درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:01   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48192صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 27 آبان 1400 - 15:41
4 نکات برای ایجاد یک استراتژی روابط‌عمومی بین‌المللی
یک استراتژی روابط‌عمومی با کیفیت بالا، موفقیت یک توسعه کسب و کار بین‌المللی را ایجاد خواهد کرد، بنابراین شما باید بهترین کمپین‌‎ها و مبارزات را سازماندهی کنید.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-||استیو کانوی | 15 نوامبر 2021 | روابط‌عمومی



کلید موفقیت در گسترش کسب و کار به یک بازار بین‌المللی، ساختن نام تجاری است. یک استراتژی روابط‌عمومی با کیفیت بالا، موفقیت یک توسعه کسب و کار بین‌المللی را ایجاد خواهد کرد، بنابراین شما باید بهترین کمپین‌‎ها و مبارزات را سازماندهی کنید.


اهداف خود را تعریف کنید

قبل از اینکه حتی شروع به تحقیق یا برنامه ریزی استراتژی خود کنید، ابتدا بهتر است که اهداف خود را تعریف کنید. بعد از مشخص کردن مجموعه ای از اهداف، مناسب ترین استراتژی را برای اهداف کسب و کار خود ایجاد کنید. به یاد داشته باشید که اهداف شما باید قابل دستیابی باشند.


انجام تحقیقات بازار کامل

یک گام کلیدی برای ایجاد یک استراتژی روابط‌عمومی بین‌المللی، انجام تحقیقات بازار کامل است. قبل از انجام اقدامات اضافی، باید درک عمیق و جامع از بازار جدید داشته باشید.

هنگامی که تحقیقات بازار خود را کامل می کنید درک نیازهای منحصر به فرد مخاطبان هدف محلی و نحوه مخاطبان هدف بین‌المللی از بازار بسیار مهم است.

شما همچنین باید بیشتر در مورد سطح رقابتی که در برابر آن قرار دارید، تحقیق کنید.

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد منابع رسانه ای قابل اعتماد نیز مفید است.


بهترین تکنولوژی را انتخاب کنید

تکنولوژی در هنگام برنامه ریزی و اجرای یک کمپین روابط‌عمومی بین‌المللی نقش مهمی ایفا خواهد کرد. البته، از برخی از تکنولوژی هایی که برای کمپین های ملی استفاده کرده اید، غافل نشوید. با این حال، موفقیت مبارزات شما نیز به فن آوری های دیگر مانند سیستم های مدیریت ترجمه نیاز دارد.

جدول زمانی خود را برنامه ریزی کنید

برنامه ریزی یک جدول زمانی یک گام مهم دیگر است که شما باید در تدوین یک استراتژی روابط‌عمومی بین‌المللی به آن توجه کنید.

 

شما مبارزات انتخاباتی خود را باید با توجه به جدول زمانی ادامه دهید. شما باید در طول این فرآیند بسیار دقیق باشید، زیرا این امر به شما کمک می کند تا کمپین های آینده را موثرتر مدیریت کنید.

هنگام ایجاد یک جدول زمانی برای استراتژی روابط‌عمومی بین‌المللی خود، باید تاریخ های مهم بین‌المللی و ملی را در نظر بگیرید.

 

 

منبع انگلیسی: publicrelationstoday

منبع فارسی: شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد