درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 06:45   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48199صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیشنبه، 29 آبان 1400 - 11:32
فرصت دسترسی به بیش از 47 میلیون کاربر
اینستاگرام شبکه اجتماعی محبوب کسب وکارهای ایرانی است
براساس گزارشی که سوشال مدیا تودی در فوریه سال 2021 منتشر کرده، فیس‌بوک محبوب ترین شبکه اجتماعی برای کسب وکارها در جهان است. در ایران اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی کسب وکارهاست.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| براساس گزارشی که سوشال مدیا تودی در فوریه سال 2021 منتشر کرده، فیسبوک  محبوب ترین شبکه اجتماعی برای کسب وکارها در جهان است. در ایران اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی کسب وکارهاست.

کمتر کسب وکاری را پیدا می کنید که کاری به کار شبکه های اجتماعی نداشته باشد. این شبکه ها به آسان ترین مسیر دسترسی به مشتریان تبدیل شده است. براساس گزارشی که در سال 2021 منتشرشده، بیش از 4.33 میلیارد کاربر در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند. درواقع 55 درصد از مردم جهان در شبکه های اجتماعی حضور دارند و این فرصتی بی نظیر برای کسب وکارهاست. اما کدام شبکه های اجتماعی پرطرفدار تر است؟

بیش از 2.85 میلیارد حساب کاربری در فیس بوک فعال است. یوتیوب میزبان 2.29 میلیارد اکانت، اینستاگرام 1.074 اکانت، تیک تاک 1 میلیارد اکانت، لینکدین 722 میلیون اکانت، تلگرام 550 میلیون اکانت و توییتر 199 میلیون اکانت را میزبانی می کند.

در ایران تعداد کاربران واتس اپ به بیش از 50 میلیون می رسد. تلگران 49 میلیون کاربر و اینستاگرام بیش از47 میلیون کاربر دارد. سروش پلاس در ایران 22 میلیون کاربر دار و فیس بوک بیش از17.2 میلیون کاربر را میزبانی می کند. شبکه های پله، گپ، ایتا، لینکدین و توییتر با 2 تا 7 میلیون کاربران در رتبه های بعدی قرار دارند. نکته مهم برای کسب کارها، عضویت بیش از 48.49 درصد از ایرانیان در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. استقبال ایرانیان از اینستاگرام باعث شده بسیاری از کسب وکارها از فرصت تعامل با مردم در این شبکه اجتماعی استفاده کنند. نوین هاب در گزارش خود درباره شبکه های اجتماعی و کسب وکارها نوشت، 90 درصد از کاربران اینستاگرام دست کم یک پیچ تجاری را دنبال می کنند. هم چنین 60 درصد از کاربران اینستاگرام می گویند در این شبکه اجتماعی با محصولات جدید آشنا شده اند.

براساس گزارشی که سوشال مدیا تودی در فوریه سال 2021 منتشر کرده، فیس بوک محبوب ترین شبکه اجتماعی برای کسب وکارها در جهان است. در ایران اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی کسب وکارهاست. نوین هاب می گوید موفقیت، تهران، ایران، سلامتی و کرونا پنج هشتگ پرطرفدار در شبکه های اجتماعی برای کسب وکارهاست.

منبع: tccim

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد