درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:27   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48273صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیجمعه، 12 آذر 1400 - 07:26
نشر مکتوب موفق، تحلیل محور و انحصاری
انتشارات یک ابزار برای پیام‌رسانی به مخاطبان است که همچنان علاقه‌مندان خاص خود را دارد و اتفاقا اثرگذاری آن عمیق‌تر از سایر رسانه‌هاست انتشارات از آن روی مهم است که قدرت تحلیل و تفکر مخاطب را تقویت می‌کند البته اگر محتوا تولید شده از فرستنده‌ای قوی و باکیفیت باشد.
  

نشر مکتوب موفق، تحلیل محور و انحصاری
دکتر احمد ایله‌ای یحیایی، مدرس و مشاور روابط‌عمومی‌ و ارتباطات:


شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| از طراحی و چاپ کارت ویزیت مدیران تا انتشار یک روزنامه، انتشارات یک ابزار برای پیام‌رسانی به مخاطبان است که همچنان علاقه‌مندان خاص خود را دارد و اتفاقا اثرگذاری آن عمیق‌تر از سایر رسانه‌هاست انتشارات از آن روی مهم است که قدرت تحلیل و تفکر مخاطب را تقویت می‌کند البته اگر محتوا تولید شده از فرستنده‌ای قوی و باکیفیت باشد.


این رویکرد نشر در گذشته دورتر بوده است که مثلا در روزنامه‌ها، دیدگاه‌ها و محتوای فرهیختگان و روشنفکران نشر شده است. توسعه فناوری‌های اطلاعات و گسترش شبکه‌های اجتماعی انتشارات به معنای ناب آن یعنی مکتوب را با چالش روبرو کرده است.


به این معنا که سرعت دریافت اطلاعات از طریق شبکه‌های اجتماعی توسط مخاطبان منجر شده است تا رویکرد و نوع محتوا در انتشارات مکتوب تغییر کند و محتواهای ماندگار و تحلیلی و صرفا اختصاصی برگ برنده انتشارات مکتوب باشد.


لذا برای گذر از این چالش محتوای مکتوب بایستی تحلیل محور و انحصاری باشد و خلاقیت‌های گرافیکی می‌تواند اثرگذاری هر محتوایی از جمله انتشارات را بیشتر کند، روابط‌عمومی‌ها بایستی انتشارات را در خدمت محتواهای انحصاری قرار دهند. همچنین بایستی مخاطب‌شناسی قوی داشته باشند و به‌صورت مخاطب محور از انتشارات استفاده کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد