت شرکت‌کنندگان و گسترش سفر حضوری آنلاین باشند.
  

کاتلین مایر، مدیر محتوا | 29 نوامبر 2021 | نمایشگاه های تجاری فرصت مناسبی را برای سازمان ها برای افزایش آگاهی از برند و عرضه محصولات و خدمات جدید فراهم می کند.  قالب های ترکیبی آنها، به خبرنگاران، کارشناسان صنعت و خریداران بالقوه در هر اندازه‌ای اجازه می‌دهد تا مستقیماً با شرکای فعلی و بالقوه خود ملاقات کنند.

در سال 2020، همه گیری جهانی چهره نمایشگاه های تجاری را تغییر داد. با تعلیق رویدادهای حضوری، رویدادها مجازی شدند. این حرکت باعث شد که سازمان‌های نمایشگاهی در تلاش برای یافتن راه‌های جدید برای مشارکت شرکت‌کنندگان و گسترش سفر حضوری آنلاین باشند.

 

نمایشگاه‌های تجاری به گونه‌ای تکامل یافته‌اند که قالب‌های جدید شرکت‌کنندگان را در بر می‌گیرند و ترکیبی از رویدادهای آنلاین و آفلاین را ایجاد می‌کنند. برای غرفه داران، این قالب های ترکیبی راه های جدیدی را برای آماده شدن برای رویدادها و اهداف جدیدی که باید برآورده شوند، معرفی کرده اند.


طبق گزارش Post Covid-19 Event Outlook،

93 درصد از سازمان‌دهندگان قصد دارند روی رویدادهای مجازی سرمایه‌گذاری کنند.

چه حضوری، مجازی یا ترکیبی، جلب علاقه در طول نمایش کار آسانی نیست. فراوانی غرفه‌دارانی که محتوای بیشتری را به اشتراک می‌گذارند می‌تواند خبرنگاران و شرکت‌کنندگان را تحت تأثیر قرار دهد. یک کمپین بازاریابی محتوا که به خوبی فکر شده و هوشمندانه اجرا شده باشد می تواند عامل کلیدی در تولید بازده سرمایه گذاری شما باشد.

با بسیاری از مؤلفه های مهم یک نمایشگاه تجاری، دانستن اینکه از کجا شروع کنید می تواند دشوار باشد.

 

برخی از سوالاتی که ممکن است داشته باشید عبارتند از:

از چه زمانی برنامه ریزی برای یک نمایش را شروع کنم؟
داستانی که می خواهم بگویم چیست؟
بهترین راه برای جلب توجه خبرنگاران و حاضران چیست؟
چگونه نتایج را پیگیری کنم؟

 

منبع انگلیسی:
publicrelationstoday

 

منبع فارسی:

شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد