درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 08:06   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48194صفحه نخست » خبر یکجمعه، 28 آبان 1400 - 10:34
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد: پیگیری مطالبات مردم یکی از مهمترین اولویت‌های روابط‌عمومی‌هاست
پیگیری مطالبات مردم که توسط مرکز ۱۳۷ به شهرداری منتقل می‌شود یکی از مهمترین اولویت‌های روابط‌عمومی‌هاست و باید برای افزایش کارایی این سیستم پاسخگویی همراهی لازم را داشته باشند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد گفت: ارتقای شیوه‌های اطلاع‌رسانی همگانی و بهره‌مندی از فناوری‌های نوین در راستای بهبود کیفیت فرایندهای ارتباطی و در نتیجه آن رعایت حقوق مردم، اصلی بنیادین در فعالیت‌های روابط‌عمومی شهرداری مشهد است.

به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سیدناصر نعمتی در اختتامیه کارگاه آموزشی تولید محتوا در روابط‌ عمومی که در بخش‌های آموزش اصول تولید محتوا، فنون تولید محتوا و کارخانه تولید محتوا با حضور مسئولان و کارشناسان امور روابط عمومی معاونت‌ها، مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در کنار اقداماتی که تاکنون انجام می‌شده است باید به‌دنبال کیفیت بخشی و ارتقای اطلاع‌رسانی به مردم با روش‌های نوین و به‌روز باشیم.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد اضافه کرد: روابط‌عمومی‌های بخش‌های مختلف شهرداری مشهد ظرفیت خوبی هستند که باید برای اطلاع‌یابی از نیازهای مردم و انتقال آن به بدنه مدیریتی شهرداری و همچنین اطلاع‌رسانی فعالیت‌های انجام شده در راستای خدمات‌رسانی بهتر به مردم فعال‌تر از گذشته وارد عرصه شوند و در این مسیر ستاد نیز از آن‌ها پشتیبانی خواهد کرد.

وی ادامه داد: تنها اکتفا کردن به تولید خبر، آن‌ هم سخت‌خبرهای رایج از اقدامات خدماتی به شیوه‌های تکراری جواب نمی‌دهد، اعلام گزارش عملکرد بدون توجه به نیازها و خواسته‌های مردم روش خوبی برای اطلاع‌رسانی نیست و افکار عمومی نیز به آن توجه نخواهد کرد.

نعمتی تاکید کرد: معتقدم در انتشار خبر و اطلاع‌رسانی به‌ویژه تولید محتوای تصویری باید در کنار کمیت به ارتقای سطح کیفیت و محتوای بهتر برسیم به گونه‌ای که حاصل تعامل محتوایی ما با افکار عمومی به اقناع آن منجر شود.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد بر پرهیز از تولید محتوای تصویری خطی و بدون سناریو در روابط‌عمومی‌ها تاکید کرد و یکی از راه‌های گفتگو بین مدیریت شهری و مردم را پاسخ به نیازهای مخاطب از طریق تولید داده‌ها و اخبار دانست.

وی بیان کرد: پیگیری مطالبات مردم که توسط مرکز ۱۳۷ به شهرداری منتقل می‌شود یکی از مهمترین اولویت‌های روابط‌عمومی‌هاست و باید برای افزایش کارایی این سیستم پاسخگویی همراهی لازم را داشته باشند.

نعمتی تصریح کرد: روابط‌عمومی‌های مناطق، سازمان‌ها و معاونت‌ها باید بیشتر از گذشته در تولیدمحتوای خلاقانه فعال شوند، این مطالبه جدی ماست و برای تحقق آن نیز آماده حمایت‌های لازم هستیم.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد