درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 03:54   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48223صفحه نخست » ادامه مطلب سهدوشنبه، 1 آذر 1400 - 20:15
روابط‌عمومی‌ها عضو دهکده جهانی
روابط عمومی طی دهه های اخیر تحولات بنیادین و پر شتابی را پشت سر گذاشته است که این تحولات در کل به دلیل دسترسی به جوامع جدید یا شبکه اجتماعی و ابزارهای مرتبط با آن بوده است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| روابط عمومی طی دهه های اخیر تحولات بنیادین و پر شتابی را پشت سر گذاشته است که این تحولات در کل به دلیل دسترسی به جوامع جدید یا شبکه اجتماعی و ابزارهای مرتبط با آن بوده است.

 

کاربرد ابزارهای نوین نقش فعالان روابط‌عمومی را از یک (انتقال‌دهنده صرف پیام) به فردی که در یک گفتگوی دوجانبه شرکت دارد ارتقا داده اند. در روابط عمومی نوین هدف گفتگو و تعامل با مخاطبان در ارتباط دوسویه می باشد چون در مدیریت کنونی فضای مجازی استفاده از ابزارهای گوناگون با کارکردهای متفاوت بخش مهمی از آن دهکده جهانی بود که روابط عمومی ها عضوی از آن بوده تا بتوانند به الگوهای جدید ارتباطی دست یافته از اطلاعات جهانی بی انتها فرا روی بشر استفاده نمود تا ارتباط عمیق و فراوانی را به کمک روابط عمومی الکترونیک توسعه دهند.

 

امروزه سازمان‌ها و شرکت‌های تجاری در سراسر دنیا برای دسترسی مستقیم مشتریان خود از انواع رسانه های مختلف در روابط عمومی الکترونیک استفاده می کنند روابط عمومی خلاق به کمک کارشناسان مبتکر خود تصویرسازی مناسبی از سازمان و موسسه خود ارائه می دهند به کمک مهارت های روابط عمومی الکترونیک .در اینجا فقط به معرفی ابزارهای نوین در روابط عمومی ها می پردازیم که کاربرد و نوع عملکرد آنها به طور کامل به صورتهای مختلف ارائه شده هدف ،اهمیت و ارزش و تعداد آنها بوده است که هر روابط عمومی با توجه به اهداف و ماموریت خود می توانند از آنها استفاده نموده تا بتواند در عضویت دهکده جهانی حضور ارزشمندی داشته باشند.

۱-شبکه های اطلاع رسانی۲- اینترنت ۳-پست الکترونیکی( ایمیل )۴-وبلاگ ها ۵۰ ویکی ها ۶- پادکست ۷-خبر خوان های اینترنتیRSS8- موتورهای جستجوی اطلاعات ۹-اتاق های گفتگو یا فروم ۱۰-خبرگزاری های اینترنتی ۱۱-کیوسک های اطلاع رسانی۱۲- وب سایت های سازمانی( درگاه سازمانی) ۱۳-فناوری تلفن همراه (موبایل ،اس ام اس، بلوتوث)۱۴-اکسترانت ۱۵- تلفن گویا

البته هر کدام از این ابزار ها معایب و مزایای خودشان را دارند. اینترنت بیشترین نقش را داشته و به طور کل سیستم کاغذ بازی را در دنیا حذف نموده است بعد تلفن همراه کاربردهای زیادی در اطلاع رسانی روابط عمومی دارد زیرا در پیام‌های کوتاه در صورت خاموش بودن موبایل پیام ارسال و ذخیره می‌شود و بیشترین کاربرد در پیام های سیاسی اجتماعی تبلیغاتی، نظر سنجی دارد با سرعت عمل، امنیت نسبی، دسترسی دائم فراگیری مخاطبان صرفه اقتصادی یکی از بهترین ابزارهای اطلاع رسانی در روابط عمومی ها است تلفن گویا با هدف پاسخگویی به مشتریان به صورت شبانه‌روزی صرفه جویی در زمان صرفه جویی در هزینه ونیروی انسانی از ابزارهای مفید هستند.

حال خود دانی و توانمندهای خود

دکترقربانعلی تنگ شیر
مدرس دانشگاه
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد