درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 02:25   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48223صفحه نخست » ادامه مطلب سهدوشنبه، 1 آذر 1400 - 20:15
روابط‌عمومی‌ها عضو دهکده جهانی
روابط عمومی طی دهه های اخیر تحولات بنیادین و پر شتابی را پشت سر گذاشته است که این تحولات در کل به دلیل دسترسی به جوامع جدید یا شبکه اجتماعی و ابزارهای مرتبط با آن بوده است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| روابط عمومی طی دهه های اخیر تحولات بنیادین و پر شتابی را پشت سر گذاشته است که این تحولات در کل به دلیل دسترسی به جوامع جدید یا شبکه اجتماعی و ابزارهای مرتبط با آن بوده است.

 

کاربرد ابزارهای نوین نقش فعالان روابط‌عمومی را از یک (انتقال‌دهنده صرف پیام) به فردی که در یک گفتگوی دوجانبه شرکت دارد ارتقا داده اند. در روابط عمومی نوین هدف گفتگو و تعامل با مخاطبان در ارتباط دوسویه می باشد چون در مدیریت کنونی فضای مجازی استفاده از ابزارهای گوناگون با کارکردهای متفاوت بخش مهمی از آن دهکده جهانی بود که روابط عمومی ها عضوی از آن بوده تا بتوانند به الگوهای جدید ارتباطی دست یافته از اطلاعات جهانی بی انتها فرا روی بشر استفاده نمود تا ارتباط عمیق و فراوانی را به کمک روابط عمومی الکترونیک توسعه دهند.

 

امروزه سازمان‌ها و شرکت‌های تجاری در سراسر دنیا برای دسترسی مستقیم مشتریان خود از انواع رسانه های مختلف در روابط عمومی الکترونیک استفاده می کنند روابط عمومی خلاق به کمک کارشناسان مبتکر خود تصویرسازی مناسبی از سازمان و موسسه خود ارائه می دهند به کمک مهارت های روابط عمومی الکترونیک .در اینجا فقط به معرفی ابزارهای نوین در روابط عمومی ها می پردازیم که کاربرد و نوع عملکرد آنها به طور کامل به صورتهای مختلف ارائه شده هدف ،اهمیت و ارزش و تعداد آنها بوده است که هر روابط عمومی با توجه به اهداف و ماموریت خود می توانند از آنها استفاده نموده تا بتواند در عضویت دهکده جهانی حضور ارزشمندی داشته باشند.

۱-شبکه های اطلاع رسانی۲- اینترنت ۳-پست الکترونیکی( ایمیل )۴-وبلاگ ها ۵۰ ویکی ها ۶- پادکست ۷-خبر خوان های اینترنتیRSS8- موتورهای جستجوی اطلاعات ۹-اتاق های گفتگو یا فروم ۱۰-خبرگزاری های اینترنتی ۱۱-کیوسک های اطلاع رسانی۱۲- وب سایت های سازمانی( درگاه سازمانی) ۱۳-فناوری تلفن همراه (موبایل ،اس ام اس، بلوتوث)۱۴-اکسترانت ۱۵- تلفن گویا

البته هر کدام از این ابزار ها معایب و مزایای خودشان را دارند. اینترنت بیشترین نقش را داشته و به طور کل سیستم کاغذ بازی را در دنیا حذف نموده است بعد تلفن همراه کاربردهای زیادی در اطلاع رسانی روابط عمومی دارد زیرا در پیام‌های کوتاه در صورت خاموش بودن موبایل پیام ارسال و ذخیره می‌شود و بیشترین کاربرد در پیام های سیاسی اجتماعی تبلیغاتی، نظر سنجی دارد با سرعت عمل، امنیت نسبی، دسترسی دائم فراگیری مخاطبان صرفه اقتصادی یکی از بهترین ابزارهای اطلاع رسانی در روابط عمومی ها است تلفن گویا با هدف پاسخگویی به مشتریان به صورت شبانه‌روزی صرفه جویی در زمان صرفه جویی در هزینه ونیروی انسانی از ابزارهای مفید هستند.

حال خود دانی و توانمندهای خود

دکترقربانعلی تنگ شیر
مدرس دانشگاه
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد